Dit topic geopend bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:39 schreef PeZu het volgende:
en wat heeft TS allemaal gedaan om deze wereld een stuk leefbaarder te maken?
Niks. Maar ik noem mezelf dan ook geen wereldverbeteraar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:39 schreef PeZu het volgende:
en wat heeft TS allemaal gedaan om deze wereld een stuk leefbaarder te maken?
en hoe heb je er persoonlijk last als mensen dat wel pretenderen te zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Niks. Maar ik noem mezelf dan ook geen wereldverbeteraar.
Als je zo hoog van de toren blaast hoe goed je wel niet bezig ben erger ik me daar aan. Is dat raar?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe heb je er persoonlijk last als mensen dat wel pretenderen te zijn?
een beetje wel, wat boeit jou dat nou?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:42 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als je zo hoog van de toren blaast hoe goed je wel niet bezig ben erger ik me daar aan. Is dat raar?
is dat een hint naar het lied "Imagine"?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Drieklank het volgende:
Stel je eens voor dat mensen geen zogenaamde wereldverbeteraars zouden zijn. Misschien ben ik een dromer, maar ik ben niet de enige.
nou dan, laat gaan dan, erger je er niet aan, daar heb je allen jezelf mee. en dat staat sowieso van of je mij kent.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Gewas het volgende:
[..]
Eerlijk, het boeit me niet zo veel (even los van dat ik jou niet ken)
een hele overduidelijke ook....quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
is dat een hint naar het lied "Imagine"?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb de eerste 2 albums van Lennon op LP maar vond die vent nogal een hypocriet.quote:
Maar eigenlijk zeg je toch hetzelfde?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb de eerste 2 albums van Lennon op LP maar vond die vent nogal een hypocriet.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb de eerste 2 albums van Lennon op LP maar vond die vent nogal een hypocriet.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan, laat gaan dan, erger je er niet aan, daar heb je allen jezelf mee. en dat staat sowieso van of je mij kent.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Drieklank het volgende:
Stel je eens voor dat mensen geen zogenaamde wereldverbeteraars zouden zijn. Misschien ben ik een dromer, maar ik ben niet de enige.
geld verdienen door sentimentele meuk te schrijven gericht op emotie, wat een huichelaar ben je dan....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |