Duidelijk de perfecte match voor Hermannquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet al, mijn bakje chips is omgevallen. Ik wist niet dat er een bakje chips in mijn bed stond. Wat is dit leven.
nog een teken dat hermann en zij gemaakt zijn voor elkaarquote:
sterkte met het opruimenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet al, mijn bakje chips is omgevallen. Ik wist niet dat er een bakje chips in mijn bed stond. Wat is dit leven.
Had eigenlijk frikandellen verwacht, maar ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
nog een teken dat hermann en zij gemaakt zijn voor elkaar
nu nog wachten totdat ze haar drinken is vergeten en een beker ice tea omver traptquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
nog een teken dat hermann en zij gemaakt zijn voor elkaar
doeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ontken alles. Ik had niet eens zin in chips. Waarschijnlijk is dit weer zo'n loktrucje van mijn ouders om me een keer gezellig beneden te krijgen. Lief doen, mij feeden, mij omkopen.
Nou daag.
lijkt me nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef Chloroform het volgende:
Zeg, mag postnl een pakket waar getekend voor moet worden bij de buren afleveren zonder dat je dat zelf hebt aangegeven?
Nee, mij ook niet..quote:
jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef Chloroform het volgende:
Zeg, mag postnl een pakket waar getekend voor moet worden bij de buren afleveren zonder dat je dat zelf hebt aangegeven?
vgm wel tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef Chloroform het volgende:
wat is dan het nut van het tekenen voor ontvangstquote:
Dat wel, maar meer omdat mijn vriendin er om zeurde, had zelf nog wel kunnen wachten, nog genoeg te spelen.quote:
Las niet goed, antwoord is neequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dan het nut van het tekenen voor ontvangst
Is voor de bezorger zelf om zich in te dekken dat het ergens is afgegeven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dan het nut van het tekenen voor ontvangst
mijn pakket is een keer zonder te tekenen bij de buren afgeleverdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:00 schreef HPLC het volgende:
Als er moet worden getekend
Eén van de volgende personen mag een handtekening voor ontvangst zetten:
de geadresseerde
een gemachtigde
een volwassen huisgenoot
Met een huisgenoot bedoelen wij niet: (mede-)pension- of hotelgasten, dienstpersoneel, hospita's, gastheren, hotelhouders.
http://www.postnl.nl/klan(...)-van-een-pakket.html
Dat kan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn pakket is een keer zonder te tekenen bij de buren afgeleverd
ik doe dit ook als ik die shit toevallig moet bezorgen, moeten ze het maar met pakketpost doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
en had ook een keertje zo'n postNL boeler die het pakketje door de brievenbus probeerde te proppen, ook al was het pakketje net iets te dik. bedankt voor de kapotte DVD hoezen a sahbi
Nu was Pussy Palace part 3 beschadigd?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
en had ook een keertje zo'n postNL boeler die het pakketje door de brievenbus probeerde te proppen, ook al was het pakketje net iets te dik. bedankt voor de kapotte DVD hoezen a sahbi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |