abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153031122
Wat een droevenis weer, dit draadje. Een representant van de katholieke kerk laat weten dat hij het homohuwelijk niet ziet zitten (dat is geen nieuws, dat is al eeuwenlang het geval daar!), dat hij vindt dat de kerk het geloof nog meer moet uitdragen (ok, dat is raar, alsof je zegt dat je als verantwoordelijke daarvoor eigenlijk vindt dat je tot op heden er een potje van gemaakt hebt) en dat ook in de toekomst de kerk het huwelijk blijft zien als een instituut voor man en vrouw.

Lijkt mij een gevalletje 'laat maar lullen'. Dus ik snap al niet dat een journalist hier aandacht aan schenkt.

Maar dan de reacties hier van de groep 'toleranten'... Religie wordt weer zo hard mogelijk onderuit geschopt (waarmee je vrij hypocriet bezig bent), er wordt meteen weer kindermisbruik bij gehaald, enz. Ik lees zelfs weer een reactie van een idioot die er immigratiepolitiek met de haren bij sleept...

Natuurlijk is het een goede zaak dat nu ook in Ierland getrouwd kan worden met de persoon van jou keuze en dat niet wettelijk voor eenieder ruwweg de helft van de bevolking uitgesloten wordt, maar geniet gewoon van deze normalisatie van de wetgeving en sla de negatieve reacties over in plaats van er nog zuurder overheen te gaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')