SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:juanjolobato twitterde op donderdag 28-05-2015 om 16:36:12Estad tranquilo q volveré. Rotura de clavícula a ver q gravedad. Gracias http://t.co/2EH6eCzZ32 reageer retweet
Waar is dit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
De Tank, KelderMerckx en Sep op dit moment op hoogtestage met wondertrainer Delahaij.
[ afbeelding ]
Animo Juanjoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een foto van Lobato voor R_R
[ afbeelding ]twitter:juanjolobato twitterde op donderdag 28-05-2015 om 16:36:12Estad tranquilo q volveré. Rotura de clavícula a ver q gravedad. Gracias http://t.co/2EH6eCzZ32 reageer retweet
Dan ben ik helemaal blij dat ik geen Ronde van België heb gekekenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Boonen heeft gewonnen vandaag...
Keldermerkx gaat domineren in week 3.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
De Tank, KelderMerckx en Sep op dit moment op hoogtestage met wondertrainer Delahaij.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 28-05-2015 om 16:28:57Geprobeerd n andere weg te vinden Siërra op. Gelukt maar hoe? Had beter mountainbike gepakt. Met Bianchi lukt t ook. http://t.co/HViIRNjo28 reageer retweet
Best een gare kopgroep eigenlijk voor zo'n etappe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gilbert die zo'n rit gaat winnen. Daar gaat het broekje niet voor uit.
Dus hij heeft nu meer kans op etappewinst?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Met oog op etappewinst en de bergtrui is dit misschien niet zo slecht
Het kost minder energie om in een redelijk groepje hier te rijden dan met twee of drie man, wat hij vandaag bespaart kan hij morgen of zaterdag mooi gebruikenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus hij heeft nu meer kans op etappewinst?
Mwa, denk dat dat bergop en bergaf eigenlijk bijzonder weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kost minder energie om in een redelijk groepje hier te rijden dan met twee of drie man, wat hij vandaag bespaart kan hij morgen of zaterdag mooi gebruiken
Nou, ik denk dat het toch voor een stuk meer rust zorgt als je gewoon lekker kan rijden met de Movistars en Astana's. Maar dat zullen we de komende twee dagen pas weten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, denk dat dat bergop en bergaf eigenlijk bijzonder weinig uitmaakt.
Allemaal asielzoekers die met de bezemwagen mee willenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Staat best veel publiek zeg. Vrije dag ofzo daar
Siësta gewoon verlengdquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Staat best veel publiek zeg. Vrije dag ofzo daar
Bertje ging te hardquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens, ik heb ff wat gemist, waarom rijdt Contador vooruit en zit Kruijswijk daar niet bij?
Taktaktak lukte niet vandaagquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens, ik heb ff wat gemist, waarom rijdt Contador vooruit en zit Kruijswijk daar niet bij?
Kruiswijk ging thee drinken op de berg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |