quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Kutwijf of kuttroll. In ieder geval iets met kut, dus dat heb je goed gedaan.
Ga haten, feeks.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Preuts het volgende:
Nou ja, zeg! Ik geef hier tenminste toe. Ik heb geen zogenaamde "open relatie"
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Kutwijf of kuttroll. In ieder geval iets met kut, dus dat heb je goed gedaan.
Je kletst poep.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Preuts het volgende:
Juist degenen die zo hard haten hier, zijn die die het niet zo nauw nemen ook.
Als je nu eens begint met beide mannen inlichten voor je anderen en hun relaties hier begint te judgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Preuts het volgende:
Juist degenen die zo hard haten hier, zijn die die het niet zo nauw nemen ook.
Ik judge niet. Zij judgen mij en ik hou ze een spiegel voorquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met beide mannen inlichten voor je anderen en hun relaties hier begint te judgen.
FEED THE TROLL
Ja, ik was al klaar toen ik je titel las. Je kan niet spellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Preuts het volgende:
[..]
Ik judge niet. Zij judgen mij en ik hou ze een spiegel voor
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Preuts het volgende:
[..]
Ik ga voor 'Gleufs'quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
'Preuts' kon beter 'Promiscue' heten.
Hou jezelf maar een spiegel voor in plaats van mensen die je niet eens kent.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Preuts het volgende:
[..]
Oh, my bad! Ik zal er voortaan op letten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik was al klaar toen ik je titel las. Je kan niet spellen.
En je probleem is niet eens een dilemma.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Preuts het volgende:
[..]
Oh, my bad! Ik zal er voortaan op letten.
Je twijfelt of je die andere man moet vertellen dat je een getrouwde vrouw die niet meer dan alleen spanning wil?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:27 schreef Preuts het volgende:
Ik ben getrouwd en heb sinds een paar maanden romantische gevoelens voor een andere man. Hij weet niets over mijn burgelijke staat en ik twijfel of ik het hem moet vertellen of niet. Want het gaat mij om niet méér dan alleen de spanning.
Je huwelijk gaat op het spel voor niet meer dan alleen de spanning?quote:Dus mocht het ooit over zijn, dan had ik een mooie tijd. Maar aan de andere kant is het ook zo oneerlijk tegenover hem.
Meer en heldere uitleg, ik zeg doen ja!quote:Dus doen of niet doen?
Zoals jij nu doet met mij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Hou jezelf maar een spiegel voor in plaats van mensen die je niet eens kent.
Je hebt nog niet gehoord wat je wilt horen, bedoel je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Preuts het volgende:
[..]
Zoals jij nu doet met mij?
Ik heb trouwens nog niemand de echte vraag horen beantwoorden. Alleen maar judge-reacties van mensen die zeggen dat ik judge! Hoe ironisch! Of is dat hypocriet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |