abonnement Unibet Coolblue
pi_153051497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Goeie whisky, goeie wiet. Vies bier. Jammer dat je geen strippers uit kan nodigen bij iemand anders thuis. Of kan dat wel?
ja diehardniet :P
pi_153051909
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja diehardniet :P
Wil vieze freddy niet op m'n schoot :P
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:31:19 #178
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153052022
Is er nog iemand die die upgrades van de auto's wil vrijspelen? :@ :@

Anders moet ik weer op openbare servers en dat heb ik liever niet. 8)7
pi_153054522
Lompehork....10% voor een heist....tsssss

:P

Dat heb ik gebruikt aan ammo man!
Ich hock in meinem Bonker
pi_153054610
:+

zooitje ongeregeld!

pi_153054641
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef LompeHork het volgende:
:+

zooitje ongeregeld!

[ afbeelding ]
_O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_153054680
_O_
pi_153054894
Wat er in Blaadjes' onzichtbare maag rondzweeft:

(Gatver, Liga. :r )
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153054996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat er in Blaadjes' onzichtbare maag rondzweeft:
[ afbeelding ]
(Gatver, Liga. :r )
whahaha.

verdomme ik dacht dat ik die sneaky kon eten zonder dat jullie het doorhadden.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 28 mei 2015 @ 22:48:41 #185
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153055019
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef LompeHork het volgende:
:+

zooitje ongeregeld!

[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 28 mei 2015 @ 22:50:37 #186
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153055064
Als mijn Futo wat upgrades heeft kan ik deze turn wat makkelijker maken, maar om die editor even uit te proberen:


Ik heb er een keer een RPG mee ontweken dus hij heeft nut, als je hem op tijd weet te pullen _O- _O-
  Redactie Games donderdag 28 mei 2015 @ 23:34:42 #187
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153056800
Public games allemaal mongolen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153056930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Public games allemaal mongolen.. :')
vond het in begin wel leuk maar het is precies dat cheaters met de dag groeien en na een paar keer rode mental state te hebben is de fun er ook wel af om random mensen af te knallen. dan ben je nadien continue een target :P
  Redactie Games donderdag 28 mei 2015 @ 23:43:38 #189
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153057127
Van die gasten die expres missies met je failen of net voordat je de missie haalt je afknallen.. Onder het motto Allah ahkbar, kill all the infadels..
En idd fucking moneycheats, kreeg net een paar zakken van $10k per stuk tegen m'n bakkes geschoten. Wat een waardeloze speloptie.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153057490
Ik vind het al heel dapper dat jullie naar zo'n publieke sessie toe gaan.
Mij vind je daar niet meer.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Redactie Games donderdag 28 mei 2015 @ 23:56:14 #191
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153057527
Dat was m'n eerste en laatste keer.. :')

Overigens meteen m'n illegaal opgepikte geld uitgegeven aan wapens en ammo, ga ik nog een ban krijgen?

Nou ja, goed ik heb nu voor een week lang m'n Daily Objectives gehaald. $25k per dag en 3000 RP voor 30 minuten spelen en een paar duizend RP. Vandaag de weekly award gehaald. $100k bonus, 15k Rp bonus voor ongeveer een uurtje spelen. 28 consecutive days ga ik sowieso niet redden, daarvoor ben ik te vaak van huis.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Noodle op 29-05-2015 00:44:41 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153057589
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik vind het al heel dapper dat jullie naar zo'n publieke sessie toe gaan.
Mij vind je daar niet meer.
probleem is dat ik altijd gta in gta online modus opstart en word je automatisch in public gegooid. zou wel leuk zijn moest je automatisch in een crew session kunnen starten want nadat je een missie hebt gedaan in crew sessie word het invite only en als je in public een missie doet word je weer in public gegooid.
pi_153058381
quote:
3s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat was m'n eerste en laatste keer.. :')

Overigens meteen m'n illegaal opgepikte geld uitgegeven aan wapens en ammo, ga ik nog een ban krijgen?
Op zich ga je geen ban krijgen. R* heeft zelf aan iedereen medegedeeld dat je niet gebanned wordt voor het krijgen van geld van een andere speler. Dit schijnen ze te kunnen nakijken.

MAAARRRR..... dat kan R* wel zeggen:

Als jij opeens ontzettend veel geld krijgt van iemand dan kan het systeem dat oppikken ("Hey, die Mr.Noodle heeft vandaag miljoenen verdiend, hier klopt iets niet.") en krijg je automatisch een ban van het systeem. R* gaat dan je account nakijken.
We hebben het dan waarschijnlijk over grote bedragen.
Dus op deze manier kan een hacker je wel degelijk naaien, want je kan dan even niet spelen. Je kan R* Support inlichten, maar erg snel reageren zij niet. ;(

Ook kun je ten aller tijden je illegaal verkregen geld weer kwijt raken. Zij kunnen dus in je account zien op wat voor manieren je geld hebt verdiend in het spel. Zij halen dus al het geld weg wat je niet hoort te hebben. Heb je het geld al uitgegeven en geen eigen geld om het op te vangen dan kom je in de min. Lekker als je een Hydra van 3 miljoen hebt gekocht. 3 miljoen in de min. :P

R* pakt nooit spullen af, zoals wapens en auto's.

Ik ben uiteraard geen expert, maar dit is zo'n beetje wat ik oppik van verschillende fora en R* zelf.

TL;DR:
Hackers verdienen de doodstraf. }:|
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

probleem is dat ik altijd gta in gta online modus opstart en word je automatisch in public gegooid. zou wel leuk zijn moest je automatisch in een crew session kunnen starten want nadat je een missie hebt gedaan in crew sessie word het invite only en als je in public een missie doet word je weer in public gegooid.
Altijd eerst naar Story Mode, ESC, Online, Play Online, Start Crew Only Session oid.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Redactie Games vrijdag 29 mei 2015 @ 00:34:14 #194
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153058587
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Op zich ga je geen ban krijgen. R* heeft zelf aan iedereen medegedeeld dat je niet gebanned wordt voor het krijgen van geld van een andere speler. Dit schijnen ze te kunnen nakijken.

MAAARRRR..... dat kan R* wel zeggen:

Als jij opeens ontzettend veel geld krijgt van iemand dan kan het systeem dat oppikken ("Hey, die Mr.Noodle heeft vandaag miljoenen verdiend, hier klopt iets niet.") en krijg je automatisch een ban van het systeem. R* gaat dan je account nakijken.
We hebben het dan waarschijnlijk over grote bedragen.
Dus op deze manier kan een hacker je wel degelijk naaien, want je kan dan even niet spelen. Je kan R* Support inlichten, maar erg snel reageren zij niet. ;(

Ook kun je ten aller tijden je illegaal verkregen geld weer kwijt raken. Zij kunnen dus in je account zien op wat voor manieren je geld hebt verdiend in het spel. Zij halen dus al het geld weg wat je niet hoort te hebben. Heb je het geld al uitgegeven en geen eigen geld om het op te vangen dan kom je in de min. Lekker als je een Hydra van 3 miljoen hebt gekocht. 3 miljoen in de min. :P

R* pakt nooit spullen af, zoals wapens en auto's.

Ik ben uiteraard geen expert, maar dit is zo'n beetje wat ik oppik van verschillende fora en R* zelf.

Nou ja goed, fijne kennismaking met Public mode was dat. :') Ik heb 40k naar me toe geschoten gekregen. De rest lag eigenlijk nog over een auto en op de grond. Daar ben ik omheen gelopen. En die $40k maar weer uitgeven in de Ammunation winkel. Met Daily Objectives en de Martin Madrazo missies (Check Out Time en Out of Court Settlement) heb je dat echt binnen no-time weer binnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 29-05-2015 00:41:47 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 mei 2015 @ 02:43:15 #195
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_153060978
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nou ja goed, fijne kennismaking met Public mode was dat. :') Ik heb 40k naar me toe geschoten gekregen. De rest lag eigenlijk nog over een auto en op de grond. Daar ben ik omheen gelopen. En die $40k maar weer uitgeven in de Ammunation winkel. Met Daily Objectives en de Martin Madrazo missies (Check Out Time en Out of Court Settlement) heb je dat echt binnen no-time weer binnen.
Wat je zou kunnen doen is ff een ticket maken bij R support, zodoende dat je het 100% zeker van bent dat je ok zit. Ik verwacht ook niet dat je genaait zal worden maar denk dat ze van rockstar er blijer mee zijn dat je ff een ticket maakt. Dan kunnen ze ook achter die script kidie aan.
Every war is different, every war is the same.
pi_153062061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Public games allemaal mongolen.. :')
QFT.

Ik begin er niet meer aan, ik heb serieus maar 1 toffe public game gespeeld een tijdje terug, maar dat was met een aantal vriendelijke Amerikanen. Over het algemeen zijn het oostblokkers (generalisering much? :') ) en Duitsers die lopen te cheaten en te zieken.
pi_153062086
Geld wat je krijgt van hackers nóóit uitgeven. Dan gaat R* ervanuit dat je het wel oké vind en wordt je dus aangemerkt als cheater. Stond ergens in een officiële reactie van R*.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153062276
ik vind het wel meevallen hoor. gister ook weer met een prima kerel missies gedaan. Had volgensmij alleen één keer (met hork?) dat iemand dingen random ging opblazen :') nougoed dat is dan voor mij de eerste van de 15/20.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2015 08:19:47 ]
pi_153062334
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 08:19 schreef d4v1d het volgende:
ik vind het wel meevallen hoor. gister ook weer met een prima kerel missies gedaan. Had volgensmij alleen één keer (met hork?) dat iemand dingen random ging opblazen :') nougoed dat is dan voor mij de eerste van de 15/20.
Ja, was met mij, uiteraard :')
pi_153064886
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 07:57 schreef Divje het volgende:
Geld wat je krijgt van hackers nóóit uitgeven. Dan gaat R* ervanuit dat je het wel oké vind en wordt je dus aangemerkt als cheater. Stond ergens in een officiële reactie van R*.
Da's gelukkig niet waar. ;)
http://www.rockstargames.(...)online-cheaters.html
Anyone who innocently received GTA$ as a result of these exploits but did not engage in cheating to acquire it will not face any further action - the funds will just be removed, and you'll be able to keep any items you currently own.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')