Staat in de edit, dat is haar voor- en achternaamquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom is mn post weggehaald? Dit is toch een raar topic?
Nee, ik had nog een andere post die eerder is weggehaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staat in de edit, dat is haar voor- en achternaam
Ik neem het even mee naar FBquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:04 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, ik had nog een andere post die eerder is weggehaald.
Je bent toevallig zelf hogeschool-scholier in Leeuwarden?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:23 schreef Erno-BE het volgende:
Leeuwarden is GEEN studentenstad
Herhaling
Waar staat dat/wie beweert dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:23 schreef Erno-BE het volgende:
Herhaling
Nee HAN Nijmegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:24 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Je bent toevallig zelf hogeschool-scholier in Leeuwarden?
Geen volwaardige universiteit (ja Open Universiteit en depedances van de RUG, maar dat zijn geen volwaardige universiteiten), dus op een paar thuiswonende RUGgers geen studenten, dus geen studentenstad.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef MrSalazar het volgende:
Arnhem is GEEN studentenstad
Herhaling
Arnhem is GEEN studentenstad
Dat vraag ik niet. Ik vraag waar jouw opmerking vandaan komt. Ik zie niemand beweren dat Leeuwarden een studentenstad is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Geen volwaardige universiteit (ja Open Universiteit en depedances van de RUG, maar dat zijn geen volwaardige universiteiten), dus op een paar thuiswonende RUGgers geen studenten, dus geen studentenstad.
Accountancyquote:
Leeuwaarden heeft van alle steden in Nederland het hoogste aantal inwoners dat studeert (ofwel hbo of wo want hbo is tegenwoordig ook 'studeren'.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag waar jouw opmerking vandaan komt. Ik zie niemand beweren dat Leeuwarden een studentenstad is.
Ik reageerde op Honarubu, alleen was het quoten vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag waar jouw opmerking vandaan komt. Ik zie niemand beweren dat Leeuwarden een studentenstad is.
Hbo'ers zijn GEEN studentenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:30 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Leeuwaarden heeft van alle steden in Nederland het hoogste aantal inwoners dat studeert (ofwel hbo of wo want hbo is tegenwoordig ook 'studeren'.
http://www.dub.uu.nl/site(...)8/studentenratio.pdf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |