quote:
quote:
Nu op andere gebieden ook nogquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef Harmankardon het volgende:
We zijn hier ook zo reuze op elkaar ingespeeld he
Want?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enorm, tis nog even wachten op Thijs
Hierom ben je zo leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt 1. Misschien het zeevarken. Misschien de reuzeninktvis.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nou, mijn aura is exact in verhouding, dus dat klopt wel ja.
Die is ook niet zo grootquote:
Dat wel ja, GVR en zoquote:
Mijn koffie is zo sterk dat het verhalen spuugtquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Kap eens met die beestenplaatjes, ik ben ooit een door een Thai Huntsman Spider gebeten en sindsdien haat ik al dat soort beesten
Zeevarken... whahaha, wat een beest. Kende ik nog nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt 1. Misschien het zeevarken. Misschien de reuzeninktvis.
Zellfs dan lijkt 'ie klein. Compact kereltje ben ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:32 schreef FrauMilena het volgende:
/iets over kleine handen en perspectief
Waar compenseer je mee?quote:
quote:
Dan kun je een comedyshow op gaan nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan handmodel worden. Voor een vrouwenhand.
Giant isopodsquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeevarken... whahaha, wat een beest. Kende ik nog niet
Deze zijn ook schattig
[ afbeelding ]
Door dit soort reacties weet ik dat op twee uitzonderingen na jullie echt een heeeeeeel saai leven hebben gehad tot nu toe, de weet alleen al is genietenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn koffie is zo sterk dat het verhalen spuugt
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn koffie is zo sterk dat het verhalen spuugt
huse ass pissebedden manquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze zijn ook schattig
[ afbeelding ]
Grote mondquote:
Daar ga ik geen antwoord op gevenquote:
Dat zijn precies die headcrabs van Half-Lifequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze zijn ook schattig
[ afbeelding ]
Lijken wel van die Pokemon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze zijn ook schattig
[ afbeelding ]
Een grote mond is toch geen pré?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote mond
Andere kwaliteiten *winkwink*
Het leven van een pathologisch leugenaar is altijd super interessant.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort reacties weet ik dat op twee uitzonderingen na jullie echt een heeeeeeel saai leven hebben gehad tot nu toe, de weet alleen al is genieten
Ik hou wel van dat soort dieren. Maar heb echt nooit een idee hoe ze heten enzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je een comedyshow op gaan nemen.
[..]
Giant isopods
quote:
Know one of thosequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het leven van een pathologisch leugenaar is altijd super interessant.
Klopt. Ik besta, daar houdt het wel een beetje op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort reacties weet ik dat op twee uitzonderingen na jullie echt een heeeeeeel saai leven hebben gehad tot nu toe, de weet alleen al is genieten
Via DM magquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar ga ik geen antwoord op geven
Jij krijgt vrouwen toch zeker wel aan een orgasme met een paar goed geformuleerde posts hier ga ik van uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een grote mond is toch geen pré?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote mond
Andere kwaliteiten *winkwink*
Meestal verzinnen ze iets nooit 100% hequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat zijn precies die headcrabs van Half-Life
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat zijn precies die headcrabs van Half-Life
Picsquote:
Dat is een uit de kluiten gewassen karper?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort dieren. Maar heb echt nooit een idee hoe ze heten enzo
Hiermee is het voor mij begonnen dankzij Boudewijn Buch(van deze weet ik dan toevallig wel de naam)
[ afbeelding ]
Nee, dat blijkt dan maar weer idd. Wat heb ik dat spel kapotgespeeld zeg. Gelukkig geen gamer meer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal verzinnen ze iets nooit 100% he
Coelacanthen, zo gaaf dat ze die toch ontdekt hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hiermee is het voor mij begonnen dankzij Boudewijn Buch(van deze weet ik dan toevallig wel de naam)
[ afbeelding ]
Is een vis met 'pootjes'quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een uit de kluiten gewassen karper?
Waarom gelukkig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt dan maar weer idd. Wat heb ik dat spel kapotgespeeld zeg. Gelukkig geen gamer meer.
Dat is zo'n zeldzame prehistorische viS. Ah zie de naam in de omschrijving. Coelacanthquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allicht. Uitprinten op stevig papier, oprollen en penetreren maar!quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij krijgt vrouwen toch zeker wel aan een orgasme met een paar goed geformuleerde posts hier ga ik van uit
Idem. Maar het blijft een toffe game.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt dan maar weer idd. Wat heb ik dat spel kapotgespeeld zeg. Gelukkig geen gamer meer.
Dan moet ik 1 van de twee uitzonderingen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, echt fascinerend. Achteraf gezien had ik diepzeebioloog moeten wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Coelacanthen, zo gaaf dat ze die toch ontdekt hebben.
Hopelijk redden ze het nog een tijdje.
Je zit te lang op de wc.. of voortaan je mobiel meenemen....quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
jullie gaan snel, even schijten en stuk verder
Nee, daarom ook tussen aanhalingstekensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |