In TivoliVredenburg is het wel te doen (grote zalen, makkelijke entree), maar ik raad wel aan op tijd te gaan. Als je naar relatief grote namen wilt in Ekko/Helling/de-kleine-cafeetjes zou ik echt ruim van tevoren gaan, zeker bij EKKO. Daar staan altijd massa-rijen en is de kans erg groot dat je het concert vervolgens mist.quote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Radioheader het volgende:
Donderdag! Nog aanraders qua must sees? En was het vorig jaar druk, stond je lang in de rij voor bepaalde optredens of zalen?
Demdike Starequote:Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef Radioheader het volgende:
Donderdag! Nog aanraders qua must sees? En was het vorig jaar druk, stond je lang in de rij voor bepaalde optredens of zalen?
Hoorde dat Ought beetje tegen viel, en Julian Holter en The Notwist het prima deden. Wat viel niet meequote:
Ik vond Julia Holter doodsaai (wat een ongelooflijk suffe dame trouwens), Ought viel heftig tegen ja. Notwist was wel fantastisch, maar die weeg ik minder zwaar want zag ik al eerder dit jaar. Verder was Faust wel interessant, maar dat was me wat te vaag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoorde dat Ought beetje tegen viel, en Julian Holter en The Notwist het prima deden. Wat viel niet mee?
Begin Faust was wel heel goed ja. Maar aan het einde ben ik ook wat eerder weggegaan om te kijken of er in de Pandora nog wat leuks was. 2 nummertjes Just ex was nog wel aardig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:29 schreef JetLife het volgende:
Vooral het einde van faust vond ik kut.
Chaos Echoes, OM en Demdike Stare waren wel hoogtepunten voor me.
Ik denk dat je dit even in het andere topic moet zetten ;-)quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:14 schreef Arn0 het volgende:
Speciaal voor Norr.. Alle Henny Vrienten fans:
Er valt nog meer terug te vinden op dit kanaal, ik was er gisteren zelf bij, heel leuk. Ondanks dat Tom Barman last-minute annuleerde (maar we kregen Stef Kamil Carlens in de plaats: geen slechte ruil) was het echt een nice concept, Vrienten die om de beurt met een aantal bekende muzikanten (die ook ruimte kregen voor eigen materiaal).nummers uit zijn repertoire speelt.
Verdorie, ik zie jouw naam en denk meteen dat het het indietopic is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit even in het andere topic moet zetten ;-)
Viel Julia tegen ja? Twee weken geleden in de W2 speelde ze nog een sterke set. Dat suffe herken ik ook niet zo direct.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond Julia Holter doodsaai (wat een ongelooflijk suffe dame trouwens), Ought viel heftig tegen ja.
quote:De laatste dag van het Le Guess Who? Festival 2015 begint met heel goed nieuws: niemand minder dan Wilco is de eerst bevestigde band voor het 10 jarig jubileum van het festival in 2016! Le Guess Who? vindt volgend jaar plaats van 10 tot en met 13 november op diverse locaties in de binnenstad van Utrecht. De Early Bird passe-partouts zijn zojuist in de verkoop gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |