Liet bij vlagen fantastische dingen zien, maar voor de top veel te veel een momenten voetballer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:06 schreef Tyron het volgende:
En Lens vond ik bij PSV nou niet bepaald geweldig.
Toen Janssen als half ging spelen en Anita op 6 wonnen we 14 wedstrijden op rij. De Boerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Janssen was op een aanvallende plek gewoon een van de beste middenvelders van de eredivisie. Dat Frank nou iedereen op de verkeerde plek zet
Geniaal dat hij zag dat Anita als verdedigende middenvelder uit de voeten kon inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toen Janssen als half ging spelen en Anita op 6 wonnen we 14 wedstrijden op rij. De Boer
Dat had hij jaar ervoor al gezien ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geniaal dat hij zag dat Anita als verdedigende middenvelder uit de voeten kon inderdaad.
Met Dijks waren ze rond, met Willem II ook al?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is Dijks eigenlijk nog niet gepresenteerd? Dat was dinsdag toch al rond?
Of zullen ze nog een aankoop hebben gedaan en ze beide willen presenteren op hetzelfde moment
Schaamte?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is Dijks eigenlijk nog niet gepresenteerd? Dat was dinsdag toch al rond?
Of Cruijff heeft gezegd dat die Dijks niet van het niveau is wat we moeten nastrevenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Met Dijks waren ze rond, met Willem II ook al?
Hoop dat ze de transfersom drukken door Andersen en Zivkovic op huurbasis daarheen te sturen.
dat klopt ookquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Cruijff heeft gezegd dat die Dijks niet van het niveau is wat we moeten nastreven
Overmorgen is de laatste wedstrijd van Raf toch? Zal maandag dan toch bekend gemaakt worden dat Raf toch komt?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Plan B of plan C moet wel rond zijn voor maandag of zal Marc toch weer smeken bij Raffie
Denk het nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Overmorgen is de laatste wedstrijd van Raf toch? Zal maandag dan toch bekend gemaakt worden dat Raf toch komt?
Ben benieuwd. Eigenlijk hoop ik wel dat ie komt, wat een groot manco is bij Ajax is de hierarchie binnen de selectie en daar kan Raf wel een goede factor in zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Overmorgen is de laatste wedstrijd van Raf toch? Zal maandag dan toch bekend gemaakt worden dat Raf toch komt?
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar je weet het soms nooit met Marc.quote:
Nja een spits als Pantelic zie ik graagquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar je weet het soms nooit met Marc.
Anders zou ik niet weten wie er anders moet komen. Laat me graag verrassen.
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja een spits als Pantelic zie ik graag
Heerlijk duo ook met Suarezquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Wat een baas is dat zeg. Super aankoop was dat. Jammer dat hij na een seizoen weg was.
Probleem is dat het nu allemaal heel jong is, zijn wel spelers die goed kunnen worden maar het nog niet zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk duo ook met Suarez
Twee echte persoonlijkheden ook. Wat missen we dat nu
Eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Probleem is dat het nu allemaal heel jong is, zijn wel spelers die goed kunnen worden maar het nog niet zijn.
Wat mij betreft een sterke, ervaren spits is prioriteit nr. 1. Zal misschien weinig restwaarde hebben maar kan er wel voor zorgen dat de andere spelers meer waard worden (om het maar eens financieel te bekijken..).
Wat vind jij wel positief aan het huidige Ajax?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk duo ook met Suarez
Twee echte persoonlijkheden ook. Wat missen we dat nu
Bazoer, El Ghazi, Klaassen, Cillessenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat vind jij wel positief aan het huidige Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |