abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:31:42 #26
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_153018552
Zeg er gewoon wat van of ga ergens anders zitten / doe oordopjes in.
O+
pi_153020994
Wellicht heeft hij iets aan zijn keel waardoor het nodig is om te kuchen, om zijn luchtweg vrij te maken, bijvoorbeeld.
pi_153021152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef Myrr het volgende:
Wellicht heeft hij iets aan zijn keel waardoor het nodig is om te kuchen, om zijn luchtweg vrij te maken, bijvoorbeeld.
Dat kan, maar maakt het niet minder irritant.
pi_153021276
Hem keelkanker toewensen maar niet zeggen dat je je aan zijn kuchen stoort :')
pi_153023335
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:24 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Dat kan, maar maakt het niet minder irritant.
Lekker belangrijk wat jij er van vindt. :')

Behoorlijke faalhaas ben je, dat je hier een topic voor moet openen. 'Hey X, hier, neem een keelsnoepje.' 'Ben je ziek?' 'Zou je niet eens naar de arts gaan voor je keel.' of simpelweg 'Ik wil echt niet heel bot doen (alleen wens ik je vanwege wat irriterend gekuch keelkanker toe, maar dat terzijde), en als er iets in je keel zit, snap ik het wel, maar zou je er misschien op kunnen letten minder te kuchen? Ten eerste beschadig je daar je keel mee, maar ook raak ik er door afgeleid.'

Een kleine greep uit dingen die je zou kunnen zeggen.
Ook een optie is om oordopjes te dragen en gewoon muziek te luisteren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2015 22:10:55 ]
pi_153023496
snoeppot op tafel zetten

pi_153027259
Als je die vogelhuisjes nou gewoon op het ritme van zijn gekuch timmert is je probleem gelijk opgelost. Echter verwacht ik dan lemmingtopics als "collega slaat steeds spijkers op mijn kuch, heb ik dan ebola en ga ik nu dood?"
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:17:55 #33
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_153028052
Ook wel eens een collega gehad die het nodig vond om luidkeels te gaan rochelen, in een kantoorruimte waar je dan met meerdere andere mensen samen zit. ;') Ja, ik heb die collega er toen op aangesproken. Klote als iets in je keel vast zit (al is dat vaker ook wel denkbeeldig...), maar dat kan ook op een subtiele wijze geschraapt worden, en/of eventueel even naar een andere ruimte/de WC.
pi_153028236
Je moet niet te lief zijn
Fylax is op televisie geweest
pi_153028242
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef JoPiDo het volgende:
We hebben de dubbelzinnige opmerking, autist en sociale werkplaats-grap gehad, even om het topic compleet te maken;
Pics van je zusje haar kuch
pi_153028354
Waarom denk je dat die kucht??
pi_153030250
Rookt ie? Sommige rokers kuchen/hoesten zich ook helemaal kapot. Zo vies
pi_153030943
Dat kun je zeggen, doch als jullie samen zijn. Daarnaast spreken vanuit jezelf.

Maar: let it go. Want hierna ga je je aan andere dingen ergeren. is het niet beter daaraan te werken?
pi_153031015
Gewoon niet zo freaking moeilijk doen en zeggen 'zit er wat vast kerel?' en vanaf daar verder praten. Topic openen kostte echt meer moeite hoor...

Krijg je gewoon dit als antwoord 'ja sorry heb gewoon slijm zitten denk ik!' en dan mag je er mee leren leven en zal hij het hoogstens wat zachter doen.
pi_153031299
Natuurlijk mag je er wat over zeggen.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:15:00 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153031368
Om elke kuch en scheet naar FOK! rennen. What have we become?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:07:21 #42
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_153047424
Je kan toch vragen "hey, wat is er eigenlijk met je keel aan de hand aangezien je elke minuut loopt te kuchen?"
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_153048758
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef JoPiDo het volgende:

Het is nu op een punt gekomen dat ik hoop dat hij keelkanker heeft en snel is opgetieft, maar ik ben bang dat dat niet het geval is.

_O- _O- Écht, mijn slok wijn spoot bijna door mijn neus _O-

Ik denk best dat je er niks van zegt, dat gaat hem niks bevallen vrees ik. Het kan best een zware tik zijn óf hij heeft echt keelkanker.
Ik zou gewoon een andere collega, één met een grote mond, er helemaal gek van maken zodat die iets in jouw plaats ervan zegt.
Heb jij het in ieder geval niet gedaan als hij er niet van gedient is.
pi_153052395
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:07 schreef Maargoed. het volgende:
Je kan toch vragen "hey, wat is er eigenlijk met je keel aan de hand aangezien je elke minuut loopt te kuchen?"
Het leven is zo simpel.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_153053602
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef JoPiDo het volgende:
We hebben de dubbelzinnige opmerking, autist en sociale werkplaats-grap gehad, even om het topic compleet te maken;

Ik had ooit 450 kuchjes, dat was fantastisch.

Verkoop zijn kuchje achter het station.

Ben je al naar het juridisch loket geweest?

Wat zei hij toen je belde?
Ik denk dat je hem koffie moet brengen zodat hij zijn keel kan smeren.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:21:34 #46
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_153069501
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef JoPiDo het volgende:
Sinds een paar maanden zit ik in de buurt van een collega die om de paar minuten op vol volume zijn keel schraapt, al maanden lang elke dag elke paar minuten. Ik word er helemaal gek van, omdat ik er op ben gaan letten. Andere collega's hebben er minder last van of merken het niet (meer).

Het is nu op een punt gekomen dat ik hoop dat hij keelkanker heeft en snel is opgetieft, maar ik ben bang dat dat niet het geval is.

Is het sociaal geaccepteerd om iemand daarop aan te spreken? Niet waar iedereen bij is uiteraard, maar op een rustig moment? Ik dacht zelf om zoiets te zeggen als dat het slecht is voor zijn keel en hij het wellicht niet meer merkt, vandaar dat ik het even aanstip...

Ik zelf zou het maar wat graag horen, maar wat denken jullie erover?
Nee joh nooit aanspreken verpest de sfeer je kan of hem elke keer op zijn bek rossen als hij weer kucht of elke keer in zijn prullenbak zeiken als hij kucht.. Een andere en betere oplossing is er niet, ben er van overtuigd dat als je een van deze methoden hanteert het probleem snel opgelost is!
pi_153087011
Iedereen reageert heel kinderachtig maar ik snap TS best..

Ik had een keer een collega die de hele tijd mee neuriede of mee zong op de muziek...en dan net te zacht om iets voor te stellen maar net hard genoeg om het steeds te kunnen horen...En ook een keer eentje die heel erg slurpte van z'n koffie/thee

De eerste ging gelukkig na een maandje weer naar een andere locatie maar die slurper heb ik ooit letterlijk moeten vragen of hij dat niet wou doen...

Dat is toch wel echt heel plaatsvervangend ongemakkelijk... EN je kunt je af vragen..stel dat hij echt oprecht last/jeuk heeft van z'n keel is het dan reeel dat hij niet mag kuchen omdat jij daar last van hebt..
  zaterdag 30 mei 2015 @ 12:35:05 #48
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_153098328
Zet dit op je hoofd, hoor je hem ook niet meer.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_153120072
Kuchen lijkt me niet iets waar je wat aan kan doen en hij zal het heus niet doen om jou te irriteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')