Djiezes. Meer dan een kilo verschil.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen mijn vriendinnetje van de gyn hoorde dat ze met 42 weken ingeleid MOEST worden omdat het kind op 4400 gram werd geschat nav groeiecho's (ik was heel boos over de dwang die zo'n gyn er achter zet), uiteindelijk is ze met 41+4 spontaan bevallen van een kind van 3300 gram
Voor de balans: de groeiecho bij Elva was ernstig accuraat, dus er worden ook echo's gemaakt waarbij het wel goed gaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Djiezes. Meer dan een kilo verschil.Ik ben nu nog ietsiepietsie blijer met mijn keuze.
Eigenlijk ben ik ook niet bang dat ie niet accuraat is, maar meer om de gevolgen daarvan. Inleiden met 41 weken en zulks. Maar dat is voorlopig van de baan!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor de balans: de groeiecho bij Elva was ernstig accuraat, dus er worden ook echo's gemaakt waarbij het wel goed gaat
Doen ze helemaal niet aan, tenzij ze zich echt zorgen maken. Inleidbeleid is ook erg terughoudend, ook bij grote kinderen. Ze geven advies en informatie, maar proberen niet te sturen. Hoe dat in de praktijk uitpakt weet ik niet, maar ik was gerustgesteld nadat ik het had gevraagd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen schattingen van het gewicht en omvang gehad. Weet niet of dat gebruikelijk is. Volgende controle zal ik uit voorzorg wel aangeven dat ik dat sowieso niet wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Hij zat al steeds te gapen. Heel irritant vond ik datquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:53 schreef pinquit het volgende:
Jeeej en yay voor je man :'D wat een mooie foto
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef Estrys het volgende:
Alles goed bij de SEO.Man ging bijna van zijn stokje volgens mij maar hij heeft zich uiteindelijk wel goed weten te houden
Vond hij het zo spannend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jippie voor alle goede SEO's.!
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef Estrys het volgende:
Alles goed bij de SEO.Man ging bijna van zijn stokje volgens mij maar hij heeft zich uiteindelijk wel goed weten te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:voor de goede SEO's
Schudden voor gebruik
Mijn meneer wil de placenta ed ook echt niet zien. Dat kan. Ik heb hem wel al verteld dat ik het zelf wel graag wil zien, maar beloofd er niet mee te gaan stempelen of ander creatief gedoequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef pinquit het volgende:
Lief en ik gaan naar voorlichtingsavonden over zwangerschap, bevallen en kraamweek. Deze worden georganiseerd door de GGD geloof ik, en de eerste twee avonden worden gegeven door twee verloskundigen van onze praktijk, en de laatste door een consultatiebureauverpleegkundige geloof ik.
Nu hebben we inmiddels de eerste twee avonden gehad (echt superleuk, alles lekker 'echt' en krijg er toch wel een heel prettig gevoel bij als ik hoor hoe onze verloskundigen werken), maar het valt me op dat iedereen in de groep (van aanstaande ouders) allemaal zo vies is van alles en zo gruwelijk bang is voor uitscheuren en al die dingen.
Nu hebben lief en ik daar sowieso misschien minder last van dan de gemiddelde Nederlander, maar dat mensen zo helemaal (hardop ook) overal van gruwelen (zeg: placenta, afscheiding, poep, ruiken aan je eventuele vruchtwater, oergeluiden enz.) daar schrik ik best van![]()
![]()
![]()
We zijn gewoon mensen toch? Met bijbehorende lichaamsvloeistoffen enzulks. Doe normaal man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |