SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel mijn aansluiting is verneukt. Nederland 1 is zwart/wit en de rest zit onder ruis. Maar ben te lui om er iets aan te doen. Kijk toch nooit naar dat ding, tenzij toffe sportevenementen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
What geen Eurosport?
Welk gaar zenderpakket/provider ia dat?
Thanks!quote:
goh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de eurosporters is ie op zn bek gegaan.
Stage?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat mijn stream het echt voor geen KUT doet
heb de hele dag al nul internet op kantoor
Ja, die lijkt zo te moeten abandonnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Juanjo gevallen?
Net op het moment dat Boonen wint dan. Ik zit in een wak.
ja maar heb zojuist mn opdracht helemaal rond dus hoef niks meer te doenquote:
Die zit onder de plak bij z'n powermeter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:50 schreef Momo... het volgende:
Bert rijd wel als een baas. Froome zou alles gaan controleren met zon voorsprong.
Er zit helemaal niemand bij Bertje..quote:
Waar zit Aru dan? Voor of bij Landa?quote:
Nu groepje Astanagoden, met LL, Landa en nog een. Zie Aru nergens..quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zit Aru dan? Voor of bij Landa?
Contador voorop van de klassementsrenners, daarachter Steven en Hesjedal (laatste beeld wat we zagen)quote:
Aha, ok.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Gevallen, of in ieder geval opgehouden door de valpartij
Ja dat weet ik, maar Hesjedal mee zou wel nadelig zijn want die daalt wel tien keer zo goed als Kruijssiequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Contador voorop van de klassementsrenners, daarachter Steven en Hesjedal (laatste beeld wat we zagen)
Dat is te begrijpenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mexicano waardeerde mijn update niet dus nu ga ik hem valse informatie feeden.
Waarom is dat nadelig? Kun je dan toch goed volgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar Hesjedal mee zou wel nadelig zijn want die daalt wel tien keer zo goed als Kruijssie
Die is gewoon mad as fuckquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar wat wil Alberto hier mee bereiken? Puur op rancune?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar wat wil Alberto hier mee bereiken? Puur op rancune?
Deze man weet. Ach ja er is nog genoeg sport deze zomer. Te beginnen met het WK MODERNE VIJFKAMP over anderhalve weekquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat ik deze topshow weer moet missen. Ik had toch gewoon 3 weken thuis moeten werken.
In de groep bij Kruijswijk samen met de andere renners van de top 10. Op Contador en Landa na danquote:
Met echte pistolen of die fake pistolen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze man weet. Ach ja er is nog genoeg sport deze zomer. Te beginnen met het WK MODERNE VIJFKAMP over anderhalve week
ze gaan fierljeppen over het Suaz kanaal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met echte pistolen of die fake pistolen?
Tour, WK atletiek, man man, allemaal missen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze man weet. Ach ja er is nog genoeg sport deze zomer. Te beginnen met het WK MODERNE VIJFKAMP over anderhalve week
met echte is wel mooier natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met echte pistolen of die fake pistolen?
Voor Weening zijn dromen vandaag bedrog.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Weening en Busato zijn maar samen gaan rijden
en vervolgens cross country door IS gebied?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze gaan fierljeppen over het Suaz kanaal.
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tour, WK atletiek, man man, allemaal missen.
Denk het nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kruiswijk moet wel aangaan voor de top anders komt ie in de problemen in de afdaling.
Zijn er eigenlijk nog punten te winnen voor groepje kruisgod
Tenzij Kruijswijk de boel even in gaat halen nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kruiswijk moet wel aangaan voor de top anders komt ie in de problemen in de afdaling.
Ik keek gisteren nog een IS filmpje sooow koekoek dat is niet voor de poes hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
en vervolgens cross country door IS gebied?
Zit Hesjedal voor die groep, is dat zeker?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk heeft Hesjedal dus niet kunnen volgen.
Ja, want ik zag hem netquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Zit Hesjedal voor die groep, is dat zeker?
Wie stuurt zijn poes daar ook heen :squote:Op donderdag 28 mei 2015 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik keek gisteren nog een IS filmpje sooow koekoek dat is niet voor de poes hoor.
Kruijswijk is echt niet zo slecht met afdalenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat er weinig landen zijn met meer zwerfkatten dan Syriëquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie stuurt zijn poes daar ook heen :s
Krijg al kontkramp als ik er aan denk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie dat contador wel eens een hele training staand afwerkt om te oefenen voor het echte werk?
Heb je hem gezien eergisteren? God, wat slechtquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Kruijswijk is echt niet zo slecht met afdalen
Zag je hem van die Mortirolo naar beneden stuiteren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ie bij de slechtse helft hoort.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Blik het volgende:
[..]
topsport is niet voor pussiesquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik keek gisteren nog een IS filmpje sooow koekoek dat is niet voor de poes hoor.
Volgens Blik komt dat omdat ie "rustig aan deed"quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je hem gezien eergisteren? God, wat slecht
Had hij eergisteren in de afdaling ook niet flink zitten eten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Nouja, hij had wel net de hele Mortirolo tempo gereden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens Blik komt dat omdat ie "rustig aan deed"
Full-time aan het werk voor afstudeerproject / thesis. Streams zijn grotendeels geblokkeerd ook nog eens.quote:
Kijk dan ook gewoon op Eurosport, Mani.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Op de Belg nog steeds beelden van Boonen in die kermiskoers.
Winst voor Boonen is tegenwoordig zeldzaam, moet dus gevierd worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Op de Belg nog steeds beelden van Boonen in die kermiskoers.
De engelse spreekt iedere o uit (bijvoorbeeld in het woord "mortirolo" alsof hij in zn ballen wordt geknepen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Belgische Eurosport commentator is irritant.
Dat doe ik ook maar ik wil Jose en Renaat horen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk dan ook gewoon op Eurosport, Mani.
Renaat is wel in topvorm deze Giro.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar ik wil Jose en Renaat horen.
En Aru eraf rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Kangert gaat gewoon Hesjedal opvissen zo.
Ja maar wat ik al zei, als je dan na iedere bocht die je "rustig aan neemt" moet sprinten om het wiel weer te pakken, dan heeft het niet zo veel zin om rustig aan te doen. Als je goed bochten kan nemen dan pak je daar juist hersteltijd mee t.o.v. renners die niet kunnen sturen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Nouja, hij had wel net de hele Mortirolo tempo gereden.
Dat doet hij allemaal op basis van talentquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Landa rijdt zeker in een ruk door naar Contador?
Stijn pleasequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij allemaal op basis van talent.
Hoe durf je te twijfelen aan Spaanse sporters?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Landa rijdt zeker in een ruk door naar Contador?
Ochtendsessies vroeg in de nacht, avondsessies midden op de dag denk ik?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Full-time aan het werk voor afstudeerproject / thesis. Streams zijn grotendeels geblokkeerd ook nog eens.
Vooral WK atletiek zuigt wel, want dat is hier natuurlijk allemaal midden op de dag omdat het in Azië is...
Bertje is wel een beest hoor, even Astana verneuken. Al had hij er verstandiger aan gedaan ze pas in de Tour terug te pakken denk.Maar wat rivaliteit is heerlijk!
Dit klinkt een beetje raar. Ik zou het formuleren als "de achtervolgers komen terug. " oidquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:07 schreef Blik het volgende:
Contador verliest nu tijd als ik het moet geloven
5e plaats komt dichtbij voor krachtwijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:08 schreef Mykonos het volgende:
Aru gaat komende dagen nog veel tijd verliezen...
Buiten de top 5 vallen zou wel gunstig zijn wat mij betreft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:08 schreef Mykonos het volgende:
Aru gaat komende dagen nog veel tijd verliezen...
Ik vind het wel tijd worden voor een rondvaart.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5e plaats komt dichtbij voor krachtwijk
In een groepje met klassementsrenners zoals Amador.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik schakel net in, waar is Kruijswijk?
Groepje met klassementrenners, alleen Contador rijdt er voor. Kopgroep gaat strijden voor de etappequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt erop alsof hij goede melk heeft gedronken bij het ontbijtquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij zit al in week 4.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
GPS ging van 7:30 naar 8:00, dus wel degelijk "tijd verliezen"quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje raar. Ik zou het formuleren als "de achtervolgers komen terug. " oid
Ik weet naast m'n fiets nog amper wat te doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:11 schreef Ferdii het volgende:
Dat durf ik nooit, ketting erop leggen vanaf de fiets
Valt eigenlijk nog mee dat Tinkov nog niet zoals met Tinkov fietsen op de markt is gekomen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:11 schreef Szura het volgende:
Tinkov zegt gelijk het contract met de fietsenfabriek op
Het is mij al wel paar keer gelukt maar eigenlijk beetje te druk voor in NLquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:11 schreef Ferdii het volgende:
Dat durf ik nooit, ketting erop leggen vanaf de fiets
Straks heet het gewoon Tinkov4ever , net als die ploeg van Vinoquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog mee dat Tinkov nog niet zoals met Tinkov fietsen op de markt is gekomen.
Omdat hij een kutploeg heeft. Met fatsoenlijke ploeg wint hij drie ritten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Lobato, jongens toch. Echt een dark horse, wat meer een mank grijs veulen bleek deze Giro, flopshow.
De berg heeft het moeilijk met Kruiswijkgod.quote:
Die zat er al een tijdje een paar seconden achter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hesjedahl bij Contador?
Moet niet gekker worden
Gewoon braaf luisteren naar de presentator jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het gevoel dat jullie denken dat Kruijswijk zich heeft opgeblazen toen hij Contador probeerde te volgen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hesjedal mag je dus afschrijven voor morgen
Klassement richtten ze zich toch niet op. Alles voor de bergtrui, zei Jantje Boven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef Blik het volgende:
Kruijswijk moet wel bij de club blijven, anders kan die nog veel tijd verliezen
In deze afdaling gaat hij sowieso tijd verliezen ook al blijft ie er op de klim nog bij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef Blik het volgende:
Kruijswijk moet wel bij de club blijven, anders kan die nog veel tijd verliezen
Dan moet je jezelf op achterstand zetten, zodat je de ontsnapping in kanquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klassement richtten ze zich toch niet op. Alles voor de bergtrui, zei Jantje Boven.
Niet? Volgens Kruijswijk zelf wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klassement richtten ze zich toch niet op. Alles voor de bergtrui, zei Jantje Boven.
In Jan Boven we trustquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet? Volgens Kruijswijk zelf wel.
Vreemd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet? Volgens Kruijswijk zelf wel.
quote:Bergtrui Steven Kruijswijk 'heilig' voor wielerploeg LottoNL-Jumbo: ‘Vanaf nu elke dag alert zijn’
APRICA - Wielerploeg LottoNL-Jumbo met kopman Steven Kruijswijk uit Den Bosch is van plan de blauwe bergtrui tot in Milaan te verdedigen. De ploeg wil het tricot niet meer kwijt, aldus een verklaring van ploegleider Jan Boven. “Vanaf nu moeten we elke dag alert zijn'', liet hij weten.
Met wederom een indrukwekkende prestatie werd Steven Kruijswijk dinsdag tweede in de loodzware koninginnenrit in de Ronde van Italië. Hij steeg met stip naar de achtste plaats in het algemeen klassement en pakte bovendien de blauwe bergtrui. In het bergklassement heeft hij echter maar een puntje meer dan de Spanjaard Benat Intxausti.
http://www.omroepbrabant.(...)t+zijn%E2%80%99.aspx
We gaan het zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In deze afdaling gaat hij sowieso tijd verliezen ook al blijft ie er op de klim nog bij.
Ik heb het gevoel dat jij Movistar een vervelend team vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het gevoel dat jullie denken dat Kruijswijk zich heeft opgeblazen toen hij Contador probeerde te volgen.
Beppu geniet met volle teugen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit moet echt een heerlijk weggetje zijn om zelf te fietsen.
die drie combineren wordt wel heel lastigquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
paar dagen terug had Kruijswijk nog 3 doelen:
- bergrui
- klassement
- ritzege
http://nos.nl/artikel/203(...)l-voor-bergtrui.htmlquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
paar dagen terug had Kruijswijk nog 3 doelen:
- bergtrui
- klassement
- ritzege
Bertquote:
Lange ontsnapping in bergetappe, alle punten pakken op de toppen en met 15 minuten voorsprong finishen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
die drie combineren wordt wel heel lastig
lollerGPS, ging in 10 seconden van 1:30 naar 40 seconden en daarna weer terugquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorsprong is alweer naar 1'10 gegroeid dus. Eerst zat het nog rond de '50
Voor bergklassement zal hij dan toch wel morgen in de aanval moeten of in ieder geval het peloton kort houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lange ontsnapping in bergetappe, alle punten pakken op de toppen en met 15 minuten voorsprong finishen.
jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kwam krachtwijk nou gelijk boven ja toch?
jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kwam krachtwijk nou gelijk boven ja toch?
Ik had geen problemen met de versnelling van Astana/Katoesja op de Mortirolo hoor...quote:
Neequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga even lekker naar fok.kazachstan.kak alstublieft
Gaat deze inspanning nog wel bekopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:23 schreef Max23 het volgende:
Hesjedal gaat Kruijswijk voorbij in het klassement trouwens
Hij zat in het wiel bij de Movistarrennersquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch heb ik Kruijswijk al een tijdje niet meer gezien.
Al 1.5 week eigenlijk. Zat ook constant in de ontsnappingen met betancur, kruiswijk en intxausti in de 2e weekquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee hoor, Hesjedal doet dit gewoon 3 dagen achter elkaar
Ga weg met die shemalequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig heeft Serena Williams toch gewonnen, hebben jullie niet voor niks naar die spannende wedstrijd zitten kijken daarnet.
Eurosportquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig heeft Serena Williams toch gewonnen, hebben jullie niet voor niks naar die spannende wedstrijd zitten kijken daarnet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |