SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:juanjolobato twitterde op donderdag 28-05-2015 om 16:36:12Estad tranquilo q volveré. Rotura de clavícula a ver q gravedad. Gracias http://t.co/2EH6eCzZ32 reageer retweet
Waar is dit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
De Tank, KelderMerckx en Sep op dit moment op hoogtestage met wondertrainer Delahaij.
[ afbeelding ]
Animo Juanjoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een foto van Lobato voor R_R
[ afbeelding ]twitter:juanjolobato twitterde op donderdag 28-05-2015 om 16:36:12Estad tranquilo q volveré. Rotura de clavícula a ver q gravedad. Gracias http://t.co/2EH6eCzZ32 reageer retweet
Dan ben ik helemaal blij dat ik geen Ronde van België heb gekekenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Boonen heeft gewonnen vandaag...
Keldermerkx gaat domineren in week 3.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
De Tank, KelderMerckx en Sep op dit moment op hoogtestage met wondertrainer Delahaij.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 28-05-2015 om 16:28:57Geprobeerd n andere weg te vinden Siërra op. Gelukt maar hoe? Had beter mountainbike gepakt. Met Bianchi lukt t ook. http://t.co/HViIRNjo28 reageer retweet
Best een gare kopgroep eigenlijk voor zo'n etappe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gilbert die zo'n rit gaat winnen. Daar gaat het broekje niet voor uit.
Dus hij heeft nu meer kans op etappewinst?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Met oog op etappewinst en de bergtrui is dit misschien niet zo slecht
Het kost minder energie om in een redelijk groepje hier te rijden dan met twee of drie man, wat hij vandaag bespaart kan hij morgen of zaterdag mooi gebruikenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus hij heeft nu meer kans op etappewinst?
Mwa, denk dat dat bergop en bergaf eigenlijk bijzonder weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kost minder energie om in een redelijk groepje hier te rijden dan met twee of drie man, wat hij vandaag bespaart kan hij morgen of zaterdag mooi gebruiken
Nou, ik denk dat het toch voor een stuk meer rust zorgt als je gewoon lekker kan rijden met de Movistars en Astana's. Maar dat zullen we de komende twee dagen pas weten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, denk dat dat bergop en bergaf eigenlijk bijzonder weinig uitmaakt.
Allemaal asielzoekers die met de bezemwagen mee willenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Staat best veel publiek zeg. Vrije dag ofzo daar
Siësta gewoon verlengdquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Staat best veel publiek zeg. Vrije dag ofzo daar
Bertje ging te hardquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens, ik heb ff wat gemist, waarom rijdt Contador vooruit en zit Kruijswijk daar niet bij?
Taktaktak lukte niet vandaagquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens, ik heb ff wat gemist, waarom rijdt Contador vooruit en zit Kruijswijk daar niet bij?
Kruiswijk ging thee drinken op de berg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van anderen die harder fietsen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Uran ook vandaag niet eens bij het groepje Aru/Landa.
Waar heeft die jongen toch last van.
Iedereens top 4 voor de Giroquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Uran ook vandaag niet eens bij het groepje Aru/Landa.
Waar heeft die jongen toch last van.
Aru staat nog wel steeds op podiumquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereens top 4 voor de Giro
Beetje - aru - Uran - Porte
toch 25 % goed
Ho ho, 6'05 voor Aru. Niet te getreurd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Aru staat nog wel steeds op podium
Terwijl Uran intussen op een half uur staat en Porte er gewoon mee gekapt is
Denk alleen niet dat hij top 4 gaat eindigen en zeker niet bij de 4 beste renners ij koers hoortquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Aru staat nog wel steeds op podium
Terwijl Uran intussen op een half uur staat en Porte er gewoon mee gekapt is
Denk je dat hij 3'35 op Trofimov gaat verspelen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat hij top 4 gaat eindigen en zeker niet bij de 4 beste renners ij koers hoort
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren. Daarvoor zijn de verschillen te groot en ik heb geen huizenhoog vertrouwen in Trollfimov en König.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:27 schreef Sked het volgende:
Amador en Trofimov pakten dinsdag maar beperkt tijd op Aru en vandaag ook niks, zie hem niet zomaar daar minuten aan verliezen
quote:
Dat was onder de boog van de 10 kilometer, alleen was dat van Gilbert dus een opgenomen beeldquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:56 schreef Max23 het volgende:
Maar die timing van Meganck klopte toch altijd
Droomplan is hier uitgestippeld:quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cyclingnews.co(...)tors-at-giro-ditaliaquote:The UCI carried further checks on five bikes at the Giro d’Italia as they continue to look for hidden motors that could give riders a significant power boost.
The UCI representative who carried out the checks confirmed to Cyclingnews that inspections were conducted on the bikes of stage winner Philippe Gilbert (BMC), Ryder Hesjedal (Cannondale-Garmin), race leader Alberto Contador (Tinkoff-Saxo), Kenny Elissonde (FDJ) and Rinaldo Nocentini (AG2r-La Mondiale). It is apparently at least the third time that bike checks have been carried out during the Giro d’Italia.
All the bikes were taken for checks immediately after riders crossed the finish in Verbania. Hesjedal and Elissonde were not needed for any podium protocol or awards and so were left standing in the road, unable to ride to their team busses, while Gilbert claimed he was not aware of the checks because he celebrated his stage win on the podium. The tests were done in a tent next to the podium area, with the UCI using simple equipment to check inside the bikes.
The UCI representative, who did not want to be identified, said he checked the bottom bracket and the hubs of the bikes. Rumours have been circulating at the Giro d’Italia that small, hidden hub motors may exist and be in use.
The tests came on the day a report in French newspaper L’Equipe questioned Alberto Contador’s wheel change before the Mortirolo climb on Tuesday’s important mountain stage to Aprica.
The race leader stopped to take a wheel from Ivan Basso on the first descent from Aprica, chased back up to rivals Fabio Aru and Mikel Landa thanks to his teammates and then powered up the Mortirolo. He dropped Aru and rode away with Landa and Steven Kruijswijk (LottoNL-Jumbo), with Landa eventually going clear to win the stage.
Strangely, there are no television images of Contador stopping. Tinkoff-Saxo team owner Oleg Tinkov tweeted a photo of the alleged nail that caused Contador’s puncture but L’Equipe described what happened during the stage as a ‘Mystere’ and questioned why race radio did not announce Contador’s puncture.
Mario Cipollini first stirred up the controversy about possible hidden motors during the post-stage chat show on Italian television after stage 5 to Abetone. He suggested that Contador's bike changes only added to doubts about possible illegal motors.
Cipollini was not afraid to say that if he was racing against Contador, he would go on the attack whenever the Tinkoff-Saxo rider stopped to change bikes. This is exactly what the Astana team appeared to do during the stage to Aprica, only for Contador to pass Aru and go on the attack on the Mortirolo.
Contador was not asked about the bike checks after he gained time on Aru and Landa on the stage Verbania. When asked about Cipollini's comments after the stage to Abetone, he dismissed with a joke suggestions about hidden motors in bikes.
"My bike doesn't have three motors, it has five! The whole thing about motors is a joke, it comes from the world of science fiction," he said. "The changes depend on how the stage unfolds. We can use different type of tubulars, bearings or even stiffer wheels. These are solutions that over 30-40km can give a slight advantage. It’s got nothing to do with motors.”
In a brief statement, the UCI judges at the Giro d’Italia confirmed they checked the bikes “to clarify the absence of hidden motors”.
“We proceeded to verify the bicycle by removing the saddle, or the pedal axle to view inside of the bottom bracket,” the statement reads.
In the past, the UCI has carried out checks for so-called ‘mechanical doping’ using a scanner, and introduced specific rules that allow for checks. The suspicion of small motors being hidden in the seat tube of bikes first emerged in 2010, sparking a series of headlines and firm denials. However despite occasional checks at races and accusations based on video evidence, no motors have ever been discovered.
Kruijswijk zou zeker tijd verliezen in de afdaling tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Beppu wint de sprint van van poppeL. Dan ben je geen pannenkoek hoor
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heeft die de hele tijd bij Kruijswijk en Contador in het wiel gezeten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef JopJuh het volgende:
Landa die 30 sec pakt in 4 km is vreemder ...
Zelfs RAI werkt mee aan het complot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef Marcoss het volgende:
Strangely, there are no television images of Contador stopping.
Die zullen wel volledig anti-Aru zijn inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zelfs RAI werkt mee aan het complot.
Om 16.00 volgens het snelste schema.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:43 schreef franklop het volgende:
Zal nog eens hopen op dat niemand 2 etappes wint. Drie dagen op rij nu
Iemand idee wat het verwachte schema is voor morgen qua start slotklim?
twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 08:14:48Motor in Alberto's bike? This is for Fabian. We're using secret Russia's rocket-space technology now. Top secret yet. :-) reageer retweet
Gewoon doen, laat gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Bugno het volgende:
Mm, twijfel of ik nu al 't broekje uitdoe...
Ligt een beetje eraan of ze de ruimte krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:21 schreef Marcoss het volgende:
Visconti, Betancur en Geschke al in de aanval o.a., wordt een hele klus voor Kruijs om de trui te houden
Uiteraard, maar denk niet dat er veel ploegen geïnteresseerd zijn in die bergtrui, dan mag Lotto het alleen gaan doen. En afwachten of er ploegen voor de ritzege willen koersen, maar dan zijn er al een heleboel punten gehaald door de renners die dan meezitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt een beetje eraan of ze de ruimte krijgen
Nu Ulissi mee is zal Lampre ook wel niet rijden voor de tussensprints van Modolo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar denk niet dat er veel ploegen geïnteresseerd zijn in die bergtrui, dan mag Lotto het alleen gaan doen. En afwachten of er ploegen voor de ritzege willen koersen, maar dan zijn er al een heleboel punten gehaald door de renners die dan meezitten.
Maar vd Lijke sprint iedereen eruit uiteraard!
wimderon gaat dit leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://hetiskoers.nl/belgisch-commentaar/
Denk toch nog steeds dat Contador een etappe wil winnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar denk niet dat er veel ploegen geïnteresseerd zijn in die bergtrui, dan mag Lotto het alleen gaan doen. En afwachten of er ploegen voor de ritzege willen koersen, maar dan zijn er al een heleboel punten gehaald door de renners die dan meezitten.
Maar vd Lijke sprint iedereen eruit uiteraard!
Monfort moet nog 3 plekken zakken in het klassementquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:44 schreef Max23 het volgende:
Visconti is natuurlijk gevaarlijk in het AK voor Van den Broeck en Monfort
Meh, geforceerd stukje van de niet zo grappige Michiel Elijzen. Bovendien zit Wuyts helemaal niet in de Giro.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://hetiskoers.nl/belgisch-commentaar/
Moet Visconti zes min goed maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:44 schreef Max23 het volgende:
Visconti is natuurlijk gevaarlijk in het AK voor Van den Broeck en Monfort
Bouhanni ook niet. Boeiend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Meh, geforceerd stukje van de niet zo grappige Michiel Elijzen. Bovendien zit Wuyts helemaal niet in de Giro.
Frank Heinen kan het beter:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ngstrio-van-de-giro/ en http://www.hpdetijd.nl/20(...)hebben-het-gezellig/
Sporza op tv rond 16:00quote:
Nee precies, daar kan ik echt niet tegenquote:
Eurosport ook zo laat pas?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sporza op tv rond 16:00
Eurosport staat rond 14:30 geprogrammeerd, maar was gister ook een stuk later door het tennis.
Gisteren was wel heel erg gênant. Toen was een pot tussen Serena Williams en een of andere hoer boeiender. Hadden we nog bijna de klim gemist.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eurosport ook zo laat pas?Prutsers.
Toen gingen ze nog even rustig een interview afspelen, terwijl Contador zijn aanval plaatstequote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was wel heel erg gênant. Toen was een pot tussen Serena Williams en een of andere hoer boeiender. Hadden we nog bijna de klim gemist.
En Mollemaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:44 schreef franklop het volgende:
En van de zomer horen wij alleen maar; 'Waar is Gesink?. Maarten heb jij Gesink gezien'
Ook in te ruilen voor Kelderman trouwens
ja maar die rijdt niet meer voor een Nederlandse ploeg, dat interesseert mevrouw van Zetten uit Tiel nietquote:
Ik zou nu zeggen rond 3 uur - uiterlijk half 4, maar dat is echt afhankelijk van het koersverloopquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:41 schreef HPLC het volgende:
Iemand een schatting hoe laat ze bij de één na laatste klim zijn?
Daar dacht ik zelf ook aan, is helaas net iets te vroeg om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou nu zeggen rond 3 uur - half 4, maar dat is echt afhankelijk van het koersverloop
Ze verpesten ook de lol van de eerste serieuze col door zo hard door te rijdenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar dacht ik zelf ook aan, is helaas net iets te vroeg om naar huis te gaan
mooiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Half 3 op Eurosport
Tenzij we weer dat tennis blijven uitzenden
Natuurlijk wel! Zolang het maar Nederlanders zijn zouden Henk en Ingrid zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:43 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar die rijdt niet meer voor een Nederlandse ploeg, dat interesseert mevrouw van Zetten uit Tiel niet
Denk dat ze nog wel wat gaan proberen op de Saint-Pantaleon. Landa heeft vast nog wel zin in een ritwinst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:00 schreef Sked het volgende:
Astana houdt het peloton in bedwang op 4'40 van koplopers
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:02:17Kruijswijk in AD vandaag: 'Als ik vanaf de start meespring voor de bergtrui kan ik waarschijnlijk mijn klassement vergeten... reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:02:38... Dus dat ga ik niet doen. Het klassement gaat voor.' reageer retweet
Nu word ik agressief, tyfusstraal nou een eind op met dat klassementquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:02:17Kruijswijk in AD vandaag: 'Als ik vanaf de start meespring voor de bergtrui kan ik waarschijnlijk mijn klassement vergeten... reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:02:38... Dus dat ga ik niet doen. Het klassement gaat voor.' reageer retweet
Ik win toch liever een nevenklassement dan weer rond te rijden met een achtste plaats in het hoofdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Bergklassement v/d Giro is niet echt prestigieus. Snap de keuze van Kruijswijk wel.
Voor TLJ zijn de WT-punten momenteel belangrijker.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik win toch liever een nevenklassement dan weer rond te rijden met een achtste plaats in het hoofd
Begrijpelijk inderdaad. Hij zal wel 9e worden als hij nog een keer zoals gisteren gaat, maar da's beter voor het team dan een nevenklassementje + wat bergpunten. Al is het voor de kijker veel mooier.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor TLJ zijn de WT-punten momenteel belangrijker.
Hij was niet slecht hoor gisteren. Alleen wat te enthousiast om Contador te volgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijpelijk inderdaad. Hij zal wel 9e worden als hij nog een keer zoals gisteren gaat, maar da's beter voor het team dan een nevenklassementje + wat bergpunten. Al is het voor de kijker veel mooier.
Waarom zijn die punten zo belangrijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor TLJ zijn de WT-punten momenteel belangrijker.
naja dat laatste weet je maar nooit. Ze kunnen beter ergens wat hoger staan en dan zijn punten welkom.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zijn die punten zo belangrijk?
Volgens mij wordt er op het einde van het seizoen door de UCI geen grote prijzenpot beschikbaar gesteld voor de hoogst geklasseerden.
Bovendien is er ook geen wachtrij van PCT ploegen die WT willen worden, eerder omgekeerd dat de UCI moeten smeken of er aub geen PCT ploegen een stap hoger willen zetten.
http://www.uci.ch/road/ranking/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:31 schreef poiuytr het volgende:
Iemand linkje van het aantal punten per wt team?
Ik vermoed rond half 3quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:33 schreef Blik het volgende:
Vanaf wanneer is het ergens via livestream te volgen?
Als hij alles tot de laatste klim pakt is de trui sowieso voor Bentacurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:35 schreef Momo... het volgende:
Stel Betancur pakt alles behalve de laatste klim , dan is de trui toch voor hem(of misschien nog voor Landa)?
Lotto heeft gewoon een bizar slecht klassieker-seizoen gehad (ze hebben ook eigenlijk alleen Sep die dat kan), dat moeten ze nu een beetje goed makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:36 schreef franklop het volgende:
Als nummer 8 pakt Kruijswijk al 52 punten, daarnaast nog enkele etappes top 5 (16, 8 ,4,2 en 1 punt voor top 5), dus gaan ze in ieder geval dik over IAM heen
In de Giro, ik weet het niet. Bergklassement heeft al niet bijzonder veel aanzien, laat staan in de Giro.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:45 schreef Momo... het volgende:
Ik zou eigenlijk liever de bergtrui winnen dan 7ste/8ste worden ofzo.
Ja, volgens mij hebben Viviani en Nizzolo dat regelmatig gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:47 schreef HPLC het volgende:
Is er eigenlijk deze Giro al een 'serieuze' tussensprint geweest met sprinters die vochten om de eerste plekken?
twitter:chrisfroome twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:19:53Exactly what every rider wants to see after 18 days of hard racing ??? #GoTeamSky #Giro http://t.co/fnCVIkqjd6 reageer retweet
Er zijn toch wel streams online ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen begint Eurosport dus ook pas om 16h00... Grote kans dat we de Finestre dus moeten missen
De rit van vandaag zou inderdaad wel een stuk korter mogen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome is blij dat hij niet rijdt in de Girotwitter:chrisfroome twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:19:53Exactly what every rider wants to see after 18 days of hard racing ??? #GoTeamSky #Giro http://t.co/fnCVIkqjd6 reageer retweet
Is helaas testbeeld op Raiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Rai ofzo, maar volgens mij geen streams met Nederlands of Engels commentaar.
Kruijswijk wil dit parcours inderdaad welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome is blij dat hij niet rijdt in de Girotwitter:chrisfroome twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:19:53Exactly what every rider wants to see after 18 days of hard racing ??? #GoTeamSky #Giro http://t.co/fnCVIkqjd6 reageer retweet
Als lotto onder iam eindigt kunnen we ze beter opdoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:36 schreef franklop het volgende:
Als nummer 8 pakt Kruijswijk al 52 punten, daarnaast nog enkele etappes top 5 (16, 8 ,4,2 en 1 punt voor top 5), dus gaan ze in ieder geval dik over IAM heen
Visconti staat nog redelijk dichtbij.quote:
Mijn digitale gids zegt dat Eurosport al om 14.15 met wielrennen begint (magazine) en 14.30 met de Giro.. Maja, had gister opgenomen volgens die gids, en toen stond er ook eerst nog een uur tennis opquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen begint Eurosport dus ook pas om 16h00... Grote kans dat we de Finestre dus moeten missen
Hofland en Tjallingi wellicht maar dat scheelt toch effe een pak niveausquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Lotto heeft gewoon een bizar slecht klassieker-seizoen gehad (ze hebben ook eigenlijk alleen Sep die dat kan), dat moeten ze nu een beetje goed maken
Morgen om 16h00 (motor "sport")quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Mijn digitale gids zegt dat Eurosport al om 14.15 met wielrennen begint (magazine) en 14.30 met de Giro.. Maja, had gister opgenomen volgens die gids, en toen stond er ook eerst nog een uur tennis op
Als ik de Twitter van Vanbelleghem mag geloven welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat dat tuig van Eurosport pas wegschakelt na set 1.
gelukkig.twitter:JeroenVanbelle twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:05:09Na eerste set van Federer gaan we live met de Giro! Dus rond 14u40 de koninginnenrit te zien.... #giro reageer retweet
Klopt, hebben ze ook aangekondigdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat dat tuig van Eurosport pas wegschakelt na set 1.
Er wordt niet gereden op de Finestre, Hans.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Op Een kan je toch mooi genieten van t Belgische landschap, terwijl de wielertop nu losgaat op de Finestre
Watquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Op Een kan je toch mooi genieten van t Belgische landschap, terwijl de wielertop nu losgaat op de Finestre
Hoe weet je dat nou zeker, heb je al beeld danquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt niet gereden op de Finestre, Hans.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou zeker, heb je al beeld dan
Godverquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Pricelessquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:17 schreef Momo... het volgende:
*Feitjes* Ze finishen vandaag met zicht op de Matterhorn, het zelfde zicht staat op de verpakkingen van Toblerone chocolade.
Holaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig is er straks wel een stream met ons Renaat en Jose. Nu nog een Belgische proxy zien te fixen.
Geen dubbele, maar wel meerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen () dubbele punten op de Finestre? Dacht ergens gehoord te hebben dat Cima Coppi dubbele punten oplevert...
twitter:andremeganck twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:23:52#sporza #giro - situatie na 160 km - 4 leiders Visconti-Chaves-Kochetskov-Kiryienka >> Rutkiewicz 19" >> V.D.Lijke pel pakt Betancur 3'43" reageer retweet
Ik zette mijn TV aan en Sesamstraat kwam op.quote:
Betancur denkt ook fuck het, die neemt een hamburger en gaat in het peleton chillen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:23:52#sporza #giro - situatie na 160 km - 4 leiders Visconti-Chaves-Kochetskov-Kiryienka >> Rutkiewicz 19" >> V.D.Lijke pel pakt Betancur 3'43" reageer retweet
Er is een gravende marmot live op de RAI streamquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:27 schreef Atreidez het volgende:
Heb franse stream die tijd aan t vullen zijn met opname interviewtjes en sneeuwshots van de toppen, dus ik gok dat er nog niet eens een verbinding is voor beeld (geen heli in de lucht)..
Roep maar als we aan de Finestre beginnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:27 schreef Atreidez het volgende:
Heb franse stream die tijd aan t vullen zijn met opname interviewtjes en sneeuwshots van de toppen, dus ik gok dat er nog niet eens een verbinding is voor beeld (geen heli in de lucht)..
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Roep maar als we aan de Finestre beginnen.
Jammer genoeg is mn frans niet zo geweldig. Ik hoor wel steeds contador..contador..,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:27 schreef Atreidez het volgende:
ja, dat zekerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:33 schreef Blik het volgende:
Wel mooie plaatjes van de omgeving, moet daar mooi skiën zijn
En als ze zo dan eindelijk gaan overschakelen eerst natuurlijk Flecha en ellenlange reclameblokken...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme zeg.
Dit was de afgelopen jaren toch niet? Ja wel die kut ronde van belgie maar niet deze nepsport.
Dat ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het grootste nadeel van tennis is dat men voor ELK PUNT moet klappen. Zo frustrerend.
Kijk, dat bedoel ik. Grrrquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
rot op met die dzumhur.
als hij 5-5 maakt, rrrraaaa
RG is een week vervroegd ivm een langer grasseizoen, geloof ik. Dus kan best dat het toen alleen in het slotweekend van de Giro was ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme zeg.
Dit was de afgelopen jaren toch niet? Ja wel die kut ronde van belgie maar niet deze nepsport.
Daarnaast is de giro vrij laat begonnen dit jaar, vaak begint die ook ergens rond 4-5 mei.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
RG is een week vervroegd ivm een langer grasseizoen, geloof ik. Dus kan best dat het toen alleen in het slotweekend van de Giro was ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |