But I like my headquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nee nee crunch je moet het niet goed gaan praten. je bent schuldig! "OFF WITH HIS HEAD!"
Heb je hem geproeft dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou jou om je smaak moeten vermijden!
maar ik ben aan het werk,..quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef Sjeen het volgende:
Pak een kop thee of glas water en ga iets doen waarbij je hard moet nadenken.
Heb al 2 liter water opquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef Sjeen het volgende:
Pak een kop thee of glas water en ga iets doen waarbij je hard moet nadenken.
Nasiquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje. D wordt iets met nasi en kip. En dat bij de O is de jam die ik te lui ben om in te voeren.
[ afbeelding ]
Ja ben ergens een paar stukjes taart vergeten te eten denk ik.. en had misschien toch af moeten hakken met het sportenquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dan deed je toch iets fout met het niet goed doen...
ik eet zaterdag hot dog!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
NasiZelfgemaakt of van de AH?
Ik ga vrijdag maar eens een vette bek scoren bij de snackbarNu al zin in. Afijn, valt vet (hihi) tegen
Die dropgums zijn best lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje. D wordt iets met nasi en kip. En dat bij de O is de jam die ik te lui ben om in te voeren.
[ afbeelding ]
Zuurkool?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik eet zaterdag hot dog!(die worstjes zijn vet weinig kcal)
Wil er groente bij, maar waaaat?
Boontjes? Want boontjes! Sla?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik eet zaterdag hot dog!(die worstjes zijn vet weinig kcal)
Wil er groente bij, maar waaaat?
en daar hoef je niet na te denken?quote:
das inderdaad lekker op de hotdog maar niet ernaast.quote:
Stukjes? hele taarten zul je bedoelen!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ben ergens een paar stukjes taart vergeten te eten denk ik.. en had misschien toch af moeten hakken met het sporten
Bakjequote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
NasiZelfgemaakt of van de AH?
Ik ga vrijdag maar eens een vette bek scoren bij de snackbarNu al zin in. Afijn, valt vet (hihi) tegen
Moet je er een keer heel veel van eten, leer je het zo afquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja. Ik had ze nooit moeten proberen
quote:"Bij mannen zie je de wens al langer om dun en gespierd te willen zijn. Voor vrouwen is een wasbordje echter maar zelden haalbaar."
Om een wasbord te krijgen, moet je een heel laag vetpercentage hebben. Maar dat is vaak niet realistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |