De Eredivisie is net 2 weken afgelopen. Heb geduld, de dravers en kasten worden nog echt wel gekocht.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind het alleen wel zorgwekkend dat er nog helemaal niemand is binnengehaald (buiten Gudelj dan). Het lijkt net alsof vd Vaart hun enige ''haalbare'' speler was.
Nja Frank wilde z'n selectie zo snel mogelijk op orde hebben, en aangezien het seizoen snel start dit jaar..quote:Op zondag 31 mei 2015 16:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
De Eredivisie is net 2 weken afgelopen. Heb geduld, de dravers en kasten worden nog echt wel gekocht.
25 juniquote:Op zondag 31 mei 2015 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de eerste training eigenlijk?
Daarvoor moet de selectie wel rond zijn
Gudelj heb ik wel vertrouwen in eigenlijk, tenzij Frank hem weer op allemaal posities gaat neerzetten waar die nog nooit eerder gespeeld heeft... fuck dat gaat waarschijnlijk gewoon gebeurenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Dijks en Gudelj vind ik voorlopig breedte aankopen, die zullen er niet gelijk staan (als ze het überhaupt gaan redden).
De rest zullen ook wel breedte aankopen wordenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Dijks en Gudelj vind ik voorlopig breedte aankopen, die zullen er niet gelijk staan (als ze het überhaupt gaan redden).
Gudelj is ook geen topper hoor, zal nog flinke stappen moeten maken om het te gaan redden bij Ajax. Laten we het hopen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gudelj heb ik wel vertrouwen in eigenlijk, tenzij Frank hem weer op allemaal posities gaat neerzetten waar die nog nooit eerder gespeeld heeft... fuck dat gaat waarschijnlijk gewoon gebeuren
Wat is breedte als je Boilesen en Viergever in de basis zet ?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De rest zullen ook wel breedte aankopen worden
Sjongejonge man, als Serero en Sinkgraven in de basis kunnen spelen kan Gudelj dat zeker.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gudelj is ook geen topper hoor, zal nog flinke stappen moeten maken om het te gaan redden bij Ajax. Laten we het hopen.
Iemand die niet veel beter isquote:Op zondag 31 mei 2015 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is breedte als je Boilesen in basis zet ?
Sowieso ben ik klaar met van Rhijn. Matige spelerquote:Op zondag 31 mei 2015 17:23 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoop dat Tete veel speeltijd krijgt volgend seizoen, en Boilesen weinig.
Dit. En alibi-verdediger.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik klaar met van Rhijn. Matige speler
Nogmaals, laten we het hopen. Het verleden heeft aangetoond dat de stap van AZ naar Ajax nogal groot is.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sjongejonge man, als Serero en Sinkgraven in de basis kunnen spelen kan Gudelj dat zeker.
Een van de meest ervaren spelers maar is de eerste die door de ondergrens zakt.quote:
Boilesen gaat volgend jaar in een topcompetitie spelenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:23 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoop dat Tete veel speeltijd krijgt volgend seizoen, en Boilesen weinig.
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Boilesen gaat volgend jaar in een topcompetitie spelen
Als als alsquote:Op zondag 31 mei 2015 17:43 schreef Brammess het volgende:
Ik vind Van Rhijn eigenlijk half niet zo slecht als iedereen slecht. Maakt gewoon nog te vaak fouten. Als hij dat uit zijn spel haalt, is het een "degelijke" rechtsachter
Daar heb je gelijk in. Vond Tete ook erg goed invallen en dat hij net heeft bijgetekend zal ook helpen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als als als
Dat lukt hem al jaren niet, dus is hij gewoon niet goed genoeg
Tete mag het laten zien inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Vond Tete ook erg goed invallen en dat hij net heeft bijgetekend zal ook helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |