Al een week geloof ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:59 schreef Gutanoth het volgende:
Was deze al gelinkt? (W101)
Edit: Nu al uitverkocht!
Ja hoor, ik speel meestal off-tv eropquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Hyrule Warriors is binnen
Is die game een beetje te doen met Gamepad?
Top.quote:
volgens mij heb ik er nog 1 ongebruikt in doos zitten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top.
Ik vind de Pro Controller nog steeds te duur namelijk
Tenzij je 'm voor een tientje weg doet vind ik dat nog steedsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij heb ik er nog 1 ongebruikt in doos zitten.
+dmg troep + splash?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:48 schreef gniffie het volgende:
Die roller insta killed me van 10 meter afstand. wtf....
Ik baal nog steeds dat Wii games niet off-tv met de gamepad te spelen zijnquote:
Dat vind ik ook ontzettend jammer inderdaad. Voor mij vooral vanwege de Virtual Console... Naja, WiiU is op wel meer punten een gemiste kans eigenlijk. Ik geniet ervan hoor, maar het had zoveel meer kunnen zijn!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat Wii games niet off-tv met de gamepad te spelen zijn. Xenoblade ziet er leuk uit op de gamepad, maar ja dan moet je er weer zitten klooien met een wii-mote met classic controller...
Alleen splash. en ik had een defense buff.quote:
Ik moest juist eerder aan Mario Sunshine denken qua smurrie wegspuiten, maar dan idd in een (HD) Galaxy-jasje. Zitten paar erg toffe levels tussen, ook leuk uitgewerkte thema's. Idem voor leuke boss-battles! De muziek vind ik ook wel tof en aanstekelijk. Maar hadden wel wat meer levels gemogen ja..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:21 schreef nomar83 het volgende:
De single player is ook wel erg tof, doet bijna Mario Galaxy-achtig aan maar dan met verf.
Maar eveneens veel te kort.
Had wel al van die slapende kat (Judd toch?) begrepen dat die 'extra' bonussen minder zwaar mee tellen, dus dat je toch nog het beste op de hoofd-eigenschap kunt focussen.. worden die extra bonussen trouwens at random gekozen? Zo komt het wel op me over, als je het juiste aantal punten hebt behaald, krijg je zo'n roulette-achtig iets.. of is dat toch al vaststaand per elk item?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wanneer je level hoger wordt speel je meer equipment vrij. Kan ze ook bij die ene gozer upgraden op een gegeven moment, waardoor er een extra bonusslot vrijkomt. En ja, bonussen stacken
Ah, dan zal dat wel die update zijn waar ik het over hadquote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splatoon Ranked matches vanaf 19u PDT beschikbaar
Ook een NES Zapper-wapen
[ afbeelding ]
Mocht u nog een plek vrij hebben..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:27 schreef Lastpost het volgende:
Dat spel ligt hier in ons gehucht voor die prijs ook gewoon nog in de winkel zelf trouwens. Vanavond maar weer een Nintendo avondje met wat vrienden, van NES, SNES tot aan de Wii U.
Zeker iemand van level 20? Heb al een Gold nogwat Roller gezien, die kan een hele zooi inkt gooien voordat ie begint met rollen. Je merkt btw al heel wat strategieen bij bepaalde levels, over hoe je het beste kunt spelen, en waar je het beste kunt verdedigen enz enz..Toch wel tof gedaan, bij gebrek aan gamechat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:48 schreef gniffie het volgende:
Die roller insta killed me van 10 meter afstand. wtf....
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Splatoon beter verkocht dan dat nintendo zelf had verwacht denk ik zo. Gun het ze wel.
Ben benieuwd naar e3
Aka de "increased stability" van softwarequote:Adjustments have been made to make for a more pleasant gaming experience.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:21 schreef Aether het volgende:
Nintendo ontkracht geruchten over Android op nieuwe console.
en? wat is je favoriete wapen?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:03 schreef VRIDZ het volgende:
Alweer op level 16 (of was het nou 17?) aanbeland.. schiet op! Ik weet iig al wat mijn favoriete wapen isAl een keer een persoonlijke score gehaald boven de 1600 punten
Ook een potje met 0,1% gewonnen, ook lekker lullig voor het andere team
![]()
Eindbaas is erg leuk en tof gedaan!Al blijf ik het jammer vinden dat singleplayer mode beetje aan de korte en simpele kant is.. Alle speciale levels van mn Kraken-amiibo ook al uitgespeeld.. Zijn de challenges van de 2 Inkling-amiibo's eigenlijk hetzelfde, alleen met andere prijzen?
Eerst gewoon de Aerospray MG, maar vanaf level 13 is het grote broertje beschikbaar. My weapon of choice!quote:
ziet er goed uit! we zijn bijna 10, dus nog een paar levels! zie trouwens ook veel rollersquote:Op zondag 7 juni 2015 13:44 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Eerst gewoon de Aerospray MG, maar vanaf level 13 is het grote broertje beschikbaar. My weapon of choice!Gisteren meerdere potjes steeds rond de 1000 tot 1200 punten mee gescoord, met dus een uitschieter richting de 1600.
http://splatoon.wikia.com/wiki/Aerospray_RG
Ik heb het niet zo op rollers, heb het wel even geprobeerd.. bent toch maar beperkt qua bewegingsvrijheid en bereik, vooral als je tegen muren omhoog wilt zwemmen. Die nieuwe kwast is ook redelijk in trek trouwens, zeker vanwege de hoge snelheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ziet er goed uit! we zijn bijna 10, dus nog een paar levels! zie trouwens ook veel rollers
http://www.amazon.co.jp/A(...)BC%E3%82%AF%E3%83%ABquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:41 schreef Aether het volgende:
Met Bluetooth
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
http://game.watch.impress(...)20150603_705104.html
Dat idee heb ik ook ja, dat er toch mensen zijn die het doel van het spel niet helemaal begrijpen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:52 schreef VRIDZ het volgende:
Heb wel het idee dat sommige mensen zich te veel focussen op het splatten van anderen, terwijl je toch echt meeste punten krijgt door grond onder te kliederen.. daar focus ik me dan dus ook het meeste op.
Die variatie maakt het juist leuk toch.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja, dat er toch mensen zijn die het doel van het spel niet helemaal begrijpen.
Je tegenstander vermoorden is briljant, terug naar basis, laat verf achter en alle ruimte om meer te pakken.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja, dat er toch mensen zijn die het doel van het spel niet helemaal begrijpen.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, het kan strategisch heel goed uitpakken. Maar hoofdzaak is de vloer verven, en ik heb toch al teamleden of tegenstanders gehad die meer bezig leken met uitmoorden dan de boel bekladden.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je tegenstander vermoorden is briljant, terug naar basis, laat verf achter en alle ruimte om meer te pakken.
Uiteraard moet men niet alleen dat doen, maar is zeker een essentieel onderdeel van de game.
Dat is zondag, heeft zeker en vast te maken met Lucas (en z'n Amiibo?).twitter:NintendoNL twitterde op maandag 08-06-2015 om 16:04:21Op 14/06 om 16:40 uur laten we live een #SmashBros videopresentatie zien! http://t.co/VCxHYu00qT http://t.co/2CutcdGz68 reageer retweet
quote:Op 14 juni komt een update beschikbaar met nieuwe content voor Super Smash Bros. for Wii U en Nintendo 3DS, die onder meer Lucas uit Mother 3 toevoegt als speelbaar personage, evenals een nieuw Miiverse-level voor de Wii U-versie en kostuums voor Mii-vechters die gebaseerd zijn op Splatoon.
Naar aanleiding van deze update geeft Masahiro Sakurai op 14 juni om 16:40 uur een speciale videopresentatie met meer informatie.
Als je de presentatie wilt bekijken, ga dan naar Twitch of de website van Nintendo of Europe voor de E3 van 2015, waar de uitzending gestreamd wordt.
jij gaat ervoor opstaan ?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is zondag, heeft zeker en vast te maken met Lucas (en z'n Amiibo?).twitter:NintendoNL twitterde op maandag 08-06-2015 om 16:04:21Op 14/06 om 16:40 uur laten we live een #SmashBros videopresentatie zien! http://t.co/VCxHYu00qT http://t.co/2CutcdGz68 reageer retweet
Ikzelf kan dan niet kijken, mijn E3 begint pas om 4u 's nachts met Bethesda
quote:
En van die twee inderdaad!quote:
Ik haat mijn leven... Dit jaar is het eerste jaar dat ik nintendo niet live kan zien... Ik kan njet eerder weg van werk en ik reis met ov waardoor ik pas kwart over 7 thuis ben!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:52 schreef Pheno het volgende:
De Nintendo direct is al in de middag hoortenminste, als je in Nederland leeft
Als dat de reden is dat je je leven haat, heb je een best fijn levenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik haat mijn leven... Dit jaar is het eerste jaar dat ik nintendo niet live kan zien... Ik kan njet eerder weg van werk en ik reis met ov waardoor ik pas kwart over 7 thuis ben!
En straks mis ik het grote kh nieuws bij square enix
Binnenkort krijg je een Epona bij je stable Wii Uquote:Version 5.4.0 U, available via an Internet connection, includes the following improvements:
Improvements to system stability and usability:
Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience
Heb jij een schema van de e3 met alle nl tijden pheno?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:37 schreef Pheno het volgende:
mocht ik wakker zijn kijk ik wel. As ik aan het jetlaggen ben hebben ze pech
Check het E3 topicquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb jij een schema van de e3 met alle nl tijden pheno?
Nee, wel de LA-tijden, maar daar heb ik dan ook meer aanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb jij een schema van de e3 met alle nl tijden pheno?
star Fox, Miyamotos andere games, Mario Maker/nieuwe platformer, Retro's game, New Level Games' (is het toch?) game, Animal Crossing U.... Ik verwacht genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd weinig van the big N dit jaar.
Wii U will go out with a bang.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd weinig van the big N dit jaar.
quote:
Was al weer helemaal vergeten dat er een e3 topic wasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wel de LA-tijden, maar daar heb ik dan ook meer aan
Ze staan in het E3-topique
Ik hoop het ook, dat ze nog even terugkomen op hun woordquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop echt vurig op meer info over Zelda U
*bloed begint te borrelen*quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:37 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een E3-exclusive Amiibo, zoals Skylanders dat ook altijd doet
*en de hellevuur wat nintendo over zich afroept als ze dat doen
Ik ook, ik ga het zelfs ophalenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn E3 Amiibo al in preorder staan
Dit.quote:
Yup, als ze die twee zaken zouden toevoegen wordt het echt een stuk beter/leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:40 schreef Pheno het volgende:
Mja. En dan aangeven dat voice-chat in andere games niet leuk waren voor de director van deze game. Uhm, lekker op ongelijk niveau knallen is dat wel?
Ze hadden toch al gemeld dat het niet op de e3 is? Ik verwacht volgend jaar, ik denk zelfs dat als ze volgend jaar dingen bekend maken over de NX, ze dat via de traditionele manier doen, middels een echte persconferentie.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop echt vurig op meer info over Zelda U
Waarom? Zijn ze al jaren niet meer mee bezig. Nintendo Direct is het nu gewoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze hadden toch al gemeld dat het niet op de e3 is? Ik verwacht volgend jaar, ik denk zelfs dat als ze volgend jaar dingen bekend maken over de NX, ze dat via de traditionele manier doen, middels een echte persconferentie.
Er is na deze update toch een duidelijk verschil in het Europese Wii Menu in vergelijking met gisteren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:16 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Binnenkort krijg je een Epona bij je stable Wii U
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
twee jaar pasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom? Zijn ze al jaren niet meer mee bezig. Nintendo Direct is het nu gewoon.
De informatie uit zo'n Direct wordt toch meteen opgepikt door alle media die over games schrijven? Ik zie ook niet helemaal hoe de verkoopcijfers van de Wii U gelinkt zijn met deze vorm van communicatie. Nee, de gewone consument kijkt ze waarschijnlijk niet. En ja, de manier van adverteren moet veel beter. Maar op de Directs vind ik weinig aan te merken. Werkt prima voor de PR.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:20 schreef Pheno het volgende:
Gezien de Wii U niet zo heel goed doet zullen ze toch eens moeten gaan kijken hoe ze de pers meer over de NX zouden moeten doen schrijven over een jaar. Een Nintendo Direct is dan niet het antwoord, dat is al duidelijk. Daar kijken alleen de fanboys naar, zeker als het midden in de Europese nacht is bv. De massa krijg je dus al niet mee, want die kijken niet. Die lezen eens een krant, browsen wat op internet wanneer het hen uitkomt, etc.
Daarom denk ik ook dat ze vooral volgend jaar dus wel een persco gaan doen, want ze weten heus wel hoe ze die in elkaar moeten zetten ( E3 2010, iemand? )quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:34 schreef Pheno het volgende:
De dedicated gamepers geeft een linkje naar de youtube van Nintendo en dat is het, maar dat doet de volkskrant of zo niet hoor
Ik snap de Directs ook wel, en het is prima voor d emensen die het wel willen kijken, maar voor de rest wordt het slecht opgepikt. Alleen Nintendo-sites gaan los met voor elke scheet een nieuwtje, de rest doet wel een samenvatting.
En qua verkoopcijfers: hoe minder mensen weten van Wii U en de games, hoe minder er verkocht worden, zo simpel is hetMet de Directs bereiken ze minder mensen, ergo minder bekendheid bij het 'normale' publiek.
Je hebt het nu puur over die Digital Event van de E3 die ze sinds een paar jaar doen in plaats van de persconferentie? Ik vraag ik me af of het veel uitmaakt voor de consument hoor. Het ligt er meer aan wat ze presenteren dan hoe volgens mij. Er zijn genoeg conferenties van Nintendo geweest die slaapverwekkend saai waren (2012 bijvoorbeeld was best matig) en Directs die behoorlijk tof waren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:34 schreef Pheno het volgende:
De dedicated gamepers geeft een linkje naar de youtube van Nintendo en dat is het, maar dat doet de volkskrant of zo niet hoor
Ik snap de Directs ook wel, en het is prima voor d emensen die het wel willen kijken, maar voor de rest wordt het slecht opgepikt. Alleen Nintendo-sites gaan los met voor elke scheet een nieuwtje, de rest doet wel een samenvatting.
En qua verkoopcijfers: hoe minder mensen weten van Wii U en de games, hoe minder er verkocht worden, zo simpel is hetMet de Directs bereiken ze minder mensen, ergo minder bekendheid bij het 'normale' publiek.
Nederland of internationaal? Ik zie bij internationale media toch nog best wat events voor grote games en nieuwe systemen. Dit jaar bijv. Splatoon, Mario Kart DLC pack 2 en de New 3DS.quote:
Ja, voor de gamespots onder ons. Woeptiedoe, dat is dus dedicated, niet mainstream meer. We zijn ook wel eens in Frankfurt (EU HQ dus) geweest, maar mainstream mikken ze niet zo meer opquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nederland of internationaal? Ik zie bij internationale media toch nog best wat events voor grote games en nieuwe systemen. Dit jaar bijv. Splatoon, Mario Kart DLC pack 2 en de New 3DS.
Ik denk eerder dat het een aankondiging is van latere DLC voor Smash Bros. Lucas en de rest weten we al, dus waarom zou je dat bekend maken?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ikzelf kan dan niet kijken, mijn E3 begint pas om 4u 's nachts met Bethesda
Goed punt. De enquete loopt nog tot oktober, daar is het te vroeg voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een aankondiging is van latere DLC voor Smash Bros. Lucas en de rest weten we al, dus waarom zou je dat bekend maken?
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 10-06-2015 om 11:00:17Devil's Third komt op 28 augustus uit voor de #WiiU! http://t.co/MfJ9OemDQ5 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |