Where The Wild Things Are, Paaspop.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
En we zijn in principe dit weekend al los met Der Ring en Primavera Sound Barca
Primaveraquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
En we zijn in principe dit weekend al los met Der Ring en Primavera Sound Barca
Zenden nog best wat uit:quote:
elke muziekliefhebber wordt daar ieder jaar wel even warm van binnen vanquote:
Als Danny betaalt ga ik best mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgend jaar maar een fok deligatie sturen.
Oh ik dacht dat het over Primavera gingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, had best lachen geweest. Zo ingewikkeld hoeft het ook allemaal niet te zijn, als je 'hoofdsite' een beetje goed te boek staat / veel bezoekers heeft kan je in ieder geval voor een hoop kleinere festivals wel een accreditatie scoren. Voor de grotere licht het vaak wel wat ingewikkelder, moet je wel echt aantonen dat je er (positief) over hebt geschreven e.d.
Ja, ging het ook. Maar dat soort festivals krijg je denk ik erg lastig accreditatie voor, zeker als buitenlandse website.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over Primavera gingVoor een DRTH zou het wel mooi zijn als iemand daarover kan schrijven inderdaad. Een paar jaar terug was dat toch wel zo, dat dat wel eens gebeurde bij de meeste festivals?
Dat lijkt me inderdaad niet heel reeel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ging het ook. Maar dat soort festivals krijg je denk ik erg lastig accreditatie voor, zeker als buitenlandse website.
Kun je er een paar over het hek gooien?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:46 schreef friekin_ het volgende:
Psst. Bijna afgestudeerd en morgen hamburgers flippen bij the flying Dutch wutt.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Kun je er een paar over het hek gooien?
Zeker! Ze hebben volgens mij ook nog nooit zo'n groot terrein afgezet op strp-s.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:57 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben geen fan van de acts maar het podium is wel dik heur. [ afbeelding ]
Klopt. Bushaltes zijn weggehaald. Er werd vandaag nog geklinkerdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zeker! Ze hebben volgens mij ook nog nooit zo'n groot terrein afgezet op strp-s.
Zo idd erg tof jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:57 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben geen fan van de acts maar het podium is wel dik heur. [ afbeelding ]
YELLOW CLAW!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Na Armin is het niet veel meer in Eindje zo te zien.
Niet mij dingquote:
Zo erg is het ook allemaal niet, al die festivals vallen 9 van de 10x altijd best mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef friekin_ het volgende:
Mwa, ik ga me wel vermaken. Doe het plat gezegd toch voor het geldmaar ik vind het altijd interessant om achter de schermen bezig te zijn.
Ach, er zijn veel vervelender baantjes. TIjdens etenstijd heb je het heel druk en daar buiten kan je wel redelijk rustig aan doen. En de sfeer op dit soort feestjes is meestal wel goed, hoe plat ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:51 schreef friekin_ het volgende:
Mwa, ik ga me wel vermaken. Doe het plat gezegd toch voor het geldmaar ik vind het altijd interessant om achter de schermen bezig te zijn.
He, die eer heeft Awakenings Eindhoven alquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dit trouwens nu het eerste Brabantse festival zonder Guus?
Altijd gedacht dat GusGus een Techno alterEgo was van Guus?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:47 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
He, die eer heeft Awakenings Eindhoven al(Slechtste versie van Awake btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |