Dat kan, maar maakt het niet minder irritant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef Myrr het volgende:
Wellicht heeft hij iets aan zijn keel waardoor het nodig is om te kuchen, om zijn luchtweg vrij te maken, bijvoorbeeld.
Lekker belangrijk wat jij er van vindt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:24 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dat kan, maar maakt het niet minder irritant.
Pics van je zusje haar kuchquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef JoPiDo het volgende:
We hebben de dubbelzinnige opmerking, autist en sociale werkplaats-grap gehad, even om het topic compleet te maken;
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef JoPiDo het volgende:
Het is nu op een punt gekomen dat ik hoop dat hij keelkanker heeft en snel is opgetieft, maar ik ben bang dat dat niet het geval is.
Het leven is zo simpel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:07 schreef Maargoed. het volgende:
Je kan toch vragen "hey, wat is er eigenlijk met je keel aan de hand aangezien je elke minuut loopt te kuchen?"
Ik denk dat je hem koffie moet brengen zodat hij zijn keel kan smeren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef JoPiDo het volgende:
We hebben de dubbelzinnige opmerking, autist en sociale werkplaats-grap gehad, even om het topic compleet te maken;
Ik had ooit 450 kuchjes, dat was fantastisch.
Verkoop zijn kuchje achter het station.
Ben je al naar het juridisch loket geweest?
Wat zei hij toen je belde?
Nee joh nooit aanspreken verpest de sfeer je kan of hem elke keer op zijn bek rossen als hij weer kucht of elke keer in zijn prullenbak zeiken als hij kucht.. Een andere en betere oplossing is er niet, ben er van overtuigd dat als je een van deze methoden hanteert het probleem snel opgelost is!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef JoPiDo het volgende:
Sinds een paar maanden zit ik in de buurt van een collega die om de paar minuten op vol volume zijn keel schraapt, al maanden lang elke dag elke paar minuten. Ik word er helemaal gek van, omdat ik er op ben gaan letten. Andere collega's hebben er minder last van of merken het niet (meer).
Het is nu op een punt gekomen dat ik hoop dat hij keelkanker heeft en snel is opgetieft, maar ik ben bang dat dat niet het geval is.
Is het sociaal geaccepteerd om iemand daarop aan te spreken? Niet waar iedereen bij is uiteraard, maar op een rustig moment? Ik dacht zelf om zoiets te zeggen als dat het slecht is voor zijn keel en hij het wellicht niet meer merkt, vandaar dat ik het even aanstip...
Ik zelf zou het maar wat graag horen, maar wat denken jullie erover?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |