SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:42 schreef Sked het volgende:
ROT OP MET JE GODSGRUWELIJKE AIDSHERHALINGEN TERINGGODVERDOMME IRRITANTE LOSERS
Heb ook het gevoel dat de Giro etappes veel vroeger finishen. Vaak zijn ze om 5 uur al binnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast is de giro vrij laat begonnen dit jaar, vaak begint die ook ergens rond 4-5 mei.
Ja, de fans van Buren hebben nog geen aflevering gemist, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook het gevoel dat de Giro etappes veel vroeger finishen. Vaak zijn ze om 5 uur al binnen.
Ze reden voorgaande jaren dan ook wat tragerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook het gevoel dat de Giro etappes veel vroeger finishen. Vaak zijn ze om 5 uur al binnen.
Volgens mij 1tje!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, de fans van Buren hebben nog geen aflevering gemist, volgens mij.
Schandalig!
Volgens mij is er één keer geen Buren geweest.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schandalig!
Alleen die rit van 264kmquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schandalig!
Dan kijken ze naar de beklimmingen met de hoogste categorie, maar daarin staan ze ook gelijk, geloof ik..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie staat er nu bovenaan als het gelijk staat?
Visconti gaat ook richting de 90 punten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Intxausti 1 puntje voor, maar dat is normaal geen concurrent voor Kruijswijk gezien zijn huidige vorm. Die kan alleen nog de trui pakken als hij morgen in de aanval gaat.
Super, thnx! Kan die browser met dat forum ook weer uit.quote:
Hopelijk pakken ze straks de goede afslag naar de Finestrequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Super, thnx! Kan die browser met dat forum ook weer uit.
Ja, maar gezien z'n voorsprong nu denk ik niet dat hij Kruijs in kan halen. Tenzij hij morgen weer in de aanval gaat uiteraardquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Visconti gaat ook richting de 90 punten?
Zo groot is de voorsprong niet toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:56 schreef Blik het volgende:
Visconti gaat dus blauw pakken na vandaag, tenzij die nog wordt bijgehaald. Maar dat denk ik eigenlijk niet
Kleine 2 minuten op Kruiswijk, ruim 2,5 minuut op Bertjequote:
Ja, hopelijk heeft ie de juiste melk gedronken vanmorgen bij het ontbijtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:58 schreef Sjiznit het volgende:
Kruiswijk veegt ze op op de volgende klim en laat ze staan op de laatste. Pakt de rit, de trui en wat plekken winst in het AK. Komt helemaal goed.
Energie sparen zodat ze op de volgende col weer kunnen knallenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens LollerGPS lijkt het er op dat Lijke, Kruijs en Benat zo weer ingerekend worden.
Ja, alleen van der Lijke geeft gas, andere 2 doen niks...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Energie sparen zodat ze op de volgende col weer kunnen knallen
Op Contador na zouden ze er het liefst ook allemaal mee kappen denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef Sjiznit het volgende:
Dooie boel in die teambus. Ze zitten er echt bij alsof ze er geen zin in hebben.
Daarom snap ik dat gezeik op Lotto-Jumbo nooit zo goed. Bij andere ploegen is het niet veel beter volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kwaliteitsbriefing.
Jan Boven is hier jaloers op.
Mjuh, denk ook dat die camera + Tinkov niet echt helpen :pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Contador na zouden ze er het liefst ook allemaal mee kappen denk ik
Dan zitten we toch allang bij Renaat en Jose.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat ze de laatste kilometers geen kutreclameblokken hoeven te doen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zitten we toch allang bij Renaat en Jose.
WAAR IS JURGEN? WAAR IS MONFORT?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Lekker weer takken met de stopwatch. Renaat die wat cola morst. Even stressen om de Belgjes.
Ik heb toestemming van Mart om te mogen zeggen dat dit pijnlijk ongrappig is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://hetiskoers.nl/belgisch-commentaar/
Zijn ze al begonnen aan de Finestre?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruijswijk haalt visconti toch weer in op Finestre
Uhm nee. Die rijden ze morgen pas opquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen aan de Finestre?
Bedankt, Hansquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:20 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Uhm nee. Die rijden ze morgen pas op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |