abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2015 @ 15:37:00 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153327490
Diamantjes zien er gewoon leuk uit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 7 juni 2015 @ 15:38:03 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_153327517
Precies :Y

Dat moet je behouden, de eerder genoemde 'soep wordt vies als je ongesteld bent' rituelen moet je overboord gooien ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 juni 2015 @ 15:40:36 #53
45206 Pietverdriet
pi_153327582
dingen die zo moeten en hoe ze ontstaan

Een jong echtpaar kwam net terug van de huwelijksreis. De vrouw vroeg aan hem, waar kan ik je mee verwennen. Een gebraden ham zei hij. Ze kocht een ham en voordat ze hem in de oven stopte sneed ze er aan beide zijden een stuk vanaf.
- Waarom doe je dat, vroeg de man?
Luister zei ze, je gaat me toch niet vertellen hoe ik moet koken?
- Nee schat, maar vroeg me gewoon af wat de reden daarvan is.
Zo heb ik dat van mijn moeder geleerd!
- Dat kan zijn, maar, wat is de reden ervoor
Geen idee, bel mams ff op
> Dat heb ik zo van mijn moeder geleerd, sprak mams
Het echtpaar vroeg Oma en die zei dat ze het zo van haar moeder had geleerd.
Telefonisch was overgroot moeder niet te bereiken, het verpleeghuis vertelde dat als ze haar wilden spreken ze langs moesten komen, maar niet te lang wachten, want het loopt af met haar.
In de auto gesneld was men net op tijd. Op haar sterfbed stelde ze de vraag, waarop beide stukken van de ham af snijden?
Overgrootmoeder keek hun verbaasd aan. Wel, sprak ze met krakende stem, dat was de enige manier waarop ik zo een ham in die kutbraadslee kon krijgen die ik voor mijn huwelijk had gehad, dat kreng was veel te klein!

Zo is het met veel zaken in het leven.
  zondag 7 juni 2015 @ 15:43:22 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_153327661
Ja precies :D
Toffe verhalen zijn dat toch he O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 juni 2015 @ 15:48:04 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_153327788
Annekedote Piet. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 juni 2015 @ 15:54:21 #56
45206 Pietverdriet
pi_153327919
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef golfer het volgende:
Annekedote Piet. ^O^
Dank je, maar het is een parabel, geen anekdote
pi_153328064
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:

Een jong echtpaar kwam net terug van de huwelijksreis. De vrouw vroeg aan hem, waar kan ik je mee verwennen. Een gebraden ham zei hij. Ze kocht een ham en voordat ze hem in de oven stopte sneed ze er aan beide zijden een stuk vanaf.
Telefonisch was overgroot moeder niet te bereiken, het verpleeghuis vertelde dat als ze haar wilden spreken ze langs moesten komen, maar niet te lang wachten, want het loopt af met haar.
In de auto gesneld was men net op tijd. Op haar sterfbed stelde ze de vraag, waarop beide stukken van de ham af snijden?
Overgrootmoeder keek hun verbaasd aan. Wel, sprak ze met krakende stem, dat was de enige manier waarop ik zo een ham in die kutbraadslee kon krijgen die ik voor mijn huwelijk had gehad, dat kreng was veel te klein!

_O_ _O_
  zondag 7 juni 2015 @ 16:03:01 #58
45206 Pietverdriet
pi_153328109
Het is een mooie parabel om mensen aan het denken te zetten waarom ze op een bepaalde manier zaken doen, hun werk doen, etc.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:01:05 #59
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_153350598
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, maar als 4 keer verboden is begint het toch verdomd veel op een ritueel te lijken. Sowieso moet je Galiciers altijd van bijgeloof verdenken.
:Y

Verder zei de moeder van een vriend van mij dat het in een koperen pan gekookt moet worden of anders in een pan met koperen muntjes. Dat maakt ook geen reet uit.
Siesta & Fiesta!
  maandag 8 juni 2015 @ 13:15:26 #60
45206 Pietverdriet
pi_153350942
Octopus heeft bloed dat op koper baseert, niet op ijzer, daarom is het blauw ipv rood.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:34:49 #61
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_153351491
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Octopus heeft bloed dat op koper baseert, niet op ijzer, daarom is het blauw ipv rood.
Interessant, moet ik hier iets uit concluderen of is het gewoon info. Ik ben vandaag nogal sloom.
Siesta & Fiesta!
  maandag 8 juni 2015 @ 13:36:26 #62
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153351553
Kun je dat niet gewoon bestellen bij de viswinkel?
  maandag 8 juni 2015 @ 13:39:02 #63
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153351648
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:

Dat kan ook echt alleen een apha overkomen. Iedereen met technisch inzicht had kunnen bedenken dat het geen reet uitmaakt, sterker nog, de ham zal uitdrogen.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 22:09:23 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_153507661
Octopus, woon in de buurt van Limburg en vind het heel erg lekker. Ik kan het krijgen in Venlo (zwei brüder), Mönchengladbach (afrikaanse toko bij het station en Handelshof) en Krefeld op de städtische großmarkt. Vast meer, dit zijn de beste adressen. Bij de toko in gladbach is hij diepgevroren, maar compleet. Tevens spotgoedkoop. Ik kook hem bijna altijd, grillen is veel moeilijker en niet lekkerder.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')