oei.quote:
Ik raad je aan om sommige dingen privé te houden als de privacy van een derde er ook bij betrokken is.quote:
Ik weet wat ik kan maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raad je aan om sommige dingen privé te houden als de privacy van een derde er ook bij betrokken is.
Dat wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wat ik kan maken.
En ik hou er niet van als ik gezien word als een ander, terwijl ik totaal geen voorstander ben van het gedrag van die ander. Wel begrijpelijk ergens toch?
Vechter van gerechtigheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wat ik kan maken.
En ik hou er niet van als ik gezien word als een ander, terwijl ik totaal geen voorstander ben van het gedrag van die ander. Wel begrijpelijk ergens toch?
hey rocknijntjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
Hahah hoe zij daar in De Gym die berichtjes bij elkaar zoeken. Straks knippen ze nog krantenletters uit en krijgen we een dreigbrief toegestuurd.
Geen probleem joh, heb ondergewicht. Ruilen? Dan hoef je meteen ook niet meer te gymmen.quote:
wat is de Gym¿quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
Hahah hoe zij daar in De Gym die berichtjes bij elkaar zoeken. Straks knippen ze nog krantenletters uit en krijgen we een dreigbrief toegestuurd.
Aiaiai, edgy hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen probleem joh, heb ondergewicht. Ruilen? Dan hoef je meteen ook niet meer te gymmen.
Een of andere gekke SC die ik niet eens kende en waar ze nu berichten vanuit onze SC aan het crossposten zijn.quote:
Jij hebt de gym niet begrepen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen probleem joh, heb ondergewicht. Ruilen? Dan hoef je meteen ook niet meer te gymmen.
Tuurlijk snap ik datquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt de gym niet begrepen.
Ze willen daar groot groter grootst worden.
oh, boeiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een of andere gekke SC die ik niet eens kende en waar ze nu berichten vanuit onze SC aan het crossposten zijn.
En ze aanbidden daar kasthommootjes, waarvan sommigen al zijn overledenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben het er nogal druk mee schijntquote:
Zyzzquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ze aanbidden daar kasthommootjes, waarvan sommigen al zijn overleden
klinkt als een stel hempjes dragende latente flikkers die elkaars 'grote' spier trainen na het sporten in de douche en die een blond wijf hebben met zo'n kuttelikkertje als hondquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
nou nouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon een Nijntje in deze SC
Om dit soort narigheden te voorkomen, verstoppen we een nieuw deel dus het liefst z.s.m. ergens onder de actieve topice
Ja zeker, ik zag hier namelijk chille mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef hugecooll het volgende:
Om dit soort narigheden te voorkomen, verstoppen we een nieuw deel dus het liefst z.s.m. ergens onder de actieve topice
ik vraag me ook nog steeds af hoe ze hier komtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef hugecooll het volgende:
Zyzz, de jizz-etende kontebonkerquote:
Echtquote:
Nou, welkomquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja zeker, ik zag hier namelijk chille mensen.
ze is, zoals elke vrouw, nieuwsgierig naar de grote noten van 2nutzquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me ook nog steeds af hoe ze hier komt
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, welkom
Komt je aanwas ook mee of zien we die vanzelf in DM verschijnen?
In jullie fobo's waarschijnlijk lees ik netquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, welkom
Komt je aanwas ook mee of zien we die vanzelf in DM verschijnen?
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een koppel. Vinden het altijd leuk op elkaar te reageren want ze hebben geen whatsap enzo volgens mij. En als je in freek zijn vriendin haar fobo kijkt krijg je een berichtje van hem
Maandenlang. Maan-den-lang.quote:
link naar fobo van haar¿quote:
Je maakt alleen kans bij haar als je gamed, chips op bed eet, een fotocollectie hebt en linkshandig bentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:25 schreef hugecooll het volgende:
Om dit soort narigheden te voorkomen, verstoppen we een nieuw deel dus het liefst z.s.m. ergens onder de actieve topics
Hey dat was in april... er is nog niet veel veranderd.quote:
'Hoi ik waardeer de toon niet waarop je tegen mijn vriendin praat'quote:
Verdomme, nu heb ik ruzie met mijn baasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / Fylax komt buiten Liveblog
HAHAAHide onderste
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt alleen kans bij haar als je gamed, chips op bed eet, een fotocollectie hebt en linkshandig bent een baard hebt.
En als je nou heel goed bent in gamen? Maakt de rest dan nog wat uit?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt alleen kans bij haar als je gamed, chips op bed eet, een fotocollectie hebt en linkshandig bent
Haha mooi diequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / Fylax komt buiten Liveblog
HAHAAHide onderste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |