Ik heb daarvoor speciaal een wc-tabletquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zit te lang op de wc.. of voortaan je mobiel meenemen....
Mooie beesten inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort dieren. Maar heb echt nooit een idee hoe ze heten enzo
Hiermee is het voor mij begonnen dankzij Boudewijn Buch(van deze weet ik dan toevallig wel de naam)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daarom ook tussen aanhalingstekens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Fok!quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Teveel nutteloze tijd, wat heb je er echt aan etc. Ja, Fok ook, ik weet het.
geintergreerd in de muur/deurquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor speciaal een wc-tablet
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Grappig beest. Moet ik aan mijn oudste even laten zien. Die weet ALLES van vissen enzo
Mijn kleine FreekjeLievvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik heb zo'n Coelacanth ooit gezien in Peking in een stinkend museum, ik ben alleen vergeten of dat die ene was die ze als eerste ooit gevonden hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt fascinerend. Achteraf gezien had ik diepzeebioloog moeten worden
Voor deze vis, of sowieso voor 'vage' beesten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie beesten inderdaad.
Mijn fascinatie begon met Discovery Channel.
Zijn wel de gaafste dieren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, echt fascinerend. Achteraf gezien had ik diepzeebioloog moeten worden
Ja echt. Begin dit jaar kwam ze met het verhaal dat ze zwanger was. Zei toen al 'let maar op, over een maandje of 2 heeft ze een 'miskraam' gehad'. En guess whatquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook.2 zelfs. Maar als ze je eenmaal door hebt is het gewoon om te huilen.
Beetje nutteloos is niet erg. Als het maar niet uit de klauwen looptquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Teveel nutteloze tijd, wat heb je er echt aan etc. Ja, Fok ook, ik weet het.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Grappig beest. Moet ik aan mijn oudste even laten zien. Die weet ALLES van vissen enzo
Mijn kleine FreekjeWaarom haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk toch juist?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat typt wat lastigquote:
dat is best fucked upquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja echt. Begin dit jaar kwam ze met het verhaal dat ze zwanger was. Zei toen al 'let maar op, over een maandje of 2 heeft ze een 'miskraam' gehad'. En guess what
Uiteindelijk is alles redelijk nutteloos. Als je maar plezier hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje nutteloos is niet erg. Als het maar niet uit de klauwen loopt
Vage beesten. Coelacanth is wel interessant, maar niet super. Het leukste aan hem is dat we dachten dat hij al lang uitgestorven was, maar hij zo af en toe opdook op Aziatische markten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor deze vis, of sowieso voor 'vage' beesten?
Mini mammoeten op eilanden over de hele wereld, ik wil er eenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn wel de gaafste dieren.
Uitgestorven diepzeedieren zijn al helemaal obscuur fascinerend in vormen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja echt. Begin dit jaar kwam ze met het verhaal dat ze zwanger was. Zei toen al 'let maar op, over een maandje of 2 heeft ze een 'miskraam' gehad'. En guess what
bluetooth toetsenbordje op je schoot toch?quote:
Ik word hier altijd stil van als ik ernaar kijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn wel de gaafste dieren.
Uitgestorven diepzeedieren zijn al helemaal obscuur fascinerend in vormen.
Hier wel echt jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |