Dan haal je de triggers en sticks uit die controller en plaats je die in de andere controller met de gekke pookjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Qua stevigheid is ie prima. Probleem lijkt hem meer te zitten in de beweegbare dingen als pookjes en triggers, alswel het signaal.
Bij mijn andere controller logged hij zichzelf telkens compleet uit mijn PS4, dus die is ook onbruikbaar geworden. Zijn veel meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing voor.
Zeer jammer, want die controller is verder op alle punten nog prima, dus de pookjes, triggers, etc etc zijn nog uitstekend, maar hij valt constant helemaal uit, qua verbinding met de PS4.
Tenzij het pookje al bij de basis dus 'afwijkt'...quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan haal je de triggers en sticks uit die controller en plaats je die in de andere controller met de gekke pookjes.
Scheelt je toch weer de aanschaf van een extra controller
Ja dan haal je die er uit en pak je die van de andere controller.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tenzij het pookje al bij de basis dus 'afwijkt'...
Heb ik mazzel gehad, eergisteren nog 40 euro gekregen voor Hardline, nu geven ze daar nog maar 23 euro voor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Die inkoopprijzen van CEX, bizar hoog![]()
Dit weekend mijn BF4 maar eens verpatsen voor 20 euro
-edit- Vandaag de prijzen aangepast zie ik, nu 11 euro, gister nog 20
Vriend in HK zei zojuist via de whatsapp al dat hij er een paar had mee kunnen geven richting NL, maar dan moet iemand dat helemaal speciaal voor mij meenemen en afgeven in Amsterdam ofzo, dus veel hassle.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dan haal je die er uit en pak je die van de andere controller.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Of bestel een nieuwe bij je vriendjes uit Hong Kong voor een paar euro.
Bestellen is toch 100x handiger? Verzending is toch vrijwel altijd gratis bij zulk soort spulquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vriend in HK zei zojuist via de whatsapp al dat hij er een paar had mee kunnen geven richting NL, maar dan moet iemand dat helemaal speciaal voor mij meenemen en afgeven in Amsterdam ofzo, dus veel hassle.
Nu even 1 besteld, die hopelijk gewoon een poosje mee gaat, en zodra ik hopelijk later dit jaar nog die kant op ga, dan sla ik wel even flink in...
Mjah, als ik aan die vriend zou vragen te verzenden, dan zou ik allereerst een shitload aan meuk vragen aan hem om te kopen voor me... (Uniqlo shirtjes, shampoo, dentalflossers, paar artbooks, paar games, paar blurays, paar controllers, figurines, etc etc...), en dan zou het dus allemaal in een dikke doos (verzendkosten rond de 40 euro ofzo) door de douane heen moeten...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestellen is toch 100x handiger? Verzending is toch vrijwel altijd gratis bij zulk soort spul
Voor de zuurpruimen zo als ik wel weer een keer een echte verandering.quote:
quote:
Mjah, prima ontwikkeling. Liever een echte nieuwe verbetering, dan dat we weer een of andere league krijgen waar vrijwel niemand op zit te wachten.quote:
Ja, ze moeten al die houterige, lompe bewegingen opnieuw motion capturen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Het is in ieder geval weer een vernieuwing ipv same shit different year
Wat is er nieuw buiten skins om?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Het is in ieder geval weer een vernieuwing ipv same shit different year
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |