Flauw.quote:
Jij niet. Ik ken je niet eens. Jij bent zo niet boeiendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Flauw.Nu weet ik niet of ik mij wel/niet aangesproken moet voelen.
Ze voldoen aan de verwachtingenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik word ook niet zo snel teleurgesteld he
R&P / [SC Relaties #2007]
Waarom lees je er dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik word ook niet zo snel teleurgesteld he
R&P / [SC Relaties #2007]
En waarom post jij er dan eigenlijk?quote:
Omdat ik er soms best leuke gesprekken heb.quote:
Jij weet net als ik dat 95% daarvan pure onzin is en voor de lol. Zou niet weten wat daar mis mee is. Het echte gegeil en geslijm gebeurd wel achter de schermen of sterker nog, juist niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik er soms best leuke gesprekken heb.
Maar je weet ook m'n mening over al dat gegeil en geslijm. En je zal ook zien dat ik daar nooit aan mee doe / wegblijf uit het topic
(of ik moet echt een rare bui hebben)
Ik snap de lol er niet van, tis niet leuk om te lezen, tis niet leuk om aan mee te doen. Ja af en toe eens, maar niet dag in dag uit en naar elke persoon die daar rondloopt en om elke opmerking die maar enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:23 schreef aeque het volgende:
Jij weet net als ik dat 95% daarvan pure onzin is en voor de lol. Zou niet weten wat daar mis mee is. Het echte gegeil en geslijm gebeurd wel achter de schermen of sterker nog, juist niet.
Dat kan, maar waarom zeg je dan dat je het aan de ene kant lekker laat voor wat het is en aan de andere kant toch je mening over uit? Komt zo tegenstrijdig over.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de lol er niet van, tis niet leuk om te lezen, tis niet leuk om aan mee te doen. Ja af en toe eens, maar niet dag in dag uit en naar elke persoon die daar rondloopt en om elke opmerking die maar enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden.
Ik laat de mensen toch lekker hun gang gaan? Zelden dat ik in dat topic het erover heb / zeurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:33 schreef aeque het volgende:
Dat kan, maar waarom zeg je dan dat je het aan de ene kant lekker laat voor wat het is en aan de andere kant toch je mening over uit? Komt zo tegenstrijdig over.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat de mensen toch lekker hun gang gaan? Zelden dat ik in dat topic het erover heb / zeur
Betekent dat gelijk dat ik er niet over mag klagen ergens anders?
Dat vond je ook over mijn posts in de 25+ reeks, die eigenlijk ook niet tegenstrijdig warenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:36 schreef aeque het volgende:
Dat zeg ik niet.Ik zeg alleen dat het tegenstrijdig overkomt.
Ach ja, een korstje openkrabben doet zeer en is niet verstandig, toch doe je het. Weet het niet.quote:
Het kan nog erger, die nep-relaties die mensen in Singles haddenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de lol er niet van, tis niet leuk om te lezen, tis niet leuk om aan mee te doen. Ja af en toe eens, maar niet dag in dag uit en naar elke persoon die daar rondloopt en om elke opmerking die maar enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |