We kunnen ook alvast beginnen nog voordat er uberhaupt wat ingestuurd isquote:Op zondag 21 juni 2015 18:36 schreef Ener-G het volgende:
Zullen we voor de volgende wedstrijd wachten met het beoordelen totdat we daadwerkelijk punten gaan uitdelen?
Heeft weinig zin als je dan met 2 accounts gaat posten he, dan blijf je niet echt geheimquote:Op maandag 22 juni 2015 08:50 schreef SunChaser het volgende:
Dat is al n tijdje bekend hoor hierivm m'n watermerk
Nee, het is te laat.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:47 schreef SunChaser het volgende:
Als jullie t niet-begrijpend vinden trouwens , had m al klaarstaan maar had internetstoring
Oke. bron! Ik heb nog NOOIT heisa gemaakt als anderen te laat zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 09:27 schreef Ener-G het volgende:
Gezien de heisa die je maakt als anderen te laat zijn,
Feitelijk staat er niet dat het 23:59 Nederlandse tijd is.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:44 schreef bepklep82 het volgende:
Mij kunnen die paar minuten ook weinig schelen.
Al doe ik deze inzending niet mee.
Par-don??quote:Op maandag 22 juni 2015 09:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke. bron! Ik heb nog NOOIT heisa gemaakt als anderen te laat zijn
Sterker. ik heb t vorige maand nog opgenomen voor inzenders die volgens iemand te laat waren zodat ze alsnog mee mochten doen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:55 schreef SunChaser het volgende:
We houden t op de 21e
Je kan niet zomaar regels veranderen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Regel die ierdereen kent houden we aan
Je roept het over jezelf af met het immer gezeik op anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:16 schreef Stefan het volgende:
Nee, officieel start de nieuwe wedstrijd op de 1e tenzij het nieuwe thema eerder bekend is, de wedstrijd begint zodra het thema bekend is, dat is omdat soms het thema al op de 22e of 23e bekend was en je nog meer dan een week moest wachten.
Dus insturen tot en met de 21e, en vanaf dat het thema bekend is
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Par-don??
[..]
[..]
[..]
Je roept het over jezelf af met het immer gezeik op anderen.
Ik doe niet mee deze maand, en jouw gedrag met doordrenkte superioriteitsgevoel is een reden om me serieus af te vragen of ik nog wel mee wíl doen.
Omdat iemand eenzijdig de deadline had verschoven jaquote:Op maandag 22 juni 2015 11:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
Je hamert er zelf op om de regels te volgen.
Dat werkt twee kanten op.
Ja, héél overzichtelijk inderdaad....quote:Op maandag 22 juni 2015 08:56 schreef SunChaser het volgende:
Het is geen geheim maar overzichtelijker
Dit doe ik al twee jaar zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |