quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef nomar83 het volgende:De single player is ook wel erg tof, doet bijna Mario Galaxy-achtig aan maar dan met verf.
Maar eveneens veel te kort.
Ik moest juist eerder aan Mario Sunshine denken qua smurrie wegspuiten, maar dan idd in een (HD) Galaxy-jasje. Zitten paar erg toffe levels tussen, ook leuk uitgewerkte thema's. Idem voor leuke boss-battles! De muziek vind ik ook wel tof en aanstekelijk. Maar hadden wel wat meer levels gemogen ja..
Denk dat het spel eigenlijk ook nog niet helemaal 'af' was, maar dat Nintendo het toch maar heeft uitgebracht, met meteen al de nodige beloofde DLC die er aan gaat komen. Zag in 1 van de latere singleplayer levels btw iets op een muur staan in een level, 'Today/tonight free update', en als je er inkt overheen spoot, was de tekst nog steeds leesbaar.. Misschien is dat de manier om het kenbaar te maken?
Na 2 dagen online spelen ben ik op level 10 aangekomen. Vallen me wel paar dingen op.. Lijkt alsof er niet echt goed gebalanceerd wordt bij aanvang van een potje.. al paar keer gehad dat je met 4 man rond level 10 (of lager) opneemt tegen een team van rondom level 15 of hoger.. je zou denken dat het dan 50/50 verdeeld wordt, maar nee..
En ook een enkele keer gehad dat bij het begin van het potje er ineens 1 teamlid niet was.. dan ben je natuurlijk al meteen kansloos, als je met 3 tegen 4 moet spelen

quote:
Op maandag 1 juni 2015 10:54 schreef Noppie2000 het volgende:[..]
Wanneer je level hoger wordt speel je meer equipment vrij. Kan ze ook bij die ene gozer upgraden op een gegeven moment, waardoor er een extra bonusslot vrijkomt. En ja, bonussen stacken

Had wel al van die slapende kat (Judd toch?) begrepen dat die 'extra' bonussen minder zwaar mee tellen, dus dat je toch nog het beste op de hoofd-eigenschap kunt focussen.. worden die extra bonussen trouwens at random gekozen? Zo komt het wel op me over, als je het juiste aantal punten hebt behaald, krijg je zo'n roulette-achtig iets.. of is dat toch al vaststaand per elk item?
quote:
Ah, dan zal dat wel die update zijn waar ik het over had

Ben paar dagen niet online geweest, zaterdag t/m maandag volle bak aan het Splatoonen geweest

quote:
Op dinsdag 2 juni 2015 14:27 schreef Lastpost het volgende:Dat spel ligt hier in ons gehucht voor die prijs ook gewoon nog in de winkel zelf trouwens. Vanavond maar weer een Nintendo avondje met wat vrienden, van NES, SNES tot aan de Wii U.

Mocht u nog een plek vrij hebben..

Ook altijd wel te porren voor oud tot nieuw Nintendo spul

quote:
Zeker iemand van level 20? Heb al een Gold nogwat Roller gezien, die kan een hele zooi inkt gooien voordat ie begint met rollen. Je merkt btw al heel wat strategieen bij bepaalde levels, over hoe je het beste kunt spelen, en waar je het beste kunt verdedigen enz enz..Toch wel tof gedaan, bij gebrek aan gamechat.