SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou nou nou. Hij heeft gewoon de bergtrui hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen is weer voor hem, irritante chauvinist
En de massasprint wint hij vandaag ook welquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:41 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. Hij heeft gewoon de bergtrui hoor
Zouden ze ook een verhaal hebben over de vader van Voeckler?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jaaaaaaa
Het verhaal over de Crocodile Trophy.
Neequote:Op woensdag 27 mei 2015 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet weg, jullie houden me op hoogte he
Als je op die berg blijft zitten wellichtquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet weg, jullie houden me op hoogte he
#plekjevrij #horner #dromen #vuelta #quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kevin de Weert leest hier mee en heeft er direct consequenties aan verbonden:
[..]
http://www.teamlottojumbo(...)weert-quits-cycling-
2 jaar terug had ik meer van hem verwacht dan hij nu laat zienquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij heeft niet echt een enorme punch dus dit wordt hem niet
Tossatoquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:59 schreef noodgang het volgende:
Voor welke sprinter is Tinkoff aan het rijden
Geen een, maar ze willen geen risico nemen na alles wat er gebeurd isquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:59 schreef noodgang het volgende:
Voor welke sprinter is Tinkoff aan het rijden
Met dank aan de motorquote:
Wederom. Enige ploeg die daadwerkelijk iemand af kan zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer Modolo. Had ook wel het beste treintje.
Oh, NickGodquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het was Hofland niet, maar Van der Lijke.
Het schijnt van der Lijke te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het komt er nooit zo goed uit bij Hofland.
Toch een mooie zevende plekquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer, bijna een overwinning voor Van der Lijke.
Lobato mocht het verrassend genoeg weer allemaal zelf doen.
Dit dusquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef Principia het volgende:
[..]
Wederom. Enige ploeg die daadwerkelijk iemand af kan zetten.
Verbaas ik me ook al twee weken over, de Italianen verstaan de vraag niet, de rest van de wereld het antwoord niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is dat interview in t engels als Modolo in t italiaans? Is voor beiden toch niet optimaal, en voor de kijker zonder vertaling al helemaal niet.
De interviewer verstaat het antwoord zelfs niet. Bij een Engels antwoord stelt hij meestal een tweede vraag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:11 schreef Principia het volgende:
[..]
Verbaas ik me ook al twee weken over, de Italianen verstaan de vraag niet, de rest van de wereld het antwoord niet.
Mwah, gaat me toch 40 punten kostenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, nou heeft Mezgec nog niet overtuigd verder dus je keuze hoeft niet dramatisch uit te pakken.
Ik heb voor de rest van de week maar alvast renners opgesteld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Om deze reden zijn dat soort pools ronduit kut.
Helaas, maar sowieso lekker bezig!quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, gaat me toch 40 punten kosten
Gelukkig had ik Modolo als kopman, waardoor ik toch stijg van 30 naar 19![]()
Had ik Mezgec wel erin gelaten ipv Battaglin of Felline, had ik de hoogste dagscore gehad en zou ik 10e hebben gestaan
Is 1 tot 2 weken per jaar in vorm.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik meer van hem verwacht dan hij nu laat zien
Paterski bakt er inderdaad niets van. Zelfde geldt voor Chernetskyquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef TheArt het volgende:
Inmiddels 15e bij Sportpools in het algemeen klassement. Vandaag 31 plekken gestegen weer. Ben benieuwd waar het stopt![]()
Heb trouwens in mijn team qua sprinters Modolo, Nizzolo, Lobato en Porsev en verder Contador, Aru, Kruijswijk, Caruso, König, Intxausti, Formolo en helaas Uran en Paterski die er niets van bakken. En Colli als joker dus dat is ook jammer. Maar zit qua truipunten wel goed, dus top-5 is wel mogelijk.
Als je je nou eens bij de FOK! subpoule zou aanmelden hadden we eerste gestaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef TheArt het volgende:
Inmiddels 15e bij Sportpools in het algemeen klassement. Vandaag 31 plekken gestegen weer. Ben benieuwd waar het stopt![]()
Heb trouwens in mijn team qua sprinters Modolo, Nizzolo, Lobato en Porsev en verder Contador, Aru, Kruijswijk, Caruso, König, Intxausti, Formolo en helaas Uran en Paterski die er niets van bakken. En Colli als joker dus dat is ook jammer. Maar zit qua truipunten wel goed, dus top-5 is wel mogelijk.
NickCarterForeverquote:
twitter:LeopoldKonig twitterde op woensdag 27-05-2015 om 19:33:05If anyone saw me yesterday holding onto a car(including jury), gonna pay him 100k ¤.. reageer retweet
Mooi stukje van Frank Heinenquote:“Voor de jaren negentig was deze col niet eens geasfalteerd,” gromde Renaat Schotte verlekkerd. En iedereen thuis dacht: goed dat ze die col alsnog geasfalteerd hebben, anders had Steven Kruijswijk uit Nuenen er helemaal een one-man-show van gemaakt. Nu, op dat mietjesasfalt, wisten Contador en Landa nog knap te volgen.
zeker nog nooit gehoord van fietsverlichtingtwitter:brentbookwalter twitterde op woensdag 27-05-2015 om 21:24:03Call me a whimp, but racing through DARK tunnels full speed w 200 riders is scary! Can we get more lights please @giroditalia @cpacycling reageer retweet
Wat een marginaal bedrag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef wimderon het volgende:
Oh, en König is mad omdat hij straf heeft gekregen.twitter:LeopoldKonig twitterde op woensdag 27-05-2015 om 19:33:05If anyone saw me yesterday holding onto a car(including jury), gonna pay him 100k ¤.. reageer retweet
ik denk dat Landa zelf nog voor de bergtrui wil gaan en die ook een der komende dagen paktquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef Blik het volgende:
Ik gok (lees: hoop) op een demarrage van Kruijswijk vlak voor de top om te proberen zijn trui veilig te stellen en de ritzege te pakken
Dit dacht ik persoonlijk al tijdens de beklimming van de Mortirolo.. Maar Kruiswijk mocht toch redelijk makkelijk de puntjes pakken met Landa en Bert in t wiel? Had ie het toen nog niet door, dat hij daar een makkelijke kans had al goeie zaken voor t blauw te doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:26 schreef franklop het volgende:
ik denk dat Landa zelf nog voor de bergtrui wil gaan en die ook een der komende dagen pakt
Kruijswijk daalde afgelopen dinsdag wel heel beroerd, denk niet dat hij enige kans maakt eigenlijk..quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef Blik het volgende:
Ik gok (lees: hoop) op een demarrage van Kruijswijk vlak voor de top om te proberen zijn trui veilig te stellen en de ritzege te pakken
Het zou voor Landa nu ook gewoon beetje raar zijn om uit te spreken dat hij vol voor de bergtrui gaat, als je in feite de laatste uitdager van contador bent. Zet je je concurrentie voor die bergrtui gelijk op scherp ook. Zal natuurlijk wel in zn achterhoofd zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kruijswijk daalde afgelopen dinsdag wel heel beroerd, denk niet dat hij enige kans maakt eigenlijk..
En Landa heeft zelf aangegeven zich nu te richten op het behouden van de podiumplek en de bergtrui minder interessant vindt. Maar ja, die kan hij zomaar "toevallig" pakken de komende dagen als hij zo blijft klimmen.
Uiteraard, maar zou me ook niet verbazen als hij echt niet geïnteresseerd is. Denk dat hij anders Contador ook wel voorbij was gegaan op de top van de Mortirolo (Kruijswijk durfde hij sowieso niet te passeren, denk ik.. ). Bergtrui is sowieso niet echt prestigieus, zelfs in de Tour wordt er amper voor gereden..quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou voor Landa nu ook gewoon beetje raar zijn om uit te spreken dat hij vol voor de bergtrui gaat, als je in feite de laatste uitdager van contador bent. Zet je je concurrentie voor die bergrtui gelijk op scherp ook. Zal natuurlijk wel in zn achterhoofd zitten.
Ja eens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bergtrui is sowieso niet echt prestigieus, zelfs in de Tour wordt er amper voor gereden..
Kan dat ook niet te maken hebben met dat die de Mortirolo op kop heeft gereden en daarom wat rustiger aan deed?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kruijswijk daalde afgelopen dinsdag wel heel beroerd, denk niet dat hij enige kans maakt eigenlijk..
Uiteraard, maar het zag er voor mij meer uit alsof hij gewoon niet veel harder kon en blij was dat hij elke keer weer in het wiel kon komen van Contador en Landa eigenlijk..quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan dat ook niet te maken hebben met dat die de Mortirolo op kop heeft gereden en daarom wat rustiger aan deed?
Iedere bocht uit moeten sprinten om het wiel weer te kunnen pakken is dan juist niet echt effectief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan dat ook niet te maken hebben met dat die de Mortirolo op kop heeft gereden en daarom wat rustiger aan deed?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:42 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Looks like FdJ ganged up on Puccio.
twitter:sporza_koers twitterde op donderdag 28-05-2015 om 14:00:54Er is eindelijk een ontsnapping tot stand gekomen! Philippe Gilbert is mee, net als Cunego, Chavanel en 11 anderen. #Giro reageer retweet
twitter:sporza_koers twitterde op donderdag 28-05-2015 om 14:03:06De 14 vluchters hebben 2'20" voorsprong op het peloton. Tegenaanvallers Herrada en Felline hangen op 40". #Giro reageer retweet
De kopgroep, Felline en Herrada hangen blijkbaar nog tussen de kopgroep en peloton. Cunego en Ferrari zijn onderweg gevallen, onduidelijk of ze al terug zijn..quote:Nocentini, Bongiorno, Gilbert, Moinard, De la Cruz, Chavanel, Ferrari, Cunego, Weening, Busato, Villella, Haga, Belkov, Siutsou.
14:40 dacht ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:17 schreef Ferdii het volgende:
is er al ergens een stream?De belg vind de ronde van belgie belangrijker
Hoezo misplaatst? In de persoon van haar eminente voorzitter heeft de FIFA toch allang gereageerd op deze rechtstreekse aanval op het integere bastion dat de FIFA is?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een misplaatste FIFA-reclame net op Eurosport. Het is wachten op de live-uitzending.
Die berg komt er tegen vieren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:38 schreef SiIk het volgende:
Hoe laat beginnen ze ongeveer aan die berg? Dan kan ik optijd naar huis
Als je het tempo zo ziet, komt die berg er wel eerder.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die berg komt er tegen vieren.
Daar zit weer o.a. Tour of Luxemburg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:43 schreef noodgang het volgende:
Waarom organiseren ze dat belgenrondje niet een week later?
Gelukkig darts O_Oquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg met je tennis joh. Tennis is geen sport. Net als de Ronde van België.
Wat een stervende kutzender.twitter:JeroenVanbelle twitterde op donderdag 28-05-2015 om 14:47:22@marcel_mvs I know. Voorkeur wordt nu gegeven aan tennis door verrassing met Serena WIlliams. Waarschijnlijk pas rond 15u30-45. reageer retweet
Wat is ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een stervende kutzender.twitter:JeroenVanbelle twitterde op donderdag 28-05-2015 om 14:47:22@marcel_mvs I know. Voorkeur wordt nu gegeven aan tennis door verrassing met Serena WIlliams. Waarschijnlijk pas rond 15u30-45. reageer retweet
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan heb je ook nog die aids van de Ronde van België met dat walgelijke stemgeluid van Michel Wuyts, bah bah bah
Zeer begrijpelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien zendt een Duitse zender de Giro uit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef miep63 het volgende:
Op ned. 1, de belg en ES 1 en 2 tennis. Wat een onzin.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien zendt een Duitse zender de Giro uit?
Duitsers hebben niks met wielrennen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Haha, Duitse zenders en wielrennen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zenden de tour niet eens uit johquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit jaar wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zenden de tour niet eens uit joh
Kansloos lijkt mequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef IbanMayo het volgende:
Ik zit klaar voor een zege van De Ween.
Die nobuddy heeft wel de 1e set gewonnenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Op ES2 is de wedstrijd afgelopen, schuif Williams-Nobuddy van ES1 maar door naar ES2.
Wat een laffe tijdsduurquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kansloos lijkt me
Als hij wel wint neem ik tot het eind van de Giro een Weening UI
Maar nu wel een break voor Williams.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die nobuddy heeft wel de 1e set gewonnen
AHH HIIquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Nederland 1 hoor je pas trutten kreunen.
Jammer, die Friedsam heeft zelf al een aantal laten liggen deze setquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar nu wel een break voor Williams.
Nadal een trut ja?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Nederland 1 hoor je pas trutten kreunen.
Ben benieuwd, Weening klimt vrij beroerd deze Giro, maar had eigenlijk ook geen doel om voor te fietsen. En het blijft een goede klimmer natuurlijk..quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kansloos lijkt me
Als hij wel wint neem ik tot het eind van de Giro een Weening UI
Manwijven zou een betere naam geweest zijn voor die tweequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij had het over Schiavone en die andere denk ik
Ik vraag me bij die Schiavone altijd af of ze ook zo kreunt in bedquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Manwijven zou een betere naam geweest zijn voor die twee
Daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen, laat je nakijken man.quote:
om vervolgens set 2 via wat pechjes weg te choken en daarna OP te zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die nobuddy heeft wel de 1e set gewonnen
Mwah, dacht ik ook nadat ze net gebroken werd, maar ze breekt meteen weer terugquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
om vervolgens set 2 via wat pechjes weg te choken en daarna OP te zijn
In het tennis wordt geen doping gebruikt, daarom.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef TLC het volgende:
Ik snap soweiso niet wat het voor nut heeft dat de NOS het tennis live uitzendt, dat kan toch ook gewoon op internet ? wtf interesseert het iemand als er een bulgaarse en een slowaakse tennisser tegen elkaar spelen ?
Dan kun je inderdaad beter een Spanjaard uitzenden die met een andere Spanjaard en een Italiaan voor eindwinst rijden in een ronde in Italiëquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef TLC het volgende:
Ik snap soweiso niet wat het voor nut heeft dat de NOS het tennis live uitzendt, dat kan toch ook gewoon op internet ? wtf interesseert het iemand als er een bulgaarse en een slowaakse tennisser tegen elkaar spelen ?
Daarom juich ik altijd voor Sharapovaquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrouwen kunnen gewoon niet tennissen. Ze zijn puur voor kijkvermaak als ze er nog enigszins knap zijn
zo klinkt mijn vriendin ook altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is voor het luistervermaak dan weer wat minder
TV op mutequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is voor het luistervermaak dan weer wat minder
Vrouwensport is geen sportquote:
Je vriendin speelt tennis? Wat een hoerquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo klinkt mijn vriendin ook altijd.
Tennis heeft niet mijn interesse maar er is niks mee dat ze een paar keer per jaar live tennis uitzenden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef TLC het volgende:
mwah ik vind vrouwenzwemmen, atletiek (behalve discuswerpen en kogelstoten/slingeren, dat is apenaids voor vrouwen en misschien het hordenlopen vanwege die kleinere horden) en hockey niet veel minder dan de mannelijke equivalenten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
TV op mute
[..]
Vrouwensport is geen sport
Ook een goede middag hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef Mykonos het volgende:
Ik zeg Bongiorno voor weer een mooie Bardiani-zege, wat denken jullie? Zoveel rasklimmers zitten daar nu ook weer niet vooraan.
Ho, ho gisteren nog:quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het tennis wordt geen doping gebruikt, daarom.
6 maanden schorsingquote:Breaking: ITF announces a six-month doping suspension for Ukrainian player Kateryna Kozlova, after testing positive in Dubai in February.
De kopgroep gaat vandaag winnenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat lollerlanda vandaag wint
al hoop ik op Bole, dat vindt scorito namelijk extreem leuk
Kopgroep heeft 13 minuten, worden niet meer bijgehaaldquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS geeft geen klote.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ho, ho gisteren nog:
[..]
6 maanden schorsingITF
Gaat Lollerlanda vanaf nu tot de meet 12 min goed maken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kopgroep heeft 13 minuten, worden niet meer bijgehaald
Volgens mij is Serena Williams op het moment ook niet meer zo geniaal als vroeger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Principia het volgende:
Ach ik vind dat ze dit best netjes doen, er gebeurt op dit moment weinig in de etappe. Bovendien was het best verrassend dat Williams een setje verloor toch?
nog altijd nummer 1 van de wereld toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is Serena Williams op het moment ook niet meer zo geniaal als vroeger.
Nee. Gooi je Scorito maar in de al zo volle prullenbak.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zit Gavazzi of Pellizotti erbij? Anders kan ik scorito weer in de prullenbak gooien
Prullenbak dan, ik ook. daar gaat mijn 19e plaats van heel Scoritoquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zit Gavazzi of Pellizotti erbij? Anders kan ik scorito weer in de prullenbak gooien
Maar dan ook echt helemaal niemandquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inderdaad, dat interesseert sowieso toch niemand?
Mwah, in Japan is ook een rit van 11km. Bestaat uit het rijden van 1 klim. Gewoon met zijn allen startenquote:
Moinard niet voorbij Konig laten gaan in het klassementquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:23 schreef Marcoss het volgende:
Nu nog een reden bedenken waarom Eisel op kop rijdt..
En dan nog op 36 seconden eindigen...quote:
Ja, en ook veel gasten die niet harder gaan dan 42, 43. Zelfs ik zou daar nog in de top-100 eindigen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:25 schreef pipster het volgende:
[..]
En dan nog op 36 seconden eindigen...
Veel meer kun je ook niet verwachten van een gangpad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:25 schreef pipster het volgende:
[..]
Straks wordt die nog uit de koers gezet, te lang na de winnaar binnen.
Lastig, weet niet of ze volle bak omhoog gaan... Als ze dat doen wel, anders zal het een Sivtsov of Gilbert worden gok ik. Of een Weeninkjequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Moïnard de favoriet van de mannen voorop?
lekker de training uitzenden terwijl Lollerlanda een topverzet rijdt op de bergenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Och jee ook nog MotoGP dit weekend.
Roland Garros en MotoGP, de Giro zal wel weer kind van de rekening worden.
Bongiorno zie ik het ook wel goed doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lastig, weet niet of ze volle bak omhoog gaan... Als ze dat doen wel, anders zal het een Sivtsov of Gilbert worden gok ik. Of een Weeninkje
Mwah, beter was geweest als ze met een compact peloton aan de klim zouden beginnen. Dan had hij gemakkelijk uit kunnen lopen op Intxausti en Betancur. Maar dat gaat de tactische pet van Jan Boven te boven (quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:24 schreef Marcoss het volgende:
Ideaal voor Kruijswijk zo ja, volgens mij alleen Chava met punten en die heeft al een enorme achterstand
72% marge was blijkbaar niet voldoende om eruit gezet te wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:25 schreef pipster het volgende:
[..]
Straks wordt die nog uit de koers gezet, te lang na de winnaar binnen.
Maarja, als Landa volle bak gaat aanvallen op Contador, zou Landa de bergtrui dan misschien wel pakkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, beter was geweest als ze met een compact peloton aan de klim zouden beginnen. Dan had hij gemakkelijk uit kunnen lopen op Intxausti en Betancur. Maar dat gaat de tactische pet van Jan Boven te boven () denk ik.
even het klassement van Geniez beschermen.quote:
Kan best zijn dat ze dat wilden op het moment dat er een kleine kopgroep zou ontstaan, maar dat ze geen zin hebben om te achtervolgen op zo'n grote groep. Dan die trui morgen en overmorgen maar veilig stellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, beter was geweest als ze met een compact peloton aan de klim zouden beginnen. Dan had hij gemakkelijk uit kunnen lopen op Intxausti en Betancur. Maar dat gaat de tactische pet van Jan Boven te boven () denk ik.
Gaat als eerste erafquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:34 schreef Mykonos het volgende:
Die Chad Haga was toch ook een rondetalent? Die zou hier toch ook iets moeten kunnen laten zien.
Eurosportquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:39 schreef SiIk het volgende:
Gaan ze nou serieus ronde van België uitzenden terwijl ze in de giro aan het klimmen zijn?
Ben ik optijd thuis, valt er alsnog niks te zien
Heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb ik niethttp://www.cyclinghub.tv/livestream4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
België is voor Sporza iets belangrijker jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:39 schreef SiIk het volgende:
Gaan ze nou serieus ronde van België uitzenden terwijl ze in de giro aan het klimmen zijn?
Ben ik optijd thuis, valt er alsnog niks te zien
Het bijstaan van de kopman werd erg letterlijk genomenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Sky__bazen zijn met zijn negenen tegen de grond gegaan.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb ik nietWhat geen Eurosport?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk gaar zenderpakket/provider ia dat?
hardcoholic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |