Lekker. Eitje erover heen bakken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bakje![]()
Frituur valt tegen ja, onverklaarbaar waarom mensen er toch zin in blijven houden.
Deden ze vroeger bij de Verkade-fabriek ook, vertelde mijn oma. Gedurende je eerste week mocht je alles eten wat je wilde wat erin resulteerde dat je na die week nooit meer chocolade of koekjes hoefde. Mijn oma werd zelf al misselijk bij het ruiken van chocolade.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Moet je er een keer heel veel van eten, leer je het zo af
Wat is het effect?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Moet je er een keer heel veel van eten, leer je het zo af
Dit fenomeen is mij onbekend.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bakje![]()
Frituur valt tegen ja, onverklaarbaar waarom mensen er toch zin in blijven houden.
Hey goede tip, vergetenquote:
Weet je zeker dat hij niet dit bedoelde?quote:Nou ja, 3 jaar niet gehad en mo wilde wel weer old school vette bekken met me (). Nou ja, oke.
Het was of dat, of spruitjes
Hopelijk bevalt het goed, sporten is best leukquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb dinsdag trouwens mijn eerste proefles bij de lokale fitness!
Het begin van het einde.
Kijk maar op de verpakking!quote:
Ik heb van het weekend gewoon de helft weggemikt. Smaakte me niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit fenomeen is mij onbekend.
Zooo lekker af en toe
Wat is "dit"?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hey goede tip, vergeten
[..]
Weet je zeker dat hij niet dit bedoelde?
jij eet het volgens mij ook wel vaker dan ik, en je weekend was raar dus jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend gewoon de helft weggemikt. Smaakte me niet.
maar ook echt mannen willen al langer dun en gespierd zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)der-vrouwen-ongezond
Wat een kut artikel zeg
[..]!!!!!! Heel laag ook. Ze vergeten even te vermelden dat dat per mens verschilt ook.
Goed verhaal
Zo vaak nou ook weer niet. Alleen als dronken (komt niet vaak voor) en dus dit weekendquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
jij eet het volgens mij ook wel vaker dan ik, en je weekend was raar dus ja
Ik hoop het ook!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hopelijk bevalt het goed, sporten is best leuk
[..]
Kijk maar op de verpakking!
jaloers!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:31 schreef Maraca het volgende:
LunchHeb niks fatsoenlijks in huis dus ga maar weer naar de Turkse bakker
eat all the kebabquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:31 schreef Maraca het volgende:
LunchHeb niks fatsoenlijks in huis dus ga maar weer naar de Turkse bakker
Neequote:
Met gebakken beenhamquote:
welke bakker zit daar bij jou in de buurt dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeeDie hebben ze wel, maar haal daar van die mega grote puntjes. 25 cent per stuk
[..]
Met gebakken beenham
Semi in de buurtquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:37 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
welke bakker zit daar bij jou in de buurt dan?
Ja hilarisch. En vrouwen horen zacht te zijn. Rot op zegquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar ook echt mannen willen al langer dun en gespierd zijn
Echt nooit een man horen zeggen, ik wil dun zijn![]()
Wel breed en gespierd ofzo maar dun? Nee dat klinkt echt als zo'n scharminkeltje
Real women have curvesquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hilarisch. En vrouwen horen zacht te zijn. Rot op zeg
alsof je ook ineens niet meer zacht bent.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is van hetzelfde kaliber als: ik ben een tijger want ik heb kinderen eruit gefloept dus ik heb overlevings strepen. Ofzo. Iets. Come onquote:
Wat is dit voor aids.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is van hetzelfde kaliber als: ik ben een tijger want ik heb kinderen eruit gefloept dus ik heb overlevings strepen. Ofzo. Iets. Come on
Ja alsof je daar iets voor hebt gedaan, het gebeurde en daarna moest je wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is van hetzelfde kaliber als: ik ben een tijger want ik heb kinderen eruit gefloept dus ik heb overlevings strepen. Ofzo. Iets. Come on
Nou ik weet niet wat jij doet maar ik moet mijn ideaalbeeld wel in stand houden en daarom eerlijk in de spiegel kijken. Dus ja, ik flex de hele dag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alsof je ook ineens niet meer zacht bent.
De hele dag keihard flexen met je hele lichaam
Ooh ken je die niet? Loop met link buiten dus kut zoeken. Zal ff mo vragen, momentquote:
Had je ruzie met PT en toen maar besloten hem in elkaar te meppen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:44 schreef Lonaa het volgende:
Boksen = awesome.
Mijn armen doen het niet meer
Ja. Hij mept terug.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Had je ruzie met PT en toen maar besloten hem in elkaar te meppen?
Ja.quote:
Jij bent laatste tijd wel goed bezig met sportquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Lunges met gewicht, squats met gewicht, rij buikspieroefeningen, interval, boksen
Ik zit er aan te denken om komende maand 2 x per week met PT te trainen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij bent laatste tijd wel goed bezig met sportValt op
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om komende maand 2 x per week met PT te trainen.
Beide.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Voor motivatie of omdat het gewoon lekker traint?
Dan is dit wel een goede manier jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Ik mis m'n lekkere spoor, mijn motivatie, mijn 'yes let's do this!' misschien helpt dit.
lekker in je vel zitten is belangrijker dan afgetraind of curvy en zacht zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
nja dat dus, een vrouw hoort niet 1 iets te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lekker in je vel zitten is belangrijker dan afgetraind of curvy en zacht zijn.
ja ach dat is natuurlijk persoonlijk. kijk maar naar de dikke modelen (ik bedoel niet iets dikkere ipv die anorexia modellen, maar de echte "heavy weights")quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lekker in je vel zitten is belangrijker dan afgetraind of curvy en zacht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |