SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ferrari 250 CaliforniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shelby Cobra Daytona CoupeAlledrie in de blender en R* zal wel weer een puike sports classic releasenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn best een aantal auto's met zo'n soort voorkant. Geen idee welke model heeft gestaan.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Zolang er maar geen Multipla uit komt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Alledrie in de blender en R* zal wel weer een puike sports classic releasen
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Lelijke auto's zijn er al genoeg in het spelquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zolang er maar geen Multipla uit komt.
Dat is zo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef Divje het volgende:
Lelijke auto's zijn er al genoeg in het spelSommigen zijn zo lelijk en/of oninteressant dat ik er waarschijnlijk nog nooit ingezeten heb.
Zo, ik heb een Carbonizarre gekocht.
- Ik vind hem mooi.
- Ik hoef nu nooit meer in m'n Elegy te rijden.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat is zo.Sommigen zijn zo lelijk en/of oninteressant dat ik er waarschijnlijk nog nooit ingezeten heb.
[ afbeelding ]
- Ik vind hem mooi.
- Ik hoef nu nooit meer in m'n Elegy te rijden.![]()
Heb denk ik elke auto wel gehad, behalve die lompe trucks enzo. Vooral om te kijken wat de tuning opties waren en hoe ze reden.
Die Carbonizarre vond ik dus echt kut rijden op hoge snelheid
En blijf erbij dat die Elegy het beste rijd, vol gas door elke bocht
smaken verschillen behoorlijk
Goed dat er zoveel verschillende auto's zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:03 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Heb denk ik elke auto wel gehad, behalve die lompe trucks enzo. Vooral om te kijken wat de tuning opties waren en hoe ze reden.
Die Carbonizarre vond ik dus echt kut rijden op hoge snelheid
En blijf erbij dat die Elegy het beste rijd, vol gas door elke bocht
smaken verschillen behoorlijk
Dat vind ik juist fijn, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:03 schreef Baconbus het volgende:
Carbonizarre spint als een beest. Kutauto.Helpt me makkelijker een bocht door.
Heerlijke autoquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat is zo.Sommigen zijn zo lelijk en/of oninteressant dat ik er waarschijnlijk nog nooit ingezeten heb.
[ afbeelding ]
- Ik vind hem mooi.
- Ik hoef nu nooit meer in m'n Elegy te rijden.
Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik kan er wel mee rijden, net als elke auto kun je er gewend aan raken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dat vind ik juist fijn, vraag me niet waarom.Helpt me makkelijker een bocht door.
Maar als je veel switcht dan merk je wel dat hij bij weinig gas al makkelijk uitbreekt.
Dat moet je liggen denk ik.
Heb 'm in mat Ferrari-rood, zoals het heurt.wooblabalurg![]()
Erg fijn ding inderdaad. Ik heb er 1 in singleplayer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:09 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind de Dinka Jester erg lekker rijden in de Sport-classen ook niet duur en mooi te customizen.
Die koop ik ook nog wel eens een keer.
Had gister toch nog wat lag af en toe, hoe fix je die poorten ook alweer jolly?
Als ik m'n user radio luister krijg ik giga-lag en een BSOD na 3/4 nummersff een nieuwe HD regelen
Poort 6672 en de range 61455-61458 waren dat. Allen UDP.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:15 schreef Divje het volgende:
Als ik m'n user radio luister krijg ik giga-lag en een BSOD na 3/4 nummersff een nieuwe HD regelen
![]()
Hoe je dat fixt dat weet ik niet want ik ken alleen m'n eigen modem.
BSOD? Dat is raar. Nog een specifieke?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Is dat toevallig een cisco van ziggo?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Poort 6672 en de range 61455-61458 waren dat. Allen UDP.
Hoe je dat fixt dat weet ik niet want ik ken alleen m'n eigen modem.
BSOD? Dat is raar. Nog een specifieke?
Geen idee wat betreft die bsod. pc start direct opnieuw op en ik ben te druk bezig met vloeken en tieren.
Wordt z iggo nu ook al gelinkt
BSOD? Ayy gozer dat is niet best. Meestal een geheugen fout of je GPU.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:15 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
ah ken dat iedereen heeft wel eens zo'n kutcomputer gehad die altijd BSOD gaf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat toevallig een cisco van ziggo?
Geen idee wat betreft die bsod. pc start direct opnieuw op en ik ben te druk bezig met vloeken en tieren.
dat freezing sound alleen aan brrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Waarom gebeurt het specifiek als ik de user radio luisterquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
BSOD? Ayy gozer dat is niet best. Meestal een geheugen fout of je GPU.dat vraag ik me wel af. Maargoed, deze HDD heeft z'n beste tijd ook wel gehad
Kolere dat geluid iddquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
ah ken dat iedereen heeft wel eens zo'n kutcomputer gehad die altijd BSOD gaf.
dat freezing sound alleen aan brrrrrrrrrrrr![]()
net een chill nummer, zet 'm wat harder en opeens is het KRRRRDUDUDUDUDUDUDU
Zou kunnen dat het laden van je afspeellijst vanaf je HDD net wat te veel is iddquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het specifiek als ik de user radio luisterdat vrag ik me wel af. Maargoed, deze HDD heeft z'n beste tijd ook wel gehad
![]()
Zuur man.![]()
mss zit er een mp3 tussen die niet kan gelezen worden ofzo en dat die daarom crashed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het specifiek als ik de user radio luisterdat vrag ik me wel af. Maargoed, deze HDD heeft z'n beste tijd ook wel gehad
ik heb de radio uit staan is toch alleen maar distractions om je af te leiden.![]()
Ik heb wel een Cisco, maar weet niet of het dezelfde is. Linksys WAG160N.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat toevallig een cisco van ziggo?
Als BSODs vaak voorkomen kan dat inderdaad op een hardware error leiden, maar ook een driver error. Misschien drivers proberen te updaten?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Zou daarom Winamp ook zovaak crashen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het laden van je afspeellijst vanaf je HDD net wat te veel is idd![]()
Zuur man.![]()
M'n PC kan de MP3's niet aanZie hierboven, dat zou dan bij veel MP3's zo zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
mss zit er een mp3 tussen die niet kan gelezen worden ofzo en dat die daarom crashed.
ik heb de radio uit staan is toch alleen maar distractions om je af te leiden.Derp. Cisco EPC3925 standaard baggerding hierquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb wel een Cisco, maar weet niet of het dezelfde is. Linksys WAG160N.
Als BSODs vaak voorkomen kan dat inderdaad op een hardware error leiden, maar ook een driver error. Misschien drivers proberen te updaten?Zal eens bij de instellingen loeren.
Verder is alles up to date hier wb drivers.
En als ik de radio gwn uit zet is er niks aan de hand, ook niet met de standaard radio stations
Soulwax FMmingi-mingi-mingiii
Ik zou eens kijken naar:quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou daarom Winamp ook zovaak crashen?![]()
M'n PC kan de MP3's niet aan
[..]
Zie hierboven, dat zou dan bij veel MP3's zo zijn
[..]
Derp. Cisco EPC3925 standaard baggerding hierZal eens bij de instellingen loeren.
Verder is alles up to date hier wb drivers.
- wat voor soort mp3's je afspeelt, wat voor bitrate
- hoe hoog je het geluidskwaliteit van je pc hebt staan
- het Rockstar forum of het een bekend probleem is
- je sounddrivers eens updaten![]()
En deze als eerste doen.quote:
En misschien Winamp eens opnieuw installeren.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Hoe was je GTA afkick week?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Alledrie in de blender en R* zal wel weer een puike sports classic releasen![]()
Zou het door DFX kunnen komen..
Verder gaat m'n geluid via de HDMI-poort naar de tv waar weer losse speakers op aan zijn gesloten.
Daarom zal het wel via de AMD HD Audio device gaan ipv de Realtek Digital Output. Maar of dat nou het probleem is, die drivers zijn up to date..
Blijf toch het idee hebben dat als deze HDD te zwaar belast wordt met lezen/schrijven ie 't gewoon opgeeft.
Als m'n torrents boven de 10MB/s komen begint winamp ook te spacen, duurt het eeuwen voordat patience op is gestart enz enzMoeilijk, maar leerzaam. I am no-one!quote:oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Is er nog iemand met mods aan het klooien?
Deze is grappig, het wordt 1 grote teringbende op straat zo
![]()
Wanneer was Tornado weer terug? Betreft die heist..
En als er nog geheist word vanavond, ben beschikbaar vanaf ~21.00
Geen idee. Voor zover ik begreep zou hij er vanavond weer zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:19 schreef Divje het volgende:
Maar gezien hij om half 10 weer weg moet hoop ik dat ie hier snel is dan. Als hij er om 9 uur is hebben we een half uur om die laatste heist te doen. Moet kunnen.
ik ook maar ja....quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:19 schreef Divje het volgende:
RB wilde op Tornado wachten. Als Tornado er niet is dan kunnen we ook met jouw heist beginnen, Blaadjes.quote:
okquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:02 schreef lesleyyb het volgende:
Kan in een half uurtje weer online komen, was een bom ofzo in keulen dus gingen eerder weg
just like you plannedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2015 20:06:04 ]![]()
O_oquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:02 schreef lesleyyb het volgende:
Kan in een half uurtje weer online komen, was een bom ofzo in keulen dus gingen eerder wegMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
bom van 1000 kilo in een buitenwijk, 20.000 mensen geëvacueerd. drm moesten we eerder weg want complete gebied zou afgezet wordenquote:![]()
Zo, als deze graphic settings ook lopen te kutten tyyft ik mn crossfire maar uit, toen was het wél goed.![]()
![]()
Gotcha + boyke, krijg telkens melding dat player no longer in session is, dus kan niet joinen, vorige keer werkte het door mijn sessie te joinen, dit nog een keer proberen?![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef lesleyyb het volgende:
Gotcha + boyke, krijg telkens melding dat player no longer in session is, dus kan niet joinenHoe kan dat nou weer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef Divje het volgende:
Krijg nondeju elke x player no longer in session als ik wil joinen
M'n Crossfire nu maar uit gezet, blijft nu waarschijnlijk wel stabielquote:quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nederlandse windows 8(.1) tja dan vraag je er ook wel om..te makkelijk.
![]()
en nu de goeie heist gestart...invite is erquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
M'n Crossfire nu maar uit gezet, blijft nu waarschijnlijk wel stabiel
[..]te makkelijk.
Ik ben er.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en nu de goeie heist gestart...invite is er![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Blaadjes knalt er weer uitZoals gebruikelijk.
Dat was echt fantastisch. Verander nu uw crashes in geld! Vraag bij ons de gratis taxatie enveloppe aan, onze experts zullen dan uw crashes taxeren en sturen u de zelfde dag geld toe!quote:![]()
join the dark side, we've cookiesquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Join me, and together we shall rule the galaxy![]()
We zijn klaar, Blaadjes. Voor als je hulp nodig hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik vind prima.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:14 schreef lesleyyb het volgende:
zal ik nog een pacific standard starten?
Leuk man, die hackers. Ik ga er even uit om een crew sessie te maken.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Zo, mensen kunnen mij joinen als ze willen. (Echo, zit je nou al eens in de crew?)
@Blaadjes: Moet ik hosten? Dat Echo Tornado joined?
Edit: Ik ben naar JaqenHghar gegaan.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
en hoe komen wij daar?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, mensen kunnen mij joinen als ze willen. (Echo, zit je nou al eens in de crew?)
@Blaadjes: Moet ik hosten? Dat Echo Tornado joined?
Edit: Ik ben naar JaqenHghar gegaan.![]()
Als het goed is hadden jullie aaaaallemaal een invite.
Maar ik ben nu ook de kluts kwijt hoor! Ik ben bij Blaadjes' heist ingesprongen.
Wellicht dat Divje, RB, Echo en jij ook een team kunnen vormen?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
ga nu pacific starten, dus das een mogelijkheid ja. 1 setup maar though, veel meer tijd heb ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als het goed is hadden jullie aaaaallemaal een invite.
Maar ik ben nu ook de kluts kwijt hoor! Ik ben bij Blaadjes' heist ingesprongen.
Wellicht dat Divje, RB, Echo en jij ook een team kunnen vormen?![]()
Anders morgen maar proberen? R* doet wellicht weer een beetje raar.quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
kga een willekeurige final joinen...even kijken wat dat doet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Anders morgen maar proberen? R* doet wellicht weer een beetje raar.Ich hock in meinem Bonker![]()
Hier ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:35 schreef lesleyyb het volgende:
heb die webmaster77 gereported, dat soort fags moeten gepermabanned wordenoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Hopelijk krijgt dat tuig ook een permaban. Dat soort sukkels verdient gewoon geen 2e kans.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
krijg direct een mail dat de report binnen is, maar krijg ook een auto-reply van banhammer zelf waarin ze vragen of de issue gesolved is, hoe kan ik dat weten R*?! ik kan toch niet bannenquote:![]()
![]()
Zeggen dat ze die lul een permaban geven, dat dan je issue resolved is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
krijg direct een mail dat de report binnen is, maar krijg ook een auto-reply van banhammer zelf waarin ze vragen of de issue gesolved is, hoe kan ik dat weten R*?! ik kan toch niet bannenMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Volgens mij is Rockstar weer lekker aan het kutten met hun cloudplatform. Steam is verder wel in de lucht.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hey, wat is dat voor zulkse praat over nieuwe DLC en dan vervolgens niets erover vertellen
Ik wil nieuwe heists![]()
![]()
Zit er niet in ben ik bang. Zie mijn eerdere gepostte link.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:49 schreef Thrilled het volgende:
Hey, wat is dat voor zulkse praat over nieuwe DLC en dan vervolgens niets erover vertellen
Ik wil nieuwe heists
Ben bang dat R* wat problemen heeft, Blaadjes. Ik zie andere mensen ook een klein beetje laggen. Zie ik anders nooit.Sorry. ;_;quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Ondertussen in mijn lege en eenzame crew only sessie:
Hadden we maar een dedicated server, he.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
yep ik kap ermeequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben bang dat R* wat problemen heeft, Blaadjes. Ik zie andere mensen ook een klein beetje laggen. Zie ik anders nooit.
[..]
Sorry. ;_;
Hadden we maar een dedicated server, he.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik zou hetzelfde doen. Andere dag maar weer een poging.quote:
Ik kijk naar de console peasants.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben bang dat R* wat problemen heeft, Blaadjes. Ik zie andere mensen ook een klein beetje laggen. Zie ik anders nooit.
[..]
Sorry. ;_;
Hadden we maar een dedicated server, he.![]()
Ah. Nou ja, ze hebben iig geen last van 64% hackers in elke sessie.quote:
http://fivem.net/ t komt er anquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ah. Nou ja, ze hebben iig geen last van 64% hackers in elke sessie.![]()
Die heb ik al eens zitten kijken. Best gaaf hoe sommigen van die oudjes het spel nog leuk vinden ook.quote:
Zulke familieleden heb ik in ieder geval niet helaas.Interessant. Niet van R* zelf naar ik begrijp. Ik vraag me af wat zij er van vinden.quote:
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: