Ik haat mijn leven... Dit jaar is het eerste jaar dat ik nintendo niet live kan zien... Ik kan njet eerder weg van werk en ik reis met ov waardoor ik pas kwart over 7 thuis ben!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:52 schreef Pheno het volgende:
De Nintendo direct is al in de middag hoortenminste, als je in Nederland leeft
Als dat de reden is dat je je leven haat, heb je een best fijn levenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik haat mijn leven... Dit jaar is het eerste jaar dat ik nintendo niet live kan zien... Ik kan njet eerder weg van werk en ik reis met ov waardoor ik pas kwart over 7 thuis ben!
En straks mis ik het grote kh nieuws bij square enix
Binnenkort krijg je een Epona bij je stable Wii Uquote:Version 5.4.0 U, available via an Internet connection, includes the following improvements:
Improvements to system stability and usability:
Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience
Heb jij een schema van de e3 met alle nl tijden pheno?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:37 schreef Pheno het volgende:
mocht ik wakker zijn kijk ik wel. As ik aan het jetlaggen ben hebben ze pech
Check het E3 topicquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb jij een schema van de e3 met alle nl tijden pheno?
Nee, wel de LA-tijden, maar daar heb ik dan ook meer aanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb jij een schema van de e3 met alle nl tijden pheno?
star Fox, Miyamotos andere games, Mario Maker/nieuwe platformer, Retro's game, New Level Games' (is het toch?) game, Animal Crossing U.... Ik verwacht genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd weinig van the big N dit jaar.
Wii U will go out with a bang.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd weinig van the big N dit jaar.
quote:
Was al weer helemaal vergeten dat er een e3 topic wasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wel de LA-tijden, maar daar heb ik dan ook meer aan
Ze staan in het E3-topique
Ik hoop het ook, dat ze nog even terugkomen op hun woordquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop echt vurig op meer info over Zelda U
*bloed begint te borrelen*quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:37 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een E3-exclusive Amiibo, zoals Skylanders dat ook altijd doet
*en de hellevuur wat nintendo over zich afroept als ze dat doen
Ik ook, ik ga het zelfs ophalenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn E3 Amiibo al in preorder staan
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |