Zelfde situatie als met Oberyn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:59 schreef Eejit het volgende:
We hebben de Hound nooit echt dood zien gaan of een lijk gezien. De kans is heel klein, maar hij zou nog kunnen leven.
Alive and kicking:quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:59 schreef Eejit het volgende:
We hebben de Hound nooit echt dood zien gaan of een lijk gezien. De kans is heel klein, maar hij zou nog kunnen leven.
Briennequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Cersei gaat straks dood en dan leven Brienne en Jaimie voor eeuwig en gelukkig samen
Uhm... Dat kun je niet echt vergelijken, tenzij er iemand rondloopt met een godzillafetish, heeft zij eigenlijk weinig kans. Misschien toch maar bij die beer moeten blijven...quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
BrienneZelfs Sam kan seks krijgen. FFS!
Hoezo niet? Sam is ook niet bepaald aantrekkelijk te noemen imo..quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... Dat kun je niet echt vergelijken, tenzij er iemand rondloopt met een godzillafetish, heeft zij eigenlijk weinig kans. Misschien toch maar bij die beer moeten blijven...
Podrick! Zijn megaschwanz past bij het fysiek van Briennequote:Op donderdag 28 mei 2015 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... Dat kun je niet echt vergelijken, tenzij er iemand rondloopt met een godzillafetish, heeft zij eigenlijk weinig kans. Misschien toch maar bij die beer moeten blijven...
Tja... ik heb het nooit op lelijkerds hoeven doen. Geen idee of het zou lukken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sam is ook niet bepaald aantrekkelijk te noemen imo..
(In dat Coldplay filmpje zag je ook van die smerige zweetvlekken onder z'n oksels)
Heb het idee dat ze hem meer als jonger broertje ziet, maar goed.. dat hoeft je in GoT niet echt tegen te houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Podrick! Zijn megaschwanz past bij het fysiek van Brienne
Graag!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ben vanmiddag naar de Exhibition geweest. De experience op The Wall vond ik erg gaaf.Ik zal later of van het weekend wat foto's in het topic zetten als daar animo voor is.
Dat wil ik best zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ben vanmiddag naar de Exhibition geweest. De experience op The Wall vond ik erg gaaf.Ik zal later of van het weekend wat foto's in het topic zetten als daar animo voor is.
tof ja, jezelf in bedwang houden niet te bewegenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:40 schreef Evi_90 het volgende:
Heb je die aflevering wel gezien?quote:
De kans is idd redelijk realistisch dat die wél dood is, ja!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb je die aflevering wel gezien?
In een ironische wending doet hij met Tywin's kleinkinderen wat hij met Aerys' kleinkinderen deed, wedden dat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer krijgen we the Mountain weer eens te zien eigenlijk?
En benieuwd wat er met hem gebeurd is. Misschien is hij opeens al zijn agressiviteit kwijt en wordt hij leraar van kindertjes
Ja idd, ik wou de buis voor me niet vastpakken en toen keek ik naar beneden... Hoog! De effecten waren ook cool gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tof ja, jezelf in bedwang houden niet te bewegen
Let op he!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh ben benieuwd! Morgen ga ik met m'n man. Wil ook op de iron throne zitten
Tommen zo tegen de muur gegooid en Cersei verkracht met diens bloed aan zijn handenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In een ironische wending doet hij met Tywin's kleinkinderen wat hij met Aerys' kleinkinderen deed, wedden dat.
Tijdens de middeleeuwen had de kerk ook meer macht dan de koningen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
Heeft dat alles te maken met de nieuwe high septon? Heeft hij dan zoveel macht dat hij de queen in de cel kan gooien?
Vind het eerlijk gezegd enigszins ongeloofwaardig gezien wat we hebben gezien tot op heden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |