Turkse bruiloft is heel leuk om mee te makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want niet-moslim dan?
Lijkt me wel heel interessant om eens mee te maken
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:07 schreef Samzz het volgende:
Interessant om mee te maken, klinkt alsof je in een hoekje gaat zitten om te bestuderen en aantekeningen te maken.
Kun je op internet ook genoeg over vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spreek ook voor mezelf, hè. Ik zou zoiets niet mee te hoeven maken. De zeven wereldwonderen daarentegen, die zou ik wel willen bekijken in het echt.
Ik maak ze zo vaak mee hier. Toetredetoeterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Turkse bruiloft is heel leuk om mee te maken
Ook ooit eens op het feest zelf geweest i.p.v. kijken en luisteren naar toeterende auto's?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak ze zo vaak mee hier. Toetredetoeter
Nopequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook ooit eens op het feest zelf geweest i.p.v. kijken en luisteren naar toeterende auto's?
jaaaaa!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, alles wat ook maar een beetje met religie te maken heeft is oorlog.
Klopt, en daarna in het echt bekijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun je op internet ook genoeg over vinden.
Maar daar heb ik dus geen interesse in. Lastig hè, lezenquote:
Welke dit keer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef Samzz het volgende:
Wel grappig dat ik wederom dichtbij een bierbrouwerij woon. Alsof ik de dorpen erop uitzoek.
Nog nooit van gehoord.quote:
Niet lastig, had het wel gelezen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dus geen interesse in. Lastig hè, lezen.
Welke hopelozen zijn wij?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt voornamelijk omdat dat gedeelte van de Singles ook al in R&P SC zat te posten. Denk ik. R&P Relaties zitten ook wel ex-singles, maar ook een hoop nieuwe hopelozen (en oude hopelozen).
Is volgens mij ook niet heel bekend, meer een speciaalbiertje denk ik.quote:
Sorry hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij niet, zij. Nou ja,hier ook wel wat, maar niet richting elkaar in het topic.
We zijn poeslief tegen elkaar jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er hopelozer is, mensen die lol hebben in een topic of jij die hier als droeftoeter post...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Antwoord is toch duidelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er hopelozer is, mensen die lol hebben in een topic of jij die hier als droeftoeter post...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |