u wotquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
ik heb zelfs 2 boterhammen.
gezond bezig.
Wel bruin he?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
ik heb zelfs 2 boterhammen.
gezond bezig.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, het lijkt me gewoon een doodnormale vent, en totaal geen octopus.
Spijtig maar waar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zwabbie weet dat ik geen tentakels heb hoor
Karbonkel, van Kabouter Plop en de Karbonkelwortel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
'Waarom was Karbonkel zo ontzettend eng?'
De documentaire van Lambermont heet ‘Het Monster van Groep 3’. Het eerste deel van de documentaire wordt op zondag 21 juni uitgezonden in het progrmma NPO Doc op NPO 2. Het tweede en derde deel zullen later te zien zijn op Npodoc.nl.
Nee, van Ik mik Lorelandquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Karbonkel, van Kabouter Plop en de Karbonkelwortel?
Waarom moest ik dit googlen terwijl ik wel vermoedde wat er ging komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:17 schreef DrNick het volgende:
Stiekem heeft Zwab dat ding van Bad Dragon in huis.
Not sure if serious.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Karbonkel, van Kabouter Plop en de Karbonkelwortel?
Hehequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom moest ik dit googlen terwijl ik wel vermoedde wat er ging komen.
SPOILER: quasi nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef DrNick het volgende:
Dat doet me denken aan Day of the Tentacle.SPOILER: quasi nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Het zou zomaar kunnen zijn dat het ontwerp daardoor geïnspireerd is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Day of the Tentacle.
[ afbeelding ]
waarom is het dan nsfwquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De boeken aan het einde van de plank overeind houden.
Zou opzich best kunnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De boeken aan het einde van de plank overeind houden.
ik had alleen ninja turtles en een batmanquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als met een GI Joe pop, in je kont stoppen.
ik las ''en een banaan''quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had alleen ninja turtles en een batman
Ik had die rode auto en die jeep van Action man. Met een aantal poppen en Dr. Evil.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
had ook wel action man maar die was niet leuk
oh bij mij was dat met een kinder drumstel dat ik van mijn oom had gekregenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had die rode auto en die jeep van Action man. Met een aantal poppen en Dr. Evil.
Rode auto voor mijn verjaardag gekregen, binnen een half uur was hij kapot
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh bij mij was dat met een kinder drumstel dat ik van mijn oom had gekregen
puur om mijn ouders te pesten![]()
wowquote:
Oh.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow
nee mijn oom had het drumstel gegeven om mijn ouders te pesten
zodat wij herrie gingen maken
zo ben ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht dat jij hem expres kapot gemaakt had, om je ouders te pesten.
"Mam, pap.. ik moet je iets vertellen"quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij is een paar jaar terug overleden
maar hij zou sowieso nog welkom zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef DrNick het volgende:
ewSPOILER: quasi nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
hij heette geen klaasquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Mam, pap.. ik moet je iets vertellen"
*WP starts drumroll*
"Ome Klaas is dood"
Oom Jan of Oom Harry.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, ik weet toch niet hoe je oom heet
Geo pleasequote:
ghehehequote:Op donderdag 28 mei 2015 00:21 schreef LittleBrownie het volgende:
http://imgur.com/gallery/c08ar wat
quote:
Waar wacht je nog op dan?quote:
Hierbij danquote:
Hier geen grappen over maken, ik neem alles te serieus.quote:
lelquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier geen grappen over maken, ik neem alles te serieus.
Moet je huilen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier geen grappen over maken, ik neem alles te serieus.
Hosselen in het fok pokemon topicquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo'n mokkel moet ik ook zien te hosselen.
Helaas is Pokémon niet echt een pluspunt bij veel vrouwen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo'n mokkel moet ik ook zien te hosselen.
Helaas is Pokémon niet echt een pluspunt bij veel vrouwen.
Mooeeeemoeeeeequote:
zag ik ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie wallpaper dit
Prima, daar?quote:
Mijn zusje speelt het ook veelquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik zo op m'n streetpass kijk zijn er zat meiden die pokemon spelen. Dat of Animal Crossing.
Alhoewel ik natuurlijk geen manier heb om te verifiëren of het wel echt meiden zijn, en misschien zijn ze wel allemaal 14.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]met jouw kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie wallpaper dit[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Orly?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik zo op m'n streetpass kijk zijn er zat meiden die pokemon spelen. Dat of Animal Crossing.
Alhoewel ik natuurlijk geen manier heb om te verifiëren of het wel echt meiden zijn, en misschien zijn ze wel allemaal 14.
Animal Crossing?quote:
ohquote:
Morgen jarig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Good.
Morgen is het feest. Laatste voorbereidingen.
ohja thanksquote:
29 mei?quote:
Word je al oud?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Yes!
Ik heb deze verjaardag zelfs kriebels in mijn buik van de voorbereidingen en alles.
Moemoe, je krijgt anti-aging creme grquote:
Dus ik scrollen door de dames in m'n m'n streetpass plaza: god, dat klinkt creepyquote:
is dat monster hunter wat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus ik scrollen door de dames in m'n m'n streetpass plaza: god, dat klinkt creepy
Pokemon Omega Ruby
Pokemon Rumble
Pokemon Rumble
Animal Crossing: New Leaf
MONSTER HUNTER 4 ULTIMATE
Close enough.
Neh, goede SPF-filter gebruikte ik al ver voor mijn twintigste.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moemoe, je krijgt anti-aging creme gr
Iron Manquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die rechter is echt compleet onleesbaar. Voor mij in ieder geval.
Time 2 hook that shit up.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus ik scrollen door de dames in m'n m'n streetpass plaza: god, dat klinkt creepy
Pokemon Omega Ruby
Pokemon Rumble
Pokemon Rumble
MONSTER HUNTER 4 ULTIMATE
Close enough.
Elke dag?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, goede SPF-filter gebruikte ik al ver voor mijn twintigste.
In jillaquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Waar was je? Hoe gaat het met je? Heb je ons ook gemist?
Junkiequote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In jillahet gaat supergoed!
En ik heb elke dag wel meegelezen
Dat geloof ik heul niet van jou.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In jillahet gaat supergoed!
En ik heb elke dag wel meegelezen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je kunt niet vroeg genoeg ermee beginnen!
Doe jij dat ook?
Objectum sexuals.quote:
Lekker stukje bruin vleesquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter lb
die past ook op de barbecue
brownies op bbq is meh, doe mij maar in de ovenquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter lb
die past ook op de barbecue
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/a00a87400462bc017357c1df5528c08b/http://i57.photobucket.co(...)glett.jpg]afbeelding[/url] ]
lb voor het gevecht tegen nick0n
Dat vroeg ik me ook al af. Het lijkt me op zich wel relaxed. Eens kijken of er een demootje is. Even demootje downloaden.quote:
Drinken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
En een halve citroen met lauw warm water elke ochtend.
Ook goede beauty-tip.
hihi schatquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat snap ik schat, maar de tekst er omheen.
Ja, maar wel door een rietje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drinken?
Ik heb het zo geleerd van mams
Denk hetquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, maar wel door een rietje.
Google maar.
Indian rituals?
Wel mooi dat ze je dat meegeeft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Denk hetmaar ze heeft al pigmenten op d'r gezicht en toen zei haar doc dat ook dacht ik
vind ze belangrijkquote:
DANK JEquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
the invincible iron man modern... knight in armor
Wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vind ze belangrijkgoed voor jezelf zorgen
Al doe ik dat niet helemaal
Don't shoutquote:
Drink niet genoeg, eet niet altijd gezondquote:
Als je dat met citroen gaat doen elke ochtend, als eerste, ga je vanzelf meer drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drink niet genoeg, eet niet altijd gezond
Braaf. Wil je nu een koekje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja mevrouw, sorry mevrouw, zal het niet meer doen mevrouw.
*noted. Thanksquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je dat met citroen gaat doen elke ochtend, als eerste, ga je vanzelf meer drinken.
Maar goed, je bent 19 jaar. Dat hoort ook gewoon bij de leeftijd dat je dat steeds meer gaat uitbouwen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drink niet genoeg, eet niet altijd gezond
Nawhhhquote:
Betwijfel het. Ik heb nog minimaal 20 games waar ik aan moet beginnen.quote:
okequote:Op donderdag 28 mei 2015 01:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Betwijfel het. Ik heb nog minimaal 20 games waar ik aan moet beginnen.
Die heb ik dan gemistquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die reclame is nog best een tijdje op de TV geweest hier.
Somsquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toch niet de commerciële zenders he :s
Ik heb hier nog Xenoblade Chronicles liggen waar ik nog wel een uur of 100 in kan stoppen. En Fire Emblem. En Bravely Default. Ik moet wat minder die streetpass games spelen denk ik.quote:
Maar je wilt geen nieuwe games?quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Xenoblade Chronicles liggen waar ik nog wel een uur of 100 in kan stoppen. En Fire Emblem. En Bravely Default. Ik moet wat minder die streetpass games spelen denk ik.
Heb jij meer dan Quest en Puzzle Swap?quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Xenoblade Chronicles liggen waar ik nog wel een uur of 100 in kan stoppen. En Fire Emblem. En Bravely Default. Ik moet wat minder die streetpass games spelen denk ik.
Net nu ik besloten heb om voorlopig minder games te kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je wilt geen nieuwe games?
pls 3 halen 2 betalen en ik wil er geen 3 maar 1quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Net nu ik besloten heb om voorlopig minder games te kopen.
Ja. Battle, Squad, Garden, en Mansion.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb jij meer dan Quest en Puzzle Swap?
Hnnnnnnng. Hoe lang is die actie nog? Ik ga morgen die MH4 demo even spelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
pls 3 halen 2 betalen en ik wil er geen 3 maar 1
tot 01:13 vandaar dat ze haast heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hnnnnnnng. Hoe lang is die actie nog? Ik ga morgen die MH4 demo even spelen.
nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
tot 01:13 vandaar dat ze haast heeft.
Tof, overwegen waard dan. Ik speel alleen Puzzle Swapquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Battle, Squad, Garden, en Mansion.
Squad is geinig. Battle en Mansion op zich wel oke. Garden is kuuuuuuuuuuuuut.
Het staat hier onaangeraakt in de kast. Als je een WII hebt...quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
ik wil ook een Animal Crossing doosje
Nee, helaas. Wil die van New Leafquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het staat hier onaangeraakt in de kast. Als je een WII hebt...
Ik had ze in een bundeltje bij elkaar, was een actie toen. Als ik ze opnieuw zou moeten kopen zou ik alleen Squad kopen. Misschien Mansion. Battle duurt het vooral erg lang voordat je genoeg mensen verzameld hebt om iets te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof, overwegen waard dan. Ik speel alleen Puzzle Swap
Ik ben vooral een enorme sukkel als het gaat om het opladen van m'n telefoon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:12 schreef moemoe het volgende:
Oh en, Zwabber: speel je geen Trivia Crack meer?
Heh, okéquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben vooral een enorme sukkel als het gaat om het opladen van m'n telefoon.
In het begin was de mijne ook altijd opgeladen. Maar ik moet nog steeds een nieuwe koptelefoonjack op het moederbord solderen. Als ik hem niet gebruik als MP3 speler gebruik ik hem vrij weinig. En dan denk ik er ook niet aan om hem op te laden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, oké.
Mijn 2 telefoons zijn vrijwel altijd opgeladen.
Omdat HTC in al zijn wijsheid besloot dat een superafgeschuinde rand geen kwaad kon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar je jack ingang te slopen
nooit last vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat HTC in al zijn wijsheid besloot dat een superafgeschuinde rand geen kwaad kon.
[ afbeelding ]
En dat zorgt er gewoon voor dat je koptelefoonstekker heel makkelijk die kant op kan bewegen. Doe dat drie jaar lang en het gaat stuk.
Heb je iOS 8.3?quote:
Jailbreakquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee heb 7.0.1 geloof ik
jailbreak en ben te lui om up te daten
Dat Qi ding klinkt interessantquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het begin was de mijne ook altijd opgeladen. Maar ik moet nog steeds een nieuwe koptelefoonjack op het moederbord solderen. Als ik hem niet gebruik als MP3 speler gebruik ik hem vrij weinig. En dan denk ik er ook niet aan om hem op te laden.
Volgende telefoon wordt wel met dat Qi draadloos opladen denk ik. Zo'n zender in m'n nachtkastje inbouwen en klaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Qi_%28inductive_power_standard%29quote:
Mooie die onderste. Zag zulke dingen wel eerder op Bright.nl, hebben ze ook mooie dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Qi_%28inductive_power_standard%29
Zelfs IKEA heeft nu een aantal meubels waar een draadloze oplader in zit.
En ze hebben dit ding dat je in bestaande meubels in kan bouwen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80291873/
De losse oplaadplaat ziet er ook wel neat uit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40289792/
Ga je je ook orienteren op je volgende studiejaar in deze vakantie? Alvast wat boeken lezen en leren zodat je de meisjes uit je klas kan helpen met huiswerkquote:
Dan ben je echt een nerdjequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ga je je ook orienteren op je volgende studiejaar in deze vakantie? Alvast wat boeken lezen en leren zodat je de meisjes uit je klas kan helpen met huiswerk
Een nerdje die tegen een meid aan mag kruipen met het wiskunde boek ja. Beter dan een nerd zonder tegen een meid aankruipen of een toffe gozer ook zonder tegen een meid aan te kruipen IMO!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan ben je echt een nerdje
Het enige wat ik in de vakantie ga doen is mijn aantekeningen van Maat- en Integratietheorie doornemen zodat ik de hoorcolleges nu misschien wel snap.
Hoi jedelahity! Ja, het gaat wel goed. En niets bijzonders op de planning volgens mij. Jij wel?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hey Lt.Surge, hoe gaat het met je vandaag? Nog leuke plannen?
autistjequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
autisme heeft geen uiterlijke kenmerken debiel
Lol wedden van wel. Ik herken die mensen altijd. Jij bent er ook 1 vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
autisme heeft geen uiterlijke kenmerken debiel
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol wedden van wel. Ik herken die mensen altijd. Jij bent er ook 1 van
En je wou je jointje niet delen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat gister te blowen met mijn broertje en een maatje in de schuur en toen kwam mijn moeder binnenlopen
en dus?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat gister te blowen met mijn broertje en een maatje in de schuur en toen kwam mijn moeder binnenlopen
Klote voor je paquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn moeder blowt niet
ze is bang dat ze dan weer gaat roken
Toen noemde ze die vriend schaap omdat hij schaapachtig aan het lachen was en toen moest ik ook lachenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Toen noemde ze die vriend schaap omdat hij schaapachtig aan het lachen was en toen moest ik ook lachen
gvdquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mijne 10 jaar dus ik win, geen grapje btw maar oke
we hebben een probleem wpquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
Dikke tieners krijgen sneller kanker
fuck
hoe weet jij dat?!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij was sowieso niet dik toch. En WP ook niet echt te dik toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
ej mangquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een goedemiddag autisten en ander gespuis
We hebben gecammed homoquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?!
En wp is een sprietje
orly?quote:
Mjah z'n gangetje weer.quote:
Zekerquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
orly?
[..]
Mjah z'n gangetje weer.
Daar ook hoop ik?
Een maand terug toen mijn vriendin weg was. Met WP en iets van 7 anderen ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
orly?
[..]
Mjah z'n gangetje weer.
Daar ook hoop ik?
Altijd. Alleen zijn ze behoorlijk schaars.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker
Al weer achter de FOK!sters aan?
quote:
Een maand geleden nog? o.óquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een maand terug toen mijn vriendin weg was. Met WP en iets van 7 anderen ook.
Daarom moet je ook dreigen en manipulerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Altijd. Alleen zijn ze behoorlijk schaars.
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Altijd. Alleen zijn ze behoorlijk schaars.
Lulquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een maand geleden nog? o.ó
Ik ben het vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest![]()
Zeker. Ik heb eergister wel een nummer verkregen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Dan maar op de sociale hollandsche deernes jagen heI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
LulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu je het zegt, begint er wel het 1 en ander te dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang geleden weer
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Nice, op een schaal van 1/10 hoe geefbaar is zequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb eergister wel een nummer verkregen.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ja misschien ook wel langer dan 1 maand xd Waarschijnlijk 2 ofzo zeg maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu je het zegt, begint er wel het 1 en ander te dagen.
Lang geleden weerFylax is op televisie geweest![]()
Eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon single voor life zijn
vrouwen zijn nergens goed voor
d4v1dbaequote:
7/10.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice, op een schaal van 1/10 hoe geefbaar is ze
Haar ogen waren zo fucking blauw he. Dayum.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
volgens mij wel langer ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel langer dan 1 maand xd Waarschijnlijk 2 ofzo zeg maarejjjjquote:I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Oh nicequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
7/10.
Haar ogen waren zo fucking blauw he. Dayum.
Hoop voor je dat het wat wordt
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: