SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door SQ op 29-05-2015 16:49:48 ]
Heb ik veel mee geprobeerd. Rolgordijn dicht, half open, open. Muziekje aan, beer met licht en muziekje. Ze overstemt het met gehuilquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:36 schreef Chanty het volgende:
Poeh lastig skittles. Misschien wat geluid op de achtergrond? Projectielamp? Wappert ze veel met dr handen? Is de kamer goed donker?
Graagquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, naast de slapende mannen.
Moet ik weer ff helpen Skit?
S.ara heeft nooit echt in een ledikant geslapen. Kreeg met 14mnd een peuterbed en toen ging het beter ( in combi met de med, rond die tijd) ik wilde een nieuwe fase ingaan en het slapen een ander tintje geven. Want het slapen had haar al die tijd ook pijn gedaan (het liggen)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:03 schreef Skittles het volgende:
Ik kan je niet meer quoten Zoë. Lees nu net je post pas.
Flesje drinkt ze goed. Ik denk dat ze de borst wil voor troost. Waar andere baby's de speen gebruiken, gebruikt zij de borst. Ze drinkt ook niet, althans ik hoor haar niet slikken![]()
We zijn inderdaad bij de ha geweest. Toen koemelkvrijdieet en haar humeur werd veel beter. Nu weer met introductie geen verandering gemerkt. Ze wil ook niet meer continu drinken, alleen als ze dus gaat slapen wel sabbelen.
Maar ik zal maandag eens de ha bellen voor een verwijzing. Wellicht komt er wel iets uit.
En ondertussen toch maar steeds weer proberen om haar in het ledikant te krijgen. Hopelijk gaat ze dan ook eens bij de go slapen zonder dat ze door Lou met een overbelaste schouder zit (![]()
)
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Mauw doet een O'tje!
Gefeliciteerd JJ! Mooi popke heb je!
Skittles, wat klinkt dat zwaar!
Wij gebruiken het ledikant niet. O slaapt er niet in. Ze ligt op een matras op de grond, met een hekje in de deuropening. Een van ons ligt dicht naast haar om haar in slaap te krijgen, en als ze wakker wordt 's nachts, gaat een van ons er naast liggen.
Misschien kun je het ledikant even laten voor wat het is, en een andere slaapplaats zoeken? Verder is de ha geen gek idee, denk ik. Of even sparren met het cb? Sterkte!
Afgelost door papaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit had je vorige keer inderdaad verteld! Vriend vond het ook een goed idee om het matras op de grond te leggen en vanuit daar eerst wennen aan eigen matras en dan zo verder uitbreiden. Ook omdat ik met mijn lengte haar niet in het ledikant kan leggen als ie helemaal laag is![]()
Hoe doet O het qua slapen bij de oppas? Ik weet even niet wie er bij jullie op O past![]()
JJ gefeliciteerd met je dreumes![]()
Kiekeboe![]()
Lou doet dat ook met haar deken in de kinderwagen
Ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:43 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Afgelost door papascandinavie, je weet
Jj gefeli!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |