Wat denk je van mijzelf dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat ik hoogstwaarschijnlijk niet de beste invloed ben voor je kindje
Klopt, maar het type vrouw wat ze heeft uitgekozen is wel heel anders dan dat ik ben. Dus het botst nog wel af en toequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Dan ben je ook al wel op een leeftijd waarop de acceptatie wat makkelijker gaat
Daar kan je niet omheen dan, en die heb je zo te pakken want die lopen niet zo snel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je kans op z'n fastfood kind, niet handig.
Het gaat me ook niet om hem, maar mijn baas kennende krijg ik het gezeikquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Vraagt ie zelf om. Hij heeft ook ogen.
Ik denk dat jij het best goed zou doen, srsquote:
Dan leg je het uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om hem, maar mijn baas kennende krijg ik het gezeik
Beschouw je haar wel als een moeder? Aangezien je haar omschrijft als 'de vrouw', klinkt het alsof je die band niet met haar hebt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, maar het type vrouw wat ze heeft uitgekozen is wel heel anders dan dat ik ben. Dus het botst nog wel af en toe
Maar rollen, dat gaat wel hard!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kan je niet omheen dan, en die heb je zo te pakken want die lopen niet zo snel.
Want straight edge leefquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het best goed zou doen, srs
Ga je ze opvoeden als autistische nerdjes?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal je niet lastig vallen tegen de tijd dat ik aan de kinders ga.
Is het sowieso niet lastig om op latere leeftijd nog een ander persoon echt als 'ouder' / stiefouder te zien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beschouw je haar wel als een moeder? Aangezien je haar omschrijft als 'de vrouw', klinkt het alsof je die band niet met haar hebt?
Niet daarom. Perspectiefquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je ze opvoeden als autistische nerdjes?
Hehe, misschien voor een promiscue exjunk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het best goed zou doen, srs
Flikker gewoon eens op ofzoquote:
Niks mis mee. Ik ben dat ook en doe het prima in het leven :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Hehe, misschien voor een promiscue exjunk.
Ik heb geen idee. Ik heb zoiets niet meegemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het sowieso niet lastig om op latere leeftijd nog een ander persoon echt als 'ouder' / stiefouder te zien?
Ik ken loka wat minder, hoe bedoel je?quote:
Zolang iedereen op hem blijft reageren blijft hij hier komen.quote:
Jouw ouders zijn nog bij elkaar? ja dan is het lastiger in te schatten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen idee. Ik heb zoiets niet meegemaakt.
Het komt vast goed. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ben dat ook en doe het prima in het leven :$
Tijd voor the pact iddquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang iedereen op hem blijft reageren blijft hij hier komen.
Lijkt me wel. Iemand als moeder zien is natuurlijk een heel basis overlevingsmechanismequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het sowieso niet lastig om op latere leeftijd nog een ander persoon echt als 'ouder' / stiefouder te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |