Wat is er mis met DBZ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Afgelopen weekend bij de Mediamarkt 3 PS4 games gehaald, aangezien het 3 halen, 2 betalen was. We zijn gegaan voor Mortal Kombat X, DBZ Xenoverse en Dying Light. De DBZ sucks big time, Dying Light heb ik nog te kort gespeeld om erover te kunnen oordelen, maar die Mortal Kombat... Ik heb nog nooit een Mortal Kombat spel gespeeld, maar dit is echt tof. Jammer dat ik er nooit eerder mee ben begonnen.
Even totaal wat anders..![]()
Ik ben de oudere van de Xbox 360 gewend, zonder zelf lopen en weet ik veel. Ik vind dit toch iets teveel van het goede, ik had gewoon weer een story verwacht waarbij ik alleen maar hoefde te vechten en verder niets. Ik heb teveel vrijheid misschien?quote:
Ja, het is wel meer een beetje een RPGquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben de oudere van de Xbox 360 gewend, zonder zelf lopen en weet ik veel. Ik vind dit toch iets teveel van het goede, ik had gewoon weer een story verwacht waarbij ik alleen maar hoefde te vechten en verder niets. Ik heb teveel vrijheid misschien?
Ja, dat vind ik wat minder. We hebben hem gekocht voor mijn vriend, ik denk dat hij hem nog wel even wil houden. Zal het straks vragen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, het is wel meer een beetje een RPGAls je hem wil verkopen heb ik misschien wel interesse
Alleen Jurassic World en MGS: GZ (PS+) deze maand, lekker goedkoop. Batman koop ik wel over een half jaar inc. een berg DLC.quote:Release june 2015:
2 juni
-The Escapists (PS4)
9 juni
-The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited (Xbox One, PS4)
12 juni
-Lego Jurassic World (Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, Wii U, 3DS, PC)
16 juni
-Payday 2: Crimewave Edition (Xbox One, PS4)
19 juni
-MotoGP 15 (Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, PC)
23 juni
-Batman: Arkham Knight (Xbox One, PS4)
-Devil May Cry 4: Special Edition (Xbox One, PS4, PC)
30 juni
-J-Stars Victory VS+ (PS4, PS3, PS Vita)
-BlazBlue: Chronophantasma Extended (Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4)
niet veel soepsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen Jurassic World en MGS: GZ (PS+) deze maand, lekker goedkoop. Batman koop ik wel over een half inc. een berg DLC.
Batman en Payday 2, alleen inderdaad wel over een paar weken/maanden. Hoef er niet de hoofdprijs voor te betalenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen Jurassic World en MGS: GZ (PS+) deze maand, lekker goedkoop. Batman koop ik wel over een half inc. een berg DLC.
Ja echt, word er wel een beetje moe van, DLC aankondigen voordat de game überhaupt uit is of met season passen aankomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Batman en Payday 2, alleen inderdaad wel over een paar weken/maanden. Hoef er niet de hoofdprijs voor te betalen
Het ligt niet aan de DS4 iig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat gamepads alleen goed zijn met charge personages
Ja dat is wel 1 va nde minpunten van dit spel..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat de trophies te moeilijk zijn of anders veelste veel grinden us
Oh echt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
Journey PS4 komt ook nog uit komende maand. Voor mij een mooi moment om er weer opnieuw van te genieten, en voor iedereen die de game nog niet kent, een absolute must-experience.
Nieuwe controller trouwens binnengekomen, dus straks maar even proberen en kan ik hopelijk eindelijk weer normaal spelen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Broodjekipkorn het volgende:
, maar die Mortal Kombat... Ik heb nog nooit een Mortal Kombat spel gespeeld, maar dit is echt tof. Jammer dat ik er nooit eerder mee ben begonnen.
Even totaal wat anders..![]()
Ook nog eens ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat de trophies te moeilijk zijn of anders veelste veel grinden us
Moet ook nog al die online wins etc..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:01 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat is wel 1 va nde minpunten van dit spel..
heb de afgelopen week 1 ultimate unlocked
Vooral die random ultimate finishes komen m'n strot uit... Beat in 10 minutes or less, doe je dat, krijg je een finish.....
+ vind het wel zwaar jammer dat niet alle characters er zijn en dat je zo'n basic saiyan transformatie krijgt ipv die van vroeger.quote:
Naruto Generations afgelopen week weer paar keer gespeeld. Blijft gewoon een leuke fighter, en was mijn save-game kwijt, dus meteen weer de incentive om al die characters vrij te spelenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet ook nog al die online wins etc..
En die kut trophies waarbij je paar keer alle dragonballs moet vinden om zo de laatste chars/supers/ultimates te krijgen![]()
Dat team vinden om samen te questen is ook zwaar kut. Iedereen zit alleen maar in de lobby te schreeuwen maar dat hele invite systeem werkt ook voor geen meter.
[..]
+ vind het wel zwaar jammer dat niet alle characters er zijn en dat je zo'n basic saiyan transformatie krijgt ipv die van vroeger.
Eigenlijk vind ik Raging Blast 2 de laatste goeie DBZ game. Helaas zat er in dat spel ook geen GT characters
Naruto storm games zijn wel baas
Generations was een beetje mehquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Naruto Generations afgelopen week weer paar keer gespeeld. Blijft gewoon een leuke fighter, en was mijn save-game kwijt, dus meteen weer de incentive om al die characters vrij te spelen
Ik speel nu dan Generations omdat ik dan gewoon de characters kan unlocken en soms even snel kan vechten tegen de CPU.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Generations was een beetje meh![]()
Maar de aankomende storm 4(volgens mij de laatste?)
De story mode vond ik altijd al zeer vet met al die QTE's enz.
Alleen ja de story mode van Generations was alleen film niet eens zelf lopen
Hopelijk komt er ooit een Bleach fighter dat hetzelfde speelt als Naruto
hoe dan? Hier 19,99quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:16 schreef Ixnay het volgende:
MGSV: GZ kostte eerst nog maar een paar Euro als je PS+ hebt en nu is hij gratis.
Had hem gedownload. Ik ga hem nog spelen voordat Phantom Pain uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |