quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Kutwijf of kuttroll. In ieder geval iets met kut, dus dat heb je goed gedaan.
Ga haten, feeks.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Preuts het volgende:
Nou ja, zeg! Ik geef hier tenminste toe. Ik heb geen zogenaamde "open relatie"
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Kutwijf of kuttroll. In ieder geval iets met kut, dus dat heb je goed gedaan.
Je kletst poep.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Preuts het volgende:
Juist degenen die zo hard haten hier, zijn die die het niet zo nauw nemen ook.
Als je nu eens begint met beide mannen inlichten voor je anderen en hun relaties hier begint te judgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Preuts het volgende:
Juist degenen die zo hard haten hier, zijn die die het niet zo nauw nemen ook.
Ik judge niet. Zij judgen mij en ik hou ze een spiegel voorquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met beide mannen inlichten voor je anderen en hun relaties hier begint te judgen.
FEED THE TROLL
Ja, ik was al klaar toen ik je titel las. Je kan niet spellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Preuts het volgende:
[..]
Ik judge niet. Zij judgen mij en ik hou ze een spiegel voor
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Preuts het volgende:
[..]
Ik ga voor 'Gleufs'quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
'Preuts' kon beter 'Promiscue' heten.
Hou jezelf maar een spiegel voor in plaats van mensen die je niet eens kent.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Preuts het volgende:
[..]
Oh, my bad! Ik zal er voortaan op letten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik was al klaar toen ik je titel las. Je kan niet spellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |