abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:44:40 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_153034816
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:16 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

ondergetekende had je allang te pakken gehad. Jammer dat je dit moet missen. :o
zucht :') :'(

Ik denk dat hij jou, TS, best interessant vind.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_153034859
'grappige' collega's, zwaar irritant...
pi_153037236
Hij wil je aandacht.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:35:20 #79
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_153040116
Ik kan uit je voorbeelden niet echt opmaken dat hij je op een negatieve manier plaagt.
Ik vind het meer overkomen als domme humor van hem.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_153041571
Drie opties mogelijk:
- Hij vind je dom en spot met je.
- Hij vind je leuk en probeert op deze manier de aandacht te trekken.
- Hij mag jou en denkt dat hij grappig is en dat jij het ook grappig vindt.

Ik denk eigenlijk meer aan optie 1 eerlijk gezegd, omdat ik dat vaker heb gemerkt bij jongens..
pi_153044721
hoe is het gegaan vandaag ts ?
nee echt niet !
pi_153045819
haha hoe oud ben jij? dit zegt niet zo veel, mensen plagen elkaar zovaak om verschillende redenen TS. Geef nou maar gewoon toe dat je hem leuk vind en vraag hem mee uit ofzo dan heb je je antwoord en is dat ook weer afgerond.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 18:01:26 ]
pi_153045903
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

zucht :') :'(

Ik denk dat hij jou, TS, best interessant vind.
eerlijk gezegd denk ik dat dat ook alles is lol, ik dnek dat hij haar manier van reageren wel grappig vind maar haar niet leuk vind wss omdat zij te onzeker en lief is en geen tegengas geeft etc....
pi_153045925
Ik weet niet of het van belang is ts, maar zou jij het leuk vinden als hij jou leuk blijkt te vinden? Met andere woorden: zie jij iets in hem?

Los daarvan vind ik het moeilijk om iets zinnigs te zeggen over de bijbedoelingen die hij al dan niet zou hebben met zijn gedrag. Ik hou er bijvoorbeeld ook wel van om mensen/collega's een beetje uit de tent te lokken, maar in de meeste gevallen mag ik die mensen dan juist wel (man of vrouw). Met collega's waarmee ik weinig heb ga ik juist zakelijk om. Maar de uitzondering bevestigt natuurlijk de regel; ik heb één vrouwelijke collega die (helaas) binnen gehoorsafstand zit en wier aanhoudende inhoudsloze vinexwijkgezwets zó irritant kan zijn, dat er wel eens wat sarcastische opmerkingen haar kant opgaan. Maar ook hier geldt de stelregel dat het leuk is om te doen, juíst omdat ze zo hapt - en vaak lijkt ze het zelf ook wel soort van leuk te vinden, omdat ze aandacht krijgt.
pi_153046749
Jezus christus, stel je niet aan mens!
pi_153047769
Ik vind het zelf ook leuker om mensen te plagen die sterk in hun schoenen staan en waarvan ik weet dat ze er tegen kunnen. Ik laat wel merken dat ik het niet zo meen.

Het probleem van TS is dat ze zich veel te veel aantrekt van haar plaaggeest. Lekker in zijn eigen sop gaar laten koken zou ik zeggen. En doe gewoon vriendelijk en zakelijk, maar wel afstandelijk tegen hem. Eigenlijk gewoon zoals je altijd zou doen tegen een willkeurige collega.

Ik denk niet dat iemand leuk vinden hier een rol in speelt. Wat natuurlijk wel telt: negatieve aandacht is ook aandacht. Misschien wil TS stiekem wel dat die jongen haar positieve aandacht geeft omdat ze hem aantrekkelijk en sexy vind en kan ze er daarom niet tegen dat hij haar negatieve aandacht geeft. Maar zo werkt de wereld niet. Gewoon stoïcijns blijven. Dat is echt het beste.
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:23:20 #87
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_153048032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:56 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af waarom hij zo doet..
En dat kom je hier vragen? Er is er maar één die dat precies weet..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_153048088
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hij vindt je dom.
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:44:37 #89
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153050449
Hij ergert zich vast ook dood aan jou omdat je tegen geen enkel grapje kunt en elke vorm van humor mist.
Oh.
pi_153054765
Ik heb alle reacties gelezen en zal in dit bericht op alles een samenvattend reactie proberen te geven.

Het is vandaag goed gegaan, ik heb zo min mogelijk proberen te happen en ook van mijn pittige kant laten zien. Mensen die hier zeggen dat ik er niet tegen kan dat hij me negatieve aandacht geeft, omdat ik hem leuk zou vinden. Dit is niet zo. Als iemand me onzeker doet voelen, vind ik diegene sowieso niet leuk. Ik vroeg me enkel naar zijn plaag beweegredenen af, that's it. Wilde gewoon graag weten naar de waarom, zodat ik me er tegen kon verweren en niet omdat ik gevoelens voor hem heb,

Ik vind hem niet leuk. Bovendien heeft hij een vriendin. Ik ben bang dat hij dat misschien denkt ofzo....Ik ben iemand die heel hartelijk met iemand kan praten en misschien geeft hem dat de indruk dat ik hem leuk vind. Ik moet niets van hem hebben, hij is gewoon een snitch en hij vindt iemand al snel lelijk, dom gaar of weet ik veel wat. Ik heb niets met zulke veroordelende mensen,

Uit jullie reacties viel me voornamelijk twee tegenstrijdige dingen op: de ene helft zegt dat hij zo doet omdat hij me dom vindt en dat ik hem moet negeren/zakelijk moet doen. De andere helft meent dat hij zich zo gedraagt omdat hij me leuk zou vinden. Vooralsnog weet ik nog steeds niet waarom hij zo doet, maar ik laat het maar gaan :) vind het bij vlagen ontzettend strontvervelend, maar ach dan laat ik ook zo nu en dan mijn scherpe kant zien

[ Bericht 5% gewijzigd door LydiaGG op 28-05-2015 22:52:28 ]
pi_153054805
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:00 schreef madeliefff het volgende:
haha hoe oud ben jij? dit zegt niet zo veel, mensen plagen elkaar zovaak om verschillende redenen TS. Geef nou maar gewoon toe dat je hem leuk vind en vraag hem mee uit ofzo dan heb je je antwoord en is dat ook weer afgerond.
Ik vind hem niet leuk. Ik zou bij iedereen afvragen waarom hij/zij me plaagt en niet alleen bij mensen die ik leuk vind.
pi_153054823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef Meloenthee het volgende:
Drie opties mogelijk:
- Hij vind je dom en spot met je.
- Hij vind je leuk en probeert op deze manier de aandacht te trekken.
- Hij mag jou en denkt dat hij grappig is en dat jij het ook grappig vindt.

Ik denk eigenlijk meer aan optie 1 eerlijk gezegd, omdat ik dat vaker heb gemerkt bij jongens..
Dit denk ik dus ook
pi_153055005
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef HighVolume het volgende:

[..]

Ik begrijp je en er is ook totaal niks mis mee om de sfeer gemoedelijk te houden alleen bepaal je vaak niet alleen de sfeer.

In dit geval zit er een behoorlijke stoorzender en die stoorzender kan je prima 1 op 1 aanspreken.Hiervoor hoef je jezelf echt niet te transformeren in een viswijf maar ben dan juistde vriendelijke vrouw. Hiermee ga je zijn waardering echt wel winnen.

Verder heb je in de basis nog steeds te maken met iemand die pas 20 jaar is en dat is vaak een leeftijd waarin nog niet bij iedereen het kind uit hem/haar is. Hierdoor kan het dus zijn dat een gesprek idd. zinloos is maar dat weet je pas wanneer je het gesprek bent aangegaan. :)
Als ik zou vragen. Waarom plaag je me zo? Zou hij er weer een lolletje van maken. Juist omdat hij me dommig vindt. Het heeft geen zin en dan heb ik bij voorbaat al geen kans. Sommige mensen waarderen mijn mening en laten blijken dat ze me intelligent vinden. Zulke mensen krijg ik een ontzettend opgeladen gevoel. Hij geeft mij het gevoel als hij me dommig vindt door de manier waarop hij spottend kijkt en door zijn opmerkingen. Voel me dan soort van uitgeblust en dan weet ik al dat ik met zo een persoon niet op dezelfde golflengte zit. Ik ga zeker niet met zo een persoon een individueel gesprek hierover aan.
pi_153055052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 07:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Jezus ts, wat een dom topic is dit zeg :') net alsof hij t lullig bedoelde. Echt niet. Hij bedoelt t gewoon speels, en vindt je wss lekker. En jij maakt ervan dat hij je wil irriteren, of uit wil lokken _O- :') weet je zeker dat je 26 bent? Kom op, lol. Niks aan de hand. Niet zo dom doen. Hij plaagt je en jij vat t serieus op.
Haha lekker??? Hoe kom je er op :D

Een man die een vrouw mooi en leuk vindt, probeert haar niet tegen zich in het harnas te jagen :)
pi_153056457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef LydiaGG het volgende:
Een man die een vrouw mooi en leuk vindt, probeert haar niet tegen zich in het harnas te jagen :)
In b4 PUA's
pi_153058033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Als ik zou vragen. Waarom plaag je me zo? Zou hij er weer een lolletje van maken. Juist omdat hij me dommig vindt. Het heeft geen zin en dan heb ik bij voorbaat al geen kans. Sommige mensen waarderen mijn mening en laten blijken dat ze me intelligent vinden. Zulke mensen krijg ik een ontzettend opgeladen gevoel. Hij geeft mij het gevoel als hij me dommig vindt door de manier waarop hij spottend kijkt en door zijn opmerkingen. Voel me dan soort van uitgeblust en dan weet ik al dat ik met zo een persoon niet op dezelfde golflengte zit. Ik ga zeker niet met zo een persoon een individueel gesprek hierover aan.
Dan begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed waarom je zo bezig bent om zijn gedrag naar jou toe te verklaren. Blijkbaar vind je hem gewoon een vervelende vent en als ik op je verhalen afga zullen zijn gevoelens van eenzelfde strekking zijn. De reden(en) waarom dat zo is zul je wellicht nooit te weten komen, omdat je niet tot hem door kunt dringen - en daar zo te lezen ook geen energie in wilt steken.

Bedenk vooral dat je niet iedereen te vriend kunt houden, sommige mensen zullen je in theorie al een onnozel wijf kunnen vinden omdat de kleur van je schoenen toch écht niet past bij het (vreselijk oubollige) topje dat je draagt.

Het beste advies is dan toch waarschijnlijk om hem zoveel mogelijk te negeren, zakelijk te blijven, of - als de situatie het vereist en jij ertegen bent opgewassen - een keer verschrikkelijk uit je slof te schieten.
pi_153059094
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Haha lekker??? Hoe kom je er op :D

Zo vat jij t op :P omdat je blijkbaar alles heel letterlijk opvat en slecht tegen een geintje kan, of mee kan in t plagerige
pi_153060363
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Zo vat jij t op :P omdat je blijkbaar alles heel letterlijk opvat en slecht tegen een geintje kan, of mee kan in t plagerige
uit t verhaal blijkt eerder dat hij haar dom/irritant vindt
pi_153061810
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Dit denk ik dus ook
Ik denk toch dat hij je leuk vindt.
Meisjes plagen, zoentjes vragen
Als hij je irritant zou vinden zou hij je negeren.
pi_153067346
Heb alles beetje meegelezen 😂😂
Zitten grappig reacties tussen. Maar TS trek het je niet zo aan zou ik zeggen, je moet wat harder worden wat dat betreft. Je bent hier ook nog de oudere persoon, die jongen doet het gewoon om je stangen of hij vind je idd lekker (en ja hij uit dat op deze manier) hij kan je ook gewoon simpelweg een leuke collega of persoon vinden, want dat schijn heb je blijkbaar. En dan is er toch niks aan de hand? Gooi gewoon wat vunzige opmerkingen z'n kant op, iets wat ie totaal niet verwacht. Je zal zien hoe zijn aanzien naar jou gaat veranderen.
Ik plaag m'n vrouwelijke collega's ook altijd en die doen het net zo hard terug, dat houd de sfeer gewoon goed. It's all love though

[ Bericht 0% gewijzigd door diordior op 29-05-2015 13:56:16 ]
grab her ass in front of dudes who want her
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')