idd, Selmy's dood vond ik wel jammer, maar niet zo heel erg. Waarschijnlijk omdat hij nog maar een kleine rol had in een steeds minder interessant wordende verhaallijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, arme Sam ook idd. Sowieso, SamGelukkig heeft hij Gilly nog, nu nog meer dan voorheen
![]()
Hoop echt niet dat het met hem uiteindelijk ook slecht afloopt... Zelfde geldt voor Jon, Tyrion, Brienne, Jaime, Shireen & Davos (in mijn ogen toch de goedzakken van de serie en daar "root" ik meestal wel voor). Ook voor Theon en Sansa hoop ik op goede tijden, want alle ellende die zij nu over zich heen hebben gekregen vind ik buiten elke proportie.
Vind Ramsay overigens wel heel tof/interessant als slecht personage, dat wel
Ook naakt zeker niet onaangenaam om naar te kijken.
De dood van Selmy deed me weinig. Niet een personage waar ik veel mee had (al was het ook wel een goedzak). Ben wel blij dat Grey Worm nog leeft, een enorm schatje vind ik dat, zeker met Missandei samen (al heb je daar als kijker nog niet zo'n band mee opgebouwd als met sommige anderen vind ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
| 1 | OC |
Realistisch gezien iets wat ze hier moonshine of home brew noemen. Veel alcohol, weinig smaak. Moonshine noemen ze ook wel white lightning.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:22 schreef Metalfrost het volgende:
In het vorige seizoen, toen Jon Snow naar het kamp van de Free Folk ging om te 'onderhandelen', werd er gedronken op Ygritte en Grenn. Deze drank wordt in de serie 'snow white' genoemd.
[ code verwijderd ]
Weet iemand wat het equivalent is van deze drank buiten de serie? (in de 'echte wereld') Het enige wat ik kon vinden is een cocktail maar dat lijkt me niet gelijkwaardig.
quote:Op zondag 31 mei 2015 08:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Realistisch gezien iets wat ze hier moonshine of home brew noemen. Veel alcohol, weinig smaak.
Mooi gevonden, maar de drank in de serie is wit (seizoen 4, aflevering 10). Moonshine is transparant, als dat een kleur is.quote:
Wat denk je nou, dat een van die lui een wit likeurtje heeft gehaald bij de slijter op de hoek?quote:Op zondag 31 mei 2015 08:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
Mooi gevonden, maar de drank in de serie is wit (seizoen 4, aflevering 10). Moonshine is transparant, als dat een kleur is.
Ik vraag alleen om de 'real life' gelijkenis van de getoonde drank. De interesse komt van de gedachte dat maar weinig sterke dranken een witte kleur hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat een van die lui een wit likeurtje heeft gehaald bij de slijter op de hoek?
Ze kunnen er toch melk bij hebben gedaan. Moonshine + melk is wit.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om de 'real life' gelijkenis van de getoonde drank. De interesse komt van de gedachte dat maar weinig sterke dranken een witte kleur hebben.
Indien het onderwerp je interesse niet heeft, reageer dan niet.
toch bedankt voor je input met betrekking tot moonshine![]()
Heb je gisteren veel mensen in een kostuum gezien dan? Benieuwd naar die van jou.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
Vandaag ook geweest tussen 12 en 13 en 13 - 14 uur. Eerste keer the wall experience aan mij voorbij gelaten. Puur alle kostuums in alle rust wezen bekijken inclusief overige props. Iedereen liep die straal voorbij om zich in een wachtrij op te stellen voor de houten "lift" kooien.
Voor mijn gevoel waren er net zoveel props opgesteld qua aantal. Maar doordat de fabriekshallen inderdaad verdomde grote hallen zijn zat alles meer in een ruim jasje. Daardoor had ik het gevoel sneller door de expo heen te zijn. Dus ik besloot na een kwartiertje maar in alle rust in de rij voor de Iron throne te gaan staan.
Bij de tweede keer direct doorgestapt naar de wall experience. Daar in de rij doodleuk half uur gewacht tot ik gedirigeerd werd naar een lift. Het was uiteindelijk een leuke teaser. Al had het nog meer immersive gemaakt als je zodra je om je heen zou kijken je de andere mensen in hun liftjes kon zien. Is alleen niet canon GoT want er is maar 1 lift.![]()
Tweede keer verder nog maar een keertje langs de Iron throne. Die andere interactieve dingen als become a whitewalker en toast by Drogon konden me weinig boeien. Goedkope special effects met een goedkoop filtertje. Bovendien vind ik zoiets alleen tof als je met een GoT like outfit aan komt. Want het staat gewoon niet in hedendaagse kleding.
Dus morgen hopelijk 1 van de 300 man zijn die naar binnen mag. Geeft toch een extra touch. Heb mijn outfit al eens aangedaan naar de midwinter fair toen ze het GoT thema hadden met Iron throne replica. Wil wel zien wie er nog meer in character zal komen dagen en hoeHeb zelf een eenvoudig Winterfell outfit maar met custom made cloak met dank aan zusjelief
Gisteren niet, vandaag welquote:Op zondag 31 mei 2015 10:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Heb je gisteren veel mensen in een kostuum gezien dan? Benieuwd naar die van jou.
Tof! Leuk ook, zo'n goodiebag.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gisteren niet, vandaag welHeb al wat Daenarys en zelfs Melisandre kopie gezien. En een duidelijke crow op de Iron throne. Het was in de ochtend even druk met aanloop. Maar vanaf 13 uur kon je blijven plakken.
Mooi 4/5 keer op de Iron throne gaan zitten want geen enkele rij. 4/5 keer ascend the wall, torched by a dragon en become a WhiteWalker dubbel gedaan. Toen ik rond drie uur de exit op zocht voor de sanitaire stop kreeg ik een goodiebag in mijn handen gedrukt thoughMagazine van HBO die ik gisteren ook al kreeg. Maar wel met een GoT Exhibition mug en onderzetter erbij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |