SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu heb ik er een voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu heb ik er een voor jou.
Succes!Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ben daar slecht in.![]()
Het was Trofimov maar dat geheel terzijde. Nu genieten van de slotklim.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen idee.
Sorry ben daar slecht in.
Pakte op deze klim meer dan 20 seconden op Rodriguez toen. Won hier stiekem de Giro.quote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk vecht op leven en dood om de 8e plek te behalen.
Wie niet zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Ericr het volgende:
Engelse commentatoren op ES zijn gecharmeerd van Kruijswijk
Ik had het ook al opgegeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kruijswijk kan toch prima volgen tot nu toe. Had ik niet verwacht.
Helaas, dat kost mij weer twee punten op Stijn in de pronoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Sked het volgende:
Dus hoe precies moest Aru zijn derde plek kwijtraken aan Amador of Trofimov?
The Human Coathanger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef Ericr het volgende:
Engelse commentatoren op ES zijn gecharmeerd van Kruijswijk
Bertje is nog steeds heel mad om de Mortirolodag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
Landa en Bertje gunnen elkaar het licht in de ogen gewoon niet
Rijdt uiteraard voor zijn zesde plaats.quote:
Toen Hesjedal ging ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen Aru ging, had Kruijswijk eigenlijk mee moeten gaan.
Daar had hij echt geen antwoord op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij moet gewoon nu wegrijden en daarna Aru en Hesjedal voorbij rijden en dan winnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Oja, de mountainbiker die 10 jaar geleden al aan de EPO zat maar dan ineens clean een grote ronde kan winnen. Mag ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
/care als hij over Kruijswijk heen gaat. Ik mag Hesjedal wel. Liever hij dan Aru.
Eigenlijk is het helemaal niet moeilijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon nu wegrijden en daarna Aru en Hesjedal voorbij rijden en dan winnen.
Dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Blik het volgende:
Ondanks dat Kruijswijk goed presteerd, toch een plekje omlaag na vandaag
Dat lijkt me een goede tactiek jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon nu wegrijden en daarna Aru en Hesjedal voorbij rijden en dan winnen.
Of Aru schoon is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, de mountainbiker die 10 jaar geleden al aan de EPO zat maar dan ineens clean een grote ronde kan winnen. Mag ik ook wel.
Verwacht niet dat Trofimov en consorten meer dan 3 minuten gaan verliezen nee. En Hesjedal gaat wel een plekje pakkenquote:
Caruso staat maar een minuutje voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Verwacht niet dat Trofimov en consorten meer dan 3 minuten gaan verliezen nee. En Hesjedal gaat wel een plekje pakken
1'48 op Kruijswijk maar okquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caruso staat maar een minuutje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |