SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu heb ik er een voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu heb ik er een voor jou.
Succes!Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ben daar slecht in.![]()
Het was Trofimov maar dat geheel terzijde. Nu genieten van de slotklim.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen idee.
Sorry ben daar slecht in.
Pakte op deze klim meer dan 20 seconden op Rodriguez toen. Won hier stiekem de Giro.quote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk vecht op leven en dood om de 8e plek te behalen.
Wie niet zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Ericr het volgende:
Engelse commentatoren op ES zijn gecharmeerd van Kruijswijk
Ik had het ook al opgegeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kruijswijk kan toch prima volgen tot nu toe. Had ik niet verwacht.
Helaas, dat kost mij weer twee punten op Stijn in de pronoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Sked het volgende:
Dus hoe precies moest Aru zijn derde plek kwijtraken aan Amador of Trofimov?
The Human Coathanger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Ericr het volgende:
Engelse commentatoren op ES zijn gecharmeerd van Kruijswijk
Bertje is nog steeds heel mad om de Mortirolodag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
Landa en Bertje gunnen elkaar het licht in de ogen gewoon niet
Rijdt uiteraard voor zijn zesde plaats.quote:
Toen Hesjedal ging ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen Aru ging, had Kruijswijk eigenlijk mee moeten gaan.
Daar had hij echt geen antwoord op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij moet gewoon nu wegrijden en daarna Aru en Hesjedal voorbij rijden en dan winnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Oja, de mountainbiker die 10 jaar geleden al aan de EPO zat maar dan ineens clean een grote ronde kan winnen. Mag ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
/care als hij over Kruijswijk heen gaat. Ik mag Hesjedal wel. Liever hij dan Aru.
Eigenlijk is het helemaal niet moeilijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon nu wegrijden en daarna Aru en Hesjedal voorbij rijden en dan winnen.
Dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Blik het volgende:
Ondanks dat Kruijswijk goed presteerd, toch een plekje omlaag na vandaag
Dat lijkt me een goede tactiek jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon nu wegrijden en daarna Aru en Hesjedal voorbij rijden en dan winnen.
Of Aru schoon is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, de mountainbiker die 10 jaar geleden al aan de EPO zat maar dan ineens clean een grote ronde kan winnen. Mag ik ook wel.
Verwacht niet dat Trofimov en consorten meer dan 3 minuten gaan verliezen nee. En Hesjedal gaat wel een plekje pakkenquote:
Caruso staat maar een minuutje voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Verwacht niet dat Trofimov en consorten meer dan 3 minuten gaan verliezen nee. En Hesjedal gaat wel een plekje pakken
1'48 op Kruijswijk maar okquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caruso staat maar een minuutje voor.
Bij Astana doen ze niet eens moeite om dat te verbergen. Het schijnheilige van Hesjedal en Vaughters ben ik al een tijd klaar mee.quote:
Ik zie dat je uit ellende Modolo hebt opgesteld vandaag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Aru al een paar dagen zaad dus stel je hem gewoon een keer niet op. Haha doei.
Andere keus is er niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat je uit ellende Modolo hebt opgesteld vandaag.
Zijn beste grote ronde tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef Ericr het volgende:
8ste of 9de maakt ook niet zoveel uit, Kruijswijk heeft aantrekkelijk gereden deze Giro. Beter dan constant laf proberen aan te haken.
Dat is natuurlijk echt dom in scorito.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Aru al een paar dagen zaad dus stel je hem gewoon een keer niet op. Haha doei.
Normaal zou je zeggen: lekker uit de wind freewheelen en dan de laatste 500 meter demarreren voor maximale punten. Maar ja, daar ligt nou net niet Kruijswijk zn kracht.quote:
Ja, over welke poule denk je ook dat ik het heb?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk echt dom in scorito.
In cyclingmaster, oke.
Sparen voor de tour?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat Contador de ritzege nu weer weggeven? Beetje raar is het wel.
Ik heb nog net genoeg, maar Tartaar stelt wel erg teleur deze ronde net als Formolo, Chaves en Tutti.quote:
idd, en Landa en Bertje zullen er nog wel over heen gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:47 schreef silverhill het volgende:
[..]
Normaal zou je zeggen: lekker uit de wind freewheelen en dan de laatste 500 meter demarreren voor maximale punten. Maar ja, daar ligt nou net niet Kruijswijk zn kracht.
Mancebo en Escartin er nog bij om het helemaal af te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:48 schreef Ericr het volgende:
Hesjedal en Mollema bij elkaar, dat zou pas een genot zijn om naar te kijken.
+ die lange harkende Gesink.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:48 schreef Ericr het volgende:
Hesjedal en Mollema bij elkaar, dat zou pas een genot zijn om naar te kijken.
Ik vraag het de regie even.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Zitten alle verdere top 10 renners achter het groepje Kruiswijk ?
Mancebo koerst soms nog wel eens in Europaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mancebo en Escartin er nog bij om het helemaal af te maken.
Hij is sowieso niet bepaald een Graziano Pellè qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij trekt weer een bek alsof hij een hersenbloeding heeft.
Weinig bloeding aan met een hematocriet van 60 hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij trekt weer een bek alsof hij een hersenbloeding heeft.
Amador zit in het groepje waar Uran eerst zat. Darachter zit Groep Trofimov met goden als Monfort en VD Broeckquote:
Nee, hij doet geen fuckquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan helaas niet kijken, zit Krachtwijk voorin in de aanval?
Krachtgod helpt Bertje over de slotklim.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan helaas niet kijken, zit Krachtwijk voorin in de aanval?
Beetje respect voor de winnaar van deze Giro he (volgens Lefevere dan).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef Ericr het volgende:
Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran doet ook nog wat voor zijn geld.
Ik heb ook niet het idee dat Kruijswijk harder kan, dan was hij wel met Hesjedal, Aru of Uran meegegaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kruijswijk moet nu ook alles zelf doen. Contador doet geen reet.
Voor geld doet hij alles. #london2012 #neverforgetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef Ericr het volgende:
Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran Uran doet ook nog wat voor zijn geld.
Klopt, koplopers liepen alleen maar verder weg toen Kruiswijk aan het 'sleuren' was.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Kruijswijk harder kan, dan was hij wel met Hesjedal, Aru of Uran meegegaan.
Konig op kop is ook niks natuurlijk, die is net gelost.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, koplopers liepen alleen maar verder weg toen Kruiswijk aan het 'sleuren' was.
Morgen legt ie nog even iedereen eropquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zal Landa zich voelen nu ? Denk niet dat ie blij is dat ie z'n 2e plek verliest.
Fucked.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zal Landa zich voelen nu ? Denk niet dat ie blij is dat ie z'n 2e plek verliest.
Landa mag morgen weer winnen van Vino.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon afgesproken werkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig resultaat voor de prono dit
Heb jij Aru ook op 2?quote:
Volgens mij had ik Porte op 2.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij Aru ook op 2?
Loop ik nog niet uit godverdomme
Die gast kan voor geen meter aankomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef silverhill het volgende:
Nou zal Kruijswijk het vast beter weten dan ik. Maar het lijkt alsof ie voor sprinten beter een verzetje lichter kan trappen.
Niet genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoeveel seconden heeft Kruijswijk gepakt op Caruso?
Hoeveel voorsprong op Landa? Dat lijkt me nu toch wel de grootste concurrent?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
Zeven punten ingelopen door Kruijswijk, nog 15 goed te maken
Visconti blijft ook gevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel voorsprong op Landa? Dat lijkt me nu toch wel de grootste concurrent?
Dit is zijn niveau toch gewoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Ereinion het volgende:
Wat is eigenlijk het excuus van VDB2 deze ronde?
Teveel aangekomen om beter te worden in het tijdrijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Ereinion het volgende:
Moet nog een kilo of 5-6 afvallen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Ereinion het volgende:
Dat verschil is intussen 40/50 punten, hoef je je geen zorgen om te makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel voorsprong op Landa? Dat lijkt me nu toch wel de grootste concurrent?
En misschien Trofimov ook nog. Maar de bergtrui lijkt me belangrijker.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:00 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk kan morgen nog wel Caruso pakken misschien en nog een plekje opschuiven.
Waar kan ik dat circus zien?quote:
Dan is het idd alleen nog zaak om 15 puntjes op Visconti in te lopen...aan TLJ morgen om ervoor te zorgen dat er geen vluchters wegraken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat verschil is intussen 40/50 punten, hoef je je geen zorgen om te maken
Dat wil je inderdaad niet missen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nabeschouwing met Flecha en Lemond op ES.
Rivkahquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh NOS zendt dat uit, met Rivkah en Arno
VERDOMME
Je krijgt Jolanda Keizer er gratis bij, dat maakt iets goed.quote:
Dan ga ik nog liever voor die hgh-kaak.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je krijgt Jolanda Keizer er gratis bij, dat maakt iets goed.
Of is dat al uit?
Haal daar de make up af en je houdt Sylvester Stallone over.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever voor die hgh-kaak.
die foto van die twee op facebook, wat een paardenbekquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je krijgt Jolanda Keizer er gratis bij, dat maakt iets goed.
Of is dat al uit?
Ze lijkt op een meisje bij mij in de klas.quote:
Als je daar tegenaan gaat liggen kan je je gelijk scheren met die kaak.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever voor die hgh-kaak.
Ik denk top 4, maar Visconti mag geen punten halen dan. Die rijd je er niet zomaar af.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Als hoeveelste moet Kruijswijk over de Finestre komen om Visconti in te halen?
Top-3 of 4e + nog punten op de slotklim.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Als hoeveelste moet Kruijswijk over de Finestre komen om Visconti in te halen?
Toch alleen punten voor de top 8? Lijkt me sterk dat Visconti daartoe in staat is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk top 4, maar Visconti mag geen punten halen dan. Die rijd je er niet zomaar af.
Als ze echt koers maken op de Finestre dan moet Visconti er ook af. Het gaat vooral echt om Kruijswijk zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk top 4, maar Visconti mag geen punten halen dan. Die rijd je er niet zomaar af.
Best nog wel een uitdaging dusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Top-3 of 4e + nog punten op de slotklim.
Verdeling op de Finestre is 45-30-20-14.
Dat sprintje met Kangert kan dus echt heel zuur worden. Anders was 14 ook genoeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Top-3 of 4e + nog punten op de slotklim.
Verdeling op de Finestre is 45-30-20-14.
7-4-2-1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
En de slotklim? Volgens de Procycling girogids 4 man van 7 tot 1 punten...
7 - ? -? - 1
Dan moet Kruijswijk echt top 3 Finestre rijden...zie hem eigenlijk niet top 2 in de einduitslag rijden....quote:
Gewoon zorgen dat ie zelf sterk rijdt en dan moet ie hopelijk overeenkomen met de andere klassementsrenners dat hij de punten wil pakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet Kruijswijk echt top 3 Finestre rijden...zie hem eigenlijk niet top 2 in de einduitslag rijden....
Ideaal voor zondag. De topsprinters zijn niet meer aanwezig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:46 schreef TheArt het volgende:
Hofland prima safe binnen als 98e in een busje van een man of 30.
Vrees alleen dat 3/4 renners echt beter zijn op de Finestre...dan kun je zoveel afspraken maken, maar dan wordt het hem gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ie zelf sterk rijdt en dan moet ie hopelijk overeenkomen met de andere klassementsrenners dat hij de punten wil pakken.
Dan ben je wel een waarzegger als je gewoon Uran opstelt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:11 schreef baggerbaas het volgende:
Vandaag 2e bij cyclingmaster, maar wel op grote achterstand van de nummer 1
Ja echt hè. Ik moest het vooral hebben van mijn gokje op Kangert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ben je wel een waarzegger als je gewoon Uran opstelt.
Hoopomhoogkanernietbusjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-z -che
[ afbeelding ]
TLJ laat dat echt niet gebeuren. In die vlakke aanloop gaat niemand wegrijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Kruijswijk ook Intxausti niet mag vergeten. Als Movistar enig tactisch inzicht heeft (wat weliswaar te betwijfelen valt), dan zorgen ze ervoor dat altijd 1 van hun 2 kandidaten mee is met de vroege ontsnapping.
en blijf erbij dat Contador ook nog wel wil winnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TLJ laat dat echt niet gebeuren. In die vlakke aanloop gaat niemand wegrijden.
Op zich doen ze het lang niet slecht, al denk ik dat ze er zelf meer van hadden verwacht. De vraag is of Colombia het beter had kunnen doen. Op Torres en eventueel Duarte na zeg ik van nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou de organisatie trouwens tevreden zijn over de wildcard die ze aan CCC hebben gegeven?
Ook Tinkoff heeft er alle belang bij dat de kopgroep niet te ver wegrijdt inderdaad...ook Astana en Garmin laten dat niet zomaar gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
en blijf erbij dat Contador ook nog wel wil winnen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:42 schreef TheArt het volgende:
Degene die Scorito in totaal gaat winnen, heeft gewoon alle 9 renners van Astana in zijn team
Duarte dit jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op zich doen ze het lang niet slecht, al denk ik dat ze er zelf meer van hadden verwacht. De vraag is of Colombia het beter had kunnen doen. Op Torres en eventueel Duarte na zeg ik van nee.
Ja ik zag het laatst, zo'n paardenlul die het dagklassement met de TTT wilde winnen ofzo. Hij pakt gewoon elke dag bakken met teampunten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:42 schreef TheArt het volgende:
Degene die Scorito in totaal gaat winnen, heeft gewoon alle 9 renners van Astana in zijn team
True. Maar vorig jaar reed ie ook compleet bagger tot de Giro.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duarte dit jaar.Die was laatste geworden.
Die teampunten zijn bizar ja. Levert je ongeveer meer op dan een individuele renner goed opstellen die een etappezege pakt... Die gasten die Orica hadden begin van de Giro harkten echt 150 teampunten binnen met die zeges en truien ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik zag het laatst, zo'n paardenlul die het dagklassement met de TTT wilde winnen ofzo. Hij pakt gewoon elke dag bakken met teampunten.
Jan Boven heeft stevig op hem ingepraat merk ik al.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:57 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk:
"I want to finish top 10 in the general classification, either way. I will not be able to attack at the Cima Coppi, tomorrow when you look at that stage. I will be quiet and I’m going to try to follow the best climbers again.”
Wanty had een 21e plek behaald met Cisse de Greef.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op zich doen ze het lang niet slecht, al denk ik dat ze er zelf meer van hadden verwacht. De vraag is of Colombia het beter had kunnen doen. Op Torres en eventueel Duarte na zeg ik van nee.
Stijn 11equote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:35 schreef wimderon het volgende:
Astana moet nog even aan de bak morgen. Als ze de etappe winnen en Contador naar plek 2 verwijzen evenaren ze de Vuelta van 2006 met plek 1 en 3 en 5 etappezeges.
http://www.procyclingstats.com/race/Vuelta_a_Espana_2006-result
Ik heb de hoop nog niet opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |