SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:42 schreef Sked het volgende:
ROT OP MET JE GODSGRUWELIJKE AIDSHERHALINGEN TERINGGODVERDOMME IRRITANTE LOSERS
Heb ook het gevoel dat de Giro etappes veel vroeger finishen. Vaak zijn ze om 5 uur al binnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast is de giro vrij laat begonnen dit jaar, vaak begint die ook ergens rond 4-5 mei.
Ja, de fans van Buren hebben nog geen aflevering gemist, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook het gevoel dat de Giro etappes veel vroeger finishen. Vaak zijn ze om 5 uur al binnen.
Ze reden voorgaande jaren dan ook wat tragerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook het gevoel dat de Giro etappes veel vroeger finishen. Vaak zijn ze om 5 uur al binnen.
Volgens mij 1tje!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, de fans van Buren hebben nog geen aflevering gemist, volgens mij.
Schandalig!
Volgens mij is er één keer geen Buren geweest.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schandalig!
Alleen die rit van 264kmquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schandalig!
Dan kijken ze naar de beklimmingen met de hoogste categorie, maar daarin staan ze ook gelijk, geloof ik..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie staat er nu bovenaan als het gelijk staat?
Visconti gaat ook richting de 90 punten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Intxausti 1 puntje voor, maar dat is normaal geen concurrent voor Kruijswijk gezien zijn huidige vorm. Die kan alleen nog de trui pakken als hij morgen in de aanval gaat.
Super, thnx! Kan die browser met dat forum ook weer uit.quote:
Hopelijk pakken ze straks de goede afslag naar de Finestrequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Super, thnx! Kan die browser met dat forum ook weer uit.
Ja, maar gezien z'n voorsprong nu denk ik niet dat hij Kruijs in kan halen. Tenzij hij morgen weer in de aanval gaat uiteraardquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Visconti gaat ook richting de 90 punten?
Zo groot is de voorsprong niet toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:56 schreef Blik het volgende:
Visconti gaat dus blauw pakken na vandaag, tenzij die nog wordt bijgehaald. Maar dat denk ik eigenlijk niet
Kleine 2 minuten op Kruiswijk, ruim 2,5 minuut op Bertjequote:
Ja, hopelijk heeft ie de juiste melk gedronken vanmorgen bij het ontbijtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:58 schreef Sjiznit het volgende:
Kruiswijk veegt ze op op de volgende klim en laat ze staan op de laatste. Pakt de rit, de trui en wat plekken winst in het AK. Komt helemaal goed.
Energie sparen zodat ze op de volgende col weer kunnen knallenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens LollerGPS lijkt het er op dat Lijke, Kruijs en Benat zo weer ingerekend worden.
Ja, alleen van der Lijke geeft gas, andere 2 doen niks...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Energie sparen zodat ze op de volgende col weer kunnen knallen
Op Contador na zouden ze er het liefst ook allemaal mee kappen denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef Sjiznit het volgende:
Dooie boel in die teambus. Ze zitten er echt bij alsof ze er geen zin in hebben.
Daarom snap ik dat gezeik op Lotto-Jumbo nooit zo goed. Bij andere ploegen is het niet veel beter volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kwaliteitsbriefing.
Jan Boven is hier jaloers op.
Mjuh, denk ook dat die camera + Tinkov niet echt helpen :pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Contador na zouden ze er het liefst ook allemaal mee kappen denk ik
Dan zitten we toch allang bij Renaat en Jose.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat ze de laatste kilometers geen kutreclameblokken hoeven te doen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zitten we toch allang bij Renaat en Jose.
WAAR IS JURGEN? WAAR IS MONFORT?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Lekker weer takken met de stopwatch. Renaat die wat cola morst. Even stressen om de Belgjes.
Ik heb toestemming van Mart om te mogen zeggen dat dit pijnlijk ongrappig is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://hetiskoers.nl/belgisch-commentaar/
Zijn ze al begonnen aan de Finestre?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruijswijk haalt visconti toch weer in op Finestre
Uhm nee. Die rijden ze morgen pas opquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen aan de Finestre?
Bedankt, Hansquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:20 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Uhm nee. Die rijden ze morgen pas op
Rabo had de Tour kunnen winnen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rasmussen wist alles van afvallen. Wat een baas was dat
En ook van issulinequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een iets andere etappe in 2012
[ afbeelding ]De MarchiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graeme Brown had een heel andere carriere kunnen hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:22 schreef Marcoss het volgende:
Afvallen en je vliegt meteen de bergen op. Dat meer renners daar niet aan denken he?
Daar komt hij de boel wel even op een hoopje rijdenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft nog niet zoveel gereden dit seizoen.
Doet wel mee aan Dauphine
Wuyts zal vast huilenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen wint Demare van Boonen in België.
twitter:MRasmussen1974 twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:33:22Luckly for @albertocontador he's got 7 helpers from Astana to guide him to the finishline!I don't get it. reageer retweet
Kippenbaasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MRasmussen1974 twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 15:33:22Luckly for @albertocontador he's got 7 helpers from Astana to guide him to the finishline!I don't get it. reageer retweet
Aidsbola.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Igor Anton zit aan de staart van het peloton samen met Tutti Pazzi per Pirazzi.
Weer een teleurstellende dag voor R_R.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Mooi kasteel.. jammer genoeg geen Herbert bij de Giro
Nog een maandje geduld, jongen...dan weer iedere dag D & Dquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Mooi kasteel.. jammer genoeg geen Herbert bij de Giro
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een maandje geduld, jongen...dan weer iedere dag D & D
Maar geen Mart, buiten een filmpje van twee buiten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een maandje geduld, jongen...dan weer iedere dag D & D
Alsof Mart nog iets van wielrennen weetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef Jason22 het volgende:
M
[..]
Maar geen Mart, buiten een filmpje van twee buiten.
Ik ben benieuwd naar nieuwe opzet van de Avondetappe. Ik verwacht er niet veel van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:42 schreef Jason22 het volgende:
M
[..]
Maar geen Mart, buiten een filmpje van twee buiten.
Zeker niet in omdat het in de vooravond is, toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar nieuwe opzet van de Avondetappe. Ik verwacht er niet veel van.
Ik verwacht dat ze die kuthond weer gaan gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar nieuwe opzet van de Avondetappe. Ik verwacht er niet veel van.
Dionequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De hond van Dione?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze die kuthond weer gaan gebruiken
En dan gaan ze hem niet Messi maar Berti noemen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze die kuthond weer gaan gebruiken
Henry gaat nog op andere sporten en algemene sportkennis maar wielerspecifiek is het niks. Dione is cringeworthyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dioneen Henry
Die hebben nergens verstand van. Als je jezelf respecteert ga je daar ook niet eens aanschuiven.
#viesdunquote:
Is er dan niemand bij de NOS die wél iets met wielrennen heeft?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Henry gaat nog op andere sporten en algemene sportkennis maar wielerspecifiek is het niks. Dione is cringeworthy
Jorisquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is er dan niemand bij de NOS die wél iets met wielrennen heeft?
Noem hem dan Piti.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan gaan ze hem niet Messi maar Berti noemen?
Gio Lippensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ducrotquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger tijdstip is het enige positieve.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zeker niet in omdat het in de vooravond is, toch?
Geen overlap met TDJ dit jaar?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeger tijdstip is het enige positieve.
De Solquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, de poesquote:
Ik vond het vorige tijdslot wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeger tijdstip is het enige positieve.
Goh.quote:
Dat zei Bobby.quote:
oh is de ronde van belgie al klaar?quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh is de ronde van belgie al klaar?
pics van je briefjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Gees gaat weer floppen in de Tour, dat geef ik je op een briefje
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink rijdt demonstreert pas weer in Zwitserland.
Tegen Blatter?quote:
Duelleren met Jurgen van den Broeck om plek één.quote:
Vraag me af of hij voor het klassement gaat. Normaal gesproken is dat voor Kelderman en LtD.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Gees gaat weer floppen in de Tour, dat geef ik je op een briefje
Extra stickertjes op de fiets, Rasmussen vindt dit niet leuk.quote:
Gewoon lekker met de familie, laat de rest maar aankloten met Luicito.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is different cook dan wat Sep, Keldermerckx en De_Tank doen.
Lekker met zn 3en top 20-10 rijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of hij voor het klassement gaat. Normaal gesproken is dat voor Kelderman en LtD.
Dit is totaal niet leesbaar, wat een walgelijk handschrift zeg.quote:
Jij dan met je handicap-handschrift.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is totaal niet leesbaar, wat een walgelijk handschrift zeg.
Ploppen?quote:
Volgens mij staat er 'plopper' als in plopperdeplopquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ploppen?
Denswil vindt dit leuk.
Dat is toch typisch Aru, hoorquote:
Intxausti proberen te verrassen was geen slecht idee natuurlijk. Zo'n sprint wint hij niet.quote:
Meter of 450 te vroeg, fantastischquote:
Gewoon vierde worden achter Intxausti, proberen wat te pakken op de streep en morgen zo hard mogelijk de Finestre oprijden was een betere optie geweest lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:07 schreef Zelva het volgende:
Zal je zien dat ie er straks compleet wordt afgereden.
Wat een faaltactiek voor een non-prijs.
Berg trui kwijtquote:
Achtste plek in de GC is wel een prachtprijs natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:07 schreef Zelva het volgende:
Zal je zien dat ie er straks compleet wordt afgereden.
Wat een faaltactiek voor een non-prijs.
Lijkt me niet echt realistisch om daar als eerste boven te komen. Of er zit een kopgroepje voor of het gaat tussen Contador en Landa.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef TheArt het volgende:
Het is vooral morgen te doen. Op de slotklim nog wat punten pakken vandaag en dan morgen heel hard proberen om als eerste over de Finestre te komen. Dan is de bergtrui binnen.
Yep, wil Kruijswijk nog kans maken, moet hij op de slotklim toch wel een puntje of 15 a 20 op Visconti goed maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt realistisch om daar als eerste boven te komen. Of er zit een kopgroepje voor of het gaat tussen Contador en Landa.
kopgroepje waarschijnlijk, lijkt me sterk dat Contador en Landa daar al alleen boven komenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt realistisch om daar als eerste boven te komen. Of er zit een kopgroepje voor of het gaat tussen Contador en Landa.
Laatste etappe morgen...dus de knechten van Aru en Bertje kunnen zich morgen helemaal leeg rijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:11 schreef Blik het volgende:
[..]
kopgroepje waarschijnlijk, lijkt me sterk dat Contador en Landa daar al alleen boven komen
Dat kopgroepje denk ik niet. Etappe is heel kort. Het wordt gewoon een sprint richting de Finestre. En dan moet hij er gewoon vol voor gaan. Het kan trouwens ook als hij als 2e bovenkomt op de Finestre. Dan moet ie vandaag of morgen op de slotklim ook nog wat punten pakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je denkt dat hij geen punten van de slotklim vandaag nodig heeft?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Achtste plek in de GC is wel een prachtprijs natuurlijk
Jawel, maar dat is mijn punt helemaal nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt dat hij geen punten van de slotklim vandaag nodig heeft?
Als Contador niet te snel rijdt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lollerbert gaat morgen Kruijswijk gewoon de Finestre op helpen
5quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Bert een motor in zijn fiets hebben?
Heeft hij niet nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien dat Landa er eentje had afgelopen dinsdag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik vrees dat Kruijswijk al teveel krachen heeft verspeeld.
Astana voert het tempo ook aardig op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Blik het volgende:
Visconti nu wel aan het inzakken, nog maar 1'10 over
In de 2e week ja...vrees er ook voorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Met die domme sprintjes...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Landa of Kruijswijk eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Visconti de bergtrui, niet echt iets waar je vooraf aan zou denken.
mwah was wel een van de namen die ik had opgeschreven, ik had echter Pellizotti verwacht maar die bakt er niets van, en Pirazzi natuurlijk maar die hebben we ook maar weinig gezien. Zakarin stond ook op mijn lijst van de hoop.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Visconti de bergtrui, niet echt iets waar je vooraf aan zou denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |