Ik zei toch al dat die vieze Platini een Judas is. Die gast loopt enorm op het voorzitterschap te azen. De eerste de beste keer dat Blatter niet mee doet staat die vieze kerel er. Markeer mijn woorden.quote:
Platini is niet het hoofd van de Franse bond hoor. Het blijft wel een gladjakker verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat die vieze Platini een Judas is. Die gast loopt enorm op het voorzitterschap te azen. De eerste de beste keer dat Blatter niet mee doet staat die vieze kerel er. Markeer mijn woorden.
Ja, foute redenatie van mij jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:54 schreef radyo het volgende:
[..]
Platini is niet het hoofd van de Franse bond hoor. Het blijft wel een gladjakker verder.
Dat vind ik vreemder dan Spanje hoor.quote:
Hij bepaalt natuurlijk wel de koers. Holleeder heeft niemand vermoord....dat liet ie doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:54 schreef radyo het volgende:
[..]
Platini is niet het hoofd van de Franse bond hoor. Het blijft wel een gladjakker verder.
Niet direct. Maar je kunt wel proberen te sturen naar een minder louche systeem. Precies wat blatter continu de andere kant op doet: die vergroot zijn machtstructuur door steeds meer beinvloedbare bonden macht te geven. Hij wil volgens de berichten per direct de europese invloed verkleinen, en extra zetels geven aan afrika oceanie en azie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemder dan Spanje hoor.
Maar stel, van Praag was voorzitter geworden, denk je echt dat er wat was veranderd voor de voetbalkijkers? Nauwelijks, verwacht ik.
Ik vind die van Praag maar een lafbek. Als hij ook maar een beetje kloten heeft, dan had hij prins Ali op zijn gebreken gewezen en hem geadviseerd terug te treden om zo de strijd tot het eind aan te gaan. In plaats van op de zijlijn lopen te schreeuwen hoe goed hij is en wat de rest wel niet fout doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemder dan Spanje hoor.
Maar stel, van Praag was voorzitter geworden, denk je echt dat er wat was veranderd voor de voetbalkijkers? Nauwelijks, verwacht ik.
En al je hebt opgelet weet je dat frankrijk spanje en italie mogelijk op blatter hebben gestemd. Daarnaast is het van Brazilie en Argentinie ook nog niet zeker waarop ze hebben gestemd, en gezien hun voorzitters ex-voorzitters en andere bobos voorheen corrupt waren en nu ook worden onderzocht kan het even duren voordat die om zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:09 schreef klaasweetalles het volgende:
als brazilie, argentinie, engeland, nederland, frankrijk, spanje en de vs zeggen wij stappen uit de fifa , wat wil de fifa dan doen joh?
Eigenlijk is het allemaal niet zo vreemd waarom iedereen op Blatter stemt. Brazilië heeft nog niet zo lang geleden het WK cadeau gekregen. Argentinië heeft daar prima herinneringen aan over gehouden met een finale plaats. Duitsland speelt de sterren van de hemel onder het juk van de FIFA. Spanje misschien een beetje down maar ook zij hebben hun gloriedagen gekend bij de FIFA. Frankrijk Franstalig net als Blatter, Italië net zo fout als Blatter, moet ik nog zo even doorgaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:12 schreef radyo het volgende:
[..]
En al je hebt opgelet weet je dat frankrijk spanje en italie mogelijk op blatter hebben gestemd. Daarnaast is het van Brazilie en Argentinie ook nog niet zeker waarop ze hebben gestemd, en gezien hun voorzitters ex-voorzitters en andere bobos voorheen corrupt waren en nu ook worden onderzocht kan het even duren voordat die om zijn.
Overigens ben ik het wel met je eens dat dat het gameplan moet zijn...![]()
Ja bedankt voor je reactie maar daar vroeg ik niet omquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind die van Praag maar een lafbek. Als hij ook maar een beetje kloten heeft, dan had hij prins Ali op zijn gebreken gewezen en hem geadviseerd terug te treden om zo de strijd tot het eind aan te gaan. In plaats van op de zijlijn lopen te schreeuwen hoe goed hij is en wat de rest wel niet fout doet.
Wie is die ene persoon bij UEFA dan? Platini niet, want die is al weer beste maatjes met Blatter.quote:Blatter vergeeft wel,vergeet niet
Na zijn herverkiezing als voorzitter
van de FIFA heeft Sepp Blatter op de
Zwitserse tv uitgehaald naar de UEFA.
De Zwitser sprak van "haat,niet alleen
van één persoon bij de UEFA,maar van
een organisatie,die niet begrepen heeft
dat ik al sinds 1998 voorzitter ben.De
meeste Europese bonden spraken zich uit
tegen Blatter."Ik vergeef iedereen,maar
ik vergeet niet",luidde zijn reactie.
De aanhouding van zeven FIFA-officials
op last van de FBI wijt Blatter aan de
mislukte kandidatuur van de VS voor het
WK 2022."Laten we ook niet vergeten dat
de VS de grootste sponsor van Jordanië
zijn,waar mijn tegenstander (prins Ali)
vandaan komt.Deze hele affaire stinkt."
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 10:42:27Franse bondsvoorzitter legt zijn stem op #Blatter uit: 'Na de speech van Ali was er geen twijfel meer. We werken goed met de #FIFA samen 1/2 reageer retweet
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 10:43:55voor WKvrouwen. En ik stem niet op basis van roddels. Als de FBI een zaak tegen #Blatter had, hadden ze hem wel opgepakt.' #LeGraët 2/2 reageer retweet
Hahaha, wat een debiel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 10:42:27Franse bondsvoorzitter legt zijn stem op #Blatter uit: 'Na de speech van Ali was er geen twijfel meer. We werken goed met de #FIFA samen 1/2 reageer retweet
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 10:43:55voor WKvrouwen. En ik stem niet op basis van roddels. Als de FBI een zaak tegen #Blatter had, hadden ze hem wel opgepakt.' #LeGraët 2/2 reageer retweet
Ik snap het wel hoor. Alleen is Blatter natuurlijk nog erger dan die Jordaan maar het is allebei niksquote:
Ook gewoon doen alsof Blatter alleen verantwoordelijk is wanneer hij ook in de zaak genoemd wordt.quote:
Dat is dus vorig jaar weggestemd. Blatter was immers 'gevraagd' om nog een termijn door te gaan, ondanks zijn afspraak 4 jaar eerder om te stoppen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:58 schreef pipster het volgende:
Het eerste wat de Fifa moet invoeren is een maximum van twee termijnen voor een voorzitter. Oké tweede eerst Blatje weg, natuurlijk.
Dit is dus in een notendop wat er mis is in die wereld, er deugt er werkelijk waar geen éénquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |