abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:23:48 #101
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_153028153
Toch maar eens sparen voor een hybrid HD. Lees er goede dingen over icm een Ps4.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_153028394
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Toch maar eens sparen voor een hybrid HD. Lees er goede dingen over icm een Ps4.
Zat er net aan te denken door al die laadtijden van The Witcher maar zie nog geen vergelijkingsvideo's op internet.
pi_153028995
beter oefenen en minder vaak doodgaan dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 28 mei 2015 @ 08:25:07 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_153030589
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
TLOU en Bloodborne zijn _O_ _O_ _O_
The Order 1886 schijnt idd kort te zijn, echter wel langer dan 3 uur, maar het is wel een héle mooie game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 mei 2015 @ 08:29:25 #105
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_153030647
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Drankster het volgende:

[..]

Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.

Bloodborne voor 40,-
The Last of Us voor 19,-
The Order 1886 voor 32,-

Wel goede prijzen, voor zoveel raak je ze ook op internet kwijt.
Tot een paar dagen terug had ik er nog nooit van gehoord, en ze bleken ook in Nijmegen te zitten, dus toen ik zag dat ze daar voor Hardline 40 euro gaven ben ik er meteen langs gegaan.
Was ik de game meteen kwijt voor een hele nette prijs ipv dat ie dagen of weken op Marktplaats staat, met mensen die een bod doen/interesse tonen en vervolgens niks meer van zich laten weten :r
A murky, forgotten land.
pi_153031127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Was ik de game meteen kwijt voor een hele nette prijs ipv dat ie dagen of weken op Marktplaats staat, met mensen die een bod doen/interesse tonen en vervolgens niks meer van zich laten weten :r
Ik keek ooit nog wel op Marktplaats, maar de meesten vragen daar veel te hoge prijzen. Vaak net zo duur als in de winkel, en dat voor een gebruikt spel waar je niet mee terug kunt gaan als er krassen op blijken te zitten. Of zelfs duurder, omdat ze niet in de gaten hebben dat hun spel al een tijdlang in de budgetbak ligt. Ik heb nog nooit geboden, maar ik kan me zo voorstellen dat de eerste boden wel absurd laag zijn, en dat je dan als verkoper wacht tot het meer wordt. Als daar dan vervolgens weken overheen gaat, dan is de interesse bij eerdere bieders wel weg.
Ik heb eigenlijk nooit overweg gekund met Marktplaats.
pi_153031305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef Morri het volgende:

[..]

Ik keek ooit nog wel op Marktplaats, maar de meesten vragen daar veel te hoge prijzen. Vaak net zo duur als in de winkel, en dat voor een gebruikt spel waar je niet mee terug kunt gaan als er krassen op blijken te zitten. Of zelfs duurder, omdat ze niet in de gaten hebben dat hun spel al een tijdlang in de budgetbak ligt. Ik heb nog nooit geboden, maar ik kan me zo voorstellen dat de eerste boden wel absurd laag zijn, en dat je dan als verkoper wacht tot het meer wordt. Als daar dan vervolgens weken overheen gaat, dan is de interesse bij eerdere bieders wel weg.
Ik heb eigenlijk nooit overweg gekund met Marktplaats.
Tegenwoordig staat marktplaats ook vol met die "account selling" services. Waardoor je de door de bomen door de bos niet meer ziet. Verkopen doe ik daar ook niet meer. Paupers die 5 euro bieden op een nieuwe game. Of de hoofdprijs willen voor Knack. "Ik heb hem voor 60 euro gekocht hoor!"
/care, op budgetgaming staat hij voor 30 euro. 17,50 excl is een goed bod.

Wat de emmer deed overlopen was dat ik een setje game kreeg die roken naar een sigarettenfabriek die afgefikt was terwijl de games nog ergens in een hoek lagen. Ja lekker man... :r De pakketdienst dacht dat ik sigaren en sigaretten had gekocht.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:27:41 #108
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_153031626
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waarom niet gelijk een SSD ? Of gaat dat niet met een ps4 ?
PSN: SneakyDutchDude
pi_153031684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tot een paar dagen terug had ik er nog nooit van gehoord, en ze bleken ook in Nijmegen te zitten, dus toen ik zag dat ze daar voor Hardline 40 euro gaven ben ik er meteen langs gegaan.
Ik breng er tegenwoordig alles naartoe :D.

Had Dying Light gekocht voor 30,- op MP, maandje gespeeld en toen weer verkocht bij Cex voor 45,- _O-
pi_153031727
Dacht ff gratis The Order 1886 te regelen. 3x bestellen bij Mediamarkt voor ¤60, en vervolgens 2 inleveren bij CEX waar je vervolgens ¤64 terugkreeg. Maar helaas hebben ze vanmorgen de prijs aangepast.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:33:49 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_153031759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:27 schreef Radjan het volgende:

[..]

Waarom niet gelijk een SSD ? Of gaat dat niet met een ps4 ?
Prijstechnisch het domste wat je kan doen :)
pi_153031842
quote:
18s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:11 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Verkopen doe ik daar ook niet meer. Paupers die 5 euro bieden op een nieuwe game.
lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.
Zo staat Assassin's Creed Unity nog op m'n verlanglijst. Bij release niet gekocht omdat ik het de volle prijs niet waard vond. Ik had besloten te gaan kopen als ik hem voor 25 a 30 euro kon krijgen. Deze week in de PS4 store voor 35, bij Gamemania bij 'used games' voor 30, op marktplaats bij verschillende aanbieders voor 30 en bij Dixons nieuw 30. Raad eens waar ik hem morgen als ik vrij heb ga halen? En welke optie ik als laatste zou kiezen? :)

En hoe werkt dat CeX eigenlijk? Kun je daar ook games KOPEN? Die Website doet het niet goed. Als ik sorteer op PS4 games, dan krijg ik ook Wii consoles, XBox360 games, echt alles. Heb Internet Explorer en Firefox gebruikt, maar dat maakte niks uit.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:39:34 #113
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_153031895
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Prijstechnisch het domste wat je kan doen :)
Oef, ja nu je het zegt. Voor de prijs van een 1tb ssd koop je bijna een ps4 .
pi_153031943
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Morri het volgende:

[..]

lol Ja, die zag ik ook altijd genoeg. Ik zou het denk ik niet in m'n hoofd halen zo'n bod te doen, maar ik ga ook niet de volle mep betalen.
Zo staat Assassin's Creed Unity nog op m'n verlanglijst. Bij release niet gekocht omdat ik het de volle prijs niet waard vond. Ik had besloten te gaan kopen als ik hem voor 25 a 30 euro kon krijgen. Deze week in de PS4 store voor 35, bij Gamemania bij 'used games' voor 30, op marktplaats bij verschillende aanbieders voor 30 en bij Dixons nieuw 30. Raad eens waar ik hem morgen als ik vrij heb ga halen? En welke optie ik als laatste zou kiezen? :)

En hoe werkt dat CeX eigenlijk? Kun je daar ook games KOPEN? Die Website doet het niet goed. Als ik sorteer op PS4 games, dan krijg ik ook Wii consoles, XBox360 games, echt alles. Heb Internet Explorer en Firefox gebruikt, maar dat maakte niks uit.
CEX heeft belachelijke verkoopprijzen, zou daar nooit spellen kopen.
pi_153032022
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

CEX heeft belachelijke verkoopprijzen, zou daar nooit spellen kopen.
Ja, ik zag het. Assassin's Creed Unity gebuikt voor 35 Euro. Kan ik hem nieuw voor krijgen.
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:48:28 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_153032120
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:37 schreef Morri het volgende:

[..]

Je kunt daar ook games kopen ja.

Als je de titel van de game intypt, dan krijg je te zien wat je er cash voor krijgt, of de waarde van een waardebon, maar ook de verkoopprijs.

Maar die liggen daar erg hoog, dus kopen zou ik daar niet doen, maar je games verkopen daar krijg je een goede prijs voor.
A murky, forgotten land.
pi_153032205
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Maar die liggen daar erg hoog, dus kopen zou ik daar niet doen, maar je games verkopen daar krijg je een goede prijs voor.
Ik verkoop nooit iets :) Maar wat ik eigenlijk wilde is een overzicht van alle PS4 spellen die ze hebben, en dat werkt niet. Je moet echt per titel gaan zoeken.
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:04:36 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_153032486
Maar even een nieuwe DS4 controller besteld: Teveel gezeik met mijn huidige kut-controller, waarschijnlijk door het rechterpookje dat zelf verkeerde kanten op ging, want in Driveclub regelmatig vanuit het niets opeens de camera van voren op de auto-gericht tijdens het rijden (wat best vervelend is), en met FIFA opeens het probleem dat spelers de bal eindeloos onder hun voet gaan laten rollen... :')

Brakke kut-kwaliteit van Sony :N 2 controllers binnen iets meer dan 1 jaar stuk terwijl ik er geen gekke dingen mee doe.
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:09:05 #119
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153032591
Die inkoopprijzen van CEX, bizar hoog _O-

Dit weekend mijn BF4 maar eens verpatsen voor 20 euro :P

-edit- Vandaag de prijzen aangepast zie ik, nu 11 euro, gister nog 20
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:09:34 #120
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_153032606
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Maar even een nieuwe DS4 controller besteld: Teveel gezeik met mijn huidige kut-controller, waarschijnlijk door het rechterpookje dat zelf verkeerde kanten op ging, want in Driveclub regelmatig vanuit het niets opeens de camera van voren op de auto-gericht tijdens het rijden (wat best vervelend is), en met FIFA opeens het probleem dat spelers de bal eindeloos onder hun voet gaan laten rollen... :')

Brakke kut-kwaliteit van Sony :N 2 controllers binnen iets meer dan 1 jaar stuk terwijl ik er geen gekke dingen mee doe.
Vreemd, ik heb mijn DS4 nogal eens door de kamer gesmeten uit frustratie maar hij blijft het probleemloos doen :{
pi_153032639
quote:
3s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Die inkoopprijzen van CEX, bizar hoog _O-

Dit weekend mijn BF4 maar eens verpatsen voor 20 euro :P

-edit- Vandaag de prijzen aangepast zie ik, nu 11 euro, gister nog 20
Ik snap echt niet hoe die tent kan draaien :?
pi_153032656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:10 schreef Morri het volgende:

[..]

Witwasserij ofzo
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:12:05 #123
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153032658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:10 schreef Morri het volgende:

[..]

Misschien qua opstart, even een flinke voorraad used products opbouwen. Directe concurrentie met GameMania ook die vrijwel niets geven voor used games.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_153032708
Ik zie ook dat ze, met hun goeie prijzen, toch ook maar 18 euro geven voor AC Unity. Marktplaats staat vol van AC Unity voor 30 Euro. Ik geloof dat ik weer even genoeg Marktplaats gezien heb voor een jaar :)
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:15:33 #125
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_153032714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Radjan het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb mijn DS4 nogal eens door de kamer gesmeten uit frustratie maar hij blijft het probleemloos doen :{
Qua stevigheid is ie prima. Probleem lijkt hem meer te zitten in de beweegbare dingen als pookjes en triggers, alswel het signaal.

Bij mijn andere controller logged hij zichzelf telkens compleet uit mijn PS4, dus die is ook onbruikbaar geworden. Zijn veel meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing voor.

Zeer jammer, want die controller is verder op alle punten nog prima, dus de pookjes, triggers, etc etc zijn nog uitstekend, maar hij valt constant helemaal uit, qua verbinding met de PS4.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')