zuchtquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:16 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
ondergetekende had je allang te pakken gehad. Jammer dat je dit moet missen.
eerlijk gezegd denk ik dat dat ook alles is lol, ik dnek dat hij haar manier van reageren wel grappig vind maar haar niet leuk vind wss omdat zij te onzeker en lief is en geen tegengas geeft etc....quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zucht![]()
Ik denk dat hij jou, TS, best interessant vind.
En dat kom je hier vragen? Er is er maar één die dat precies weet..quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:56 schreef LydiaGG het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom hij zo doet..
Ik vind hem niet leuk. Ik zou bij iedereen afvragen waarom hij/zij me plaagt en niet alleen bij mensen die ik leuk vind.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:00 schreef madeliefff het volgende:
haha hoe oud ben jij? dit zegt niet zo veel, mensen plagen elkaar zovaak om verschillende redenen TS. Geef nou maar gewoon toe dat je hem leuk vind en vraag hem mee uit ofzo dan heb je je antwoord en is dat ook weer afgerond.
Dit denk ik dus ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef Meloenthee het volgende:
Drie opties mogelijk:
- Hij vind je dom en spot met je.
- Hij vind je leuk en probeert op deze manier de aandacht te trekken.
- Hij mag jou en denkt dat hij grappig is en dat jij het ook grappig vindt.
Ik denk eigenlijk meer aan optie 1 eerlijk gezegd, omdat ik dat vaker heb gemerkt bij jongens..
Als ik zou vragen. Waarom plaag je me zo? Zou hij er weer een lolletje van maken. Juist omdat hij me dommig vindt. Het heeft geen zin en dan heb ik bij voorbaat al geen kans. Sommige mensen waarderen mijn mening en laten blijken dat ze me intelligent vinden. Zulke mensen krijg ik een ontzettend opgeladen gevoel. Hij geeft mij het gevoel als hij me dommig vindt door de manier waarop hij spottend kijkt en door zijn opmerkingen. Voel me dan soort van uitgeblust en dan weet ik al dat ik met zo een persoon niet op dezelfde golflengte zit. Ik ga zeker niet met zo een persoon een individueel gesprek hierover aan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Ik begrijp je en er is ook totaal niks mis mee om de sfeer gemoedelijk te houden alleen bepaal je vaak niet alleen de sfeer.
In dit geval zit er een behoorlijke stoorzender en die stoorzender kan je prima 1 op 1 aanspreken.Hiervoor hoef je jezelf echt niet te transformeren in een viswijf maar ben dan juistde vriendelijke vrouw. Hiermee ga je zijn waardering echt wel winnen.
Verder heb je in de basis nog steeds te maken met iemand die pas 20 jaar is en dat is vaak een leeftijd waarin nog niet bij iedereen het kind uit hem/haar is. Hierdoor kan het dus zijn dat een gesprek idd. zinloos is maar dat weet je pas wanneer je het gesprek bent aangegaan.
Haha lekker??? Hoe kom je er opquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Jezus ts, wat een dom topic is dit zegnet alsof hij t lullig bedoelde. Echt niet. Hij bedoelt t gewoon speels, en vindt je wss lekker. En jij maakt ervan dat hij je wil irriteren, of uit wil lokken
![]()
weet je zeker dat je 26 bent? Kom op, lol. Niks aan de hand. Niet zo dom doen. Hij plaagt je en jij vat t serieus op.
In b4 PUA'squote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef LydiaGG het volgende:
Een man die een vrouw mooi en leuk vindt, probeert haar niet tegen zich in het harnas te jagen
Dan begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed waarom je zo bezig bent om zijn gedrag naar jou toe te verklaren. Blijkbaar vind je hem gewoon een vervelende vent en als ik op je verhalen afga zullen zijn gevoelens van eenzelfde strekking zijn. De reden(en) waarom dat zo is zul je wellicht nooit te weten komen, omdat je niet tot hem door kunt dringen - en daar zo te lezen ook geen energie in wilt steken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef LydiaGG het volgende:
[..]
Als ik zou vragen. Waarom plaag je me zo? Zou hij er weer een lolletje van maken. Juist omdat hij me dommig vindt. Het heeft geen zin en dan heb ik bij voorbaat al geen kans. Sommige mensen waarderen mijn mening en laten blijken dat ze me intelligent vinden. Zulke mensen krijg ik een ontzettend opgeladen gevoel. Hij geeft mij het gevoel als hij me dommig vindt door de manier waarop hij spottend kijkt en door zijn opmerkingen. Voel me dan soort van uitgeblust en dan weet ik al dat ik met zo een persoon niet op dezelfde golflengte zit. Ik ga zeker niet met zo een persoon een individueel gesprek hierover aan.
Zo vat jij t opquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef LydiaGG het volgende:
[..]
Haha lekker??? Hoe kom je er op![]()
Een man die een vrouw mooi en leuk vindt, probeert haar niet tegen zich in het harnas te jagen
uit t verhaal blijkt eerder dat hij haar dom/irritant vindtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Zo vat jij t opomdat je blijkbaar alles heel letterlijk opvat en slecht tegen een geintje kan, of mee kan in t plagerige
Ik denk toch dat hij je leuk vindt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |