Slim, open, nieuwsgierig, gedreven in iets, meerdere lagen, eerlijk, grappig, lief, etcquote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Slim, open, nieuwsgierig, gedreven in iets, meerdere lagen, eerlijk, grappig, lief, etc
Ik was mn handen vaak, ik houd mn nagels bij, ik heb mooie ogen en ik ben atm best wel een papzak. Wanneer gaan we aan een gezin beginnen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:33 schreef Flogging het volgende:
Ik kick af uiteraard.
Ik ga erg voor ogen en goed verzorgde handen. Ik heb helemaal niets met spieren, mag van mij best wat houvast aan zitten. Ook ben ik een sucker voor humor. Mannen die me aan het lachen krijgen hebben al een dikke +.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een vrouw?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:23 schreef Neverknown het volgende:
Goeie kaaklijn, hoe beter de kaaklijn des te rotter het karakter mag zijn in principe.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:23 schreef Neverknown het volgende:
Goeie kaaklijn, hoe beter de kaaklijn des te rotter het karakter mag zijn in principe.
Dit. De "meerdere lagen" heb ik eruit gelaten. Ik vind dat zo'n vage uitdrukking dus ik zal hem wel verkeerd begrijpen. Ik heb graag duidelijkheid en geen geduld die lagen te pellen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Slim, open, nieuwsgierig, gedreven in iets, eerlijk, grappig, lief, etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |