SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door poker4lifee op 27-05-2015 17:25:04 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
hopelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen wij niet hetzelfde als de Jappen toch?
quote:Looking for the PS Plus lineup? Well, you’ve come to the right place, friends. Please take off your shoes and stay awhile…
This month, the lineup includes four games you can play on PS4. And we’re starting off big with Metal Gear Solid V: Ground Zeroes on PS4. The latest chapter in the renowned Metal Gear series sends Big Boss into a high-security Cuban military base on a daring rescue mission. Use new stealth techniques along with Snake’s iconic repertoire to infiltrate the base (and perhaps mess around with enemy soldiers along the way).
Also on PS4 is Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition, a turn-based strategy game with a twist: your army is undead! Undead samurai, to be exact. Build up your forces and conquer all to reclaim your honor!
As mentioned above, both PS Vita games in the lineup are also available on PS4. That’s right, you can play Super Exploding Zoo and Futuridium EP Deluxe on PS Vita and PS4. And rounding out our list is Call of Juarez: Gunslinger and Cloudberry Kingdom on PS3.
These games will be free for PS Plus members starting on June 2nd. If you prefer watching videos instead of reading, hit the play button below to see the full lineup.
Bloodborne is supergoed maar je moet er wel moeite in steken en kan lastig zijn voor de gemiddelde gamer. TLOU is top ondanks port en The Order is bagger in mijn optiek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een bundel staan met Bloodborne' the last of us en 1980 nog wat plus een ps4 n begrijp ik dat Bloodborne hele frustrerend is The Order maar drie uur duurt en the last of us een port is. Is het dan de moeite of niet? Er is ook een Fifa bundel met 2 controllers maar Fifa kan ik ook bij vrienden spelen.
geen Knackquote:
Welke?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is het een keer AAA, is het nog niet goed
Zat er al aan te denken mochten de games niks zijn ze te ruilen voor Assassins Creed en Mortal Kombat bij Gameshop Twente.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opzich wel een goede deal, mochten de games niks zijn dan kan je ze nog altijd verkopen bij Cex.
Bloodborne voor 40,-
The Last of Us voor 19,-
The Order 1886 voor 32,-
Wel goede prijzen, voor zoveel raak je ze ook op internet kwijt.
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.quote:
Laattijden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Radjan het volgende:
Ligt het nou aan mij of speelt de Witcher erg traag ? Constant filmpjes en eindeloze dialogen en lange laattijden als je een keer dood gaat.
Het is een fucking demo, wees er maar blij meequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Welke denk je? Die door Konami uitgebracht is natuurlijk.
Het is geen indie, dus automatisch goed. Dat gezanik hier altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is een fucking demo, wees er maar blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |