I know.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:27 schreef bondage het volgende:
Van harte gefeliciteerd moemoe. Het is dat toto het al heeft gedaan maar anders had ik topic voor je geopend
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:27 schreef bondage het volgende:
Van harte gefeliciteerd moemoe. Het is dat toto het al heeft gedaan maar anders had ik topic voor je geopend
Thanks dear!quote:
Geeft niet, dank je!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:17 schreef pinman het volgende:
GEFELICITEERD Moemoe
(Ook al weet ik echt niet wie je bent)
Ik zie jou alleen als ik jarig benquote:
Dank je welquote:
Thanks!quote:Op zondag 31 mei 2015 01:40 schreef Frumzel het volgende:
Moemoe was jarig? Waarom lees ik dat nu pas...
(En wist niet dat ze nog actief was, (of ben ik nou te weinig actief nog...))?
Maar alsnog gefeliciteerd meid!![]()
Sowieso, te lang geleden dat ik jou in het echt heb gezien. Volgens mij was de meet in Den Haag (karaoke bar) de laatste keer, en dat is alweer een aantal jaar geleden.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:22 schreef yvonne het volgende:
Wat een leuk clubje om een meeting mee te doen
It is! Voor mij dan wel over een langere tijd.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:22 schreef yvonne het volgende:
Kringverjaardagmeet bij moemoe!quote:Op zondag 31 mei 2015 11:22 schreef yvonne het volgende:
Wel in thema dan. Kinderfeestje!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
ONS young krijgt steeds meer vorm, wie weet.
Waar we proberen iedereen young te houden.quote:
Yvonne heeft wel oren naar een meet.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:20 schreef NanKing het volgende:
Ik post ook niet zoveel joh. Lurk regelmatig en post alleen als het er toe doet :p
Als de mensen in de skype mogen drinken.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:24 schreef moemoe het volgende:
Denk dat zoiets over een jaar of anderhalf wel leuk is.
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de mensen in de skype mogen drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |