Een bedrijf dat worstelt om actueel te blijven kan soms rare sprongen maken.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Het klinkt erg on-Nintendo, dus eerst zien
quote:
Ik heb nog een Splatoon+Amiibo editie hier staan, welke ik van plan ben terug te sturen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:57 schreef speknek het volgende:
Splatoon staat bij Amazon nog altijd op VERSAND WIRD VORBEREIT.
scheissdeutschers
En nieuw level!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splatoon Ranked matches vanaf 19u PDT beschikbaar
Ook een NES Zapper-wapen
[ afbeelding ]
De meeste van die verhalen zijn gebaseerd op mensen die uit illegale bron games en spits downloaden en gaan miepen als het verkeerd gaat. Ik zou me geen zorgen maken. Android wordt voor van alles gebruikt en dat varieert van Audi tot het Amerikaanse leger.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:02 schreef Noppie2000 het volgende:
Het klinkt inderdaad erg on-Nintendo. Android associeer ik ook automatisch met makkelijk te kraken en binnen een jaar alles illegaal kunnen spelen, maar dat zal aan mij liggen
ach, het nieuwe concept gaming die ze nu al aankondigen heeft ze met Wii U totaal uit de markt gehaald. Dus of het nu Android is of een eigen ding: laat het maar eerst weer eens aanslaan wat je r mee kan, ipv waar het op draait.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Het klinkt erg on-Nintendo, dus eerst zien
the see me rollin' they hating.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splatoon Ranked matches vanaf 19u PDT beschikbaar
Ook een NES Zapper-wapen
[ afbeelding ]
alleen de wii console kan je weg gooien de rest houdenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:21 schreef Altron het volgende:
Toch ook maar een wii u gekocht
Heb nog een wii staan , dus scheelt me ook weer extra controllers aanschaffen , ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |