Mocht het een zeer veel gebruikt topic zijn, dan wil ik 'em best blijven updaten. Maar als niemand het gebruikt, steek ik liever mn energie ergens anders in
Poll: Wat te doen met de centrale topiclijst?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
quote:Sticky topics..?? nee tijn, alleen AT.. en search
Op maandag 11 november 2002 23:30 schreef Tijn het volgende:
Kijkt iemand uberhaupt wel 'es in de sticky topics eigenlijk?
Niet zozeer hier in DIG, maar bijv zo'n centraal topic over reclamemuziek. Kun je lekker een request in posten, en dan maar hopen dat er iemand de moeite neemt om dat hele topic voor je door te nemen.
Nee, dan vind ik een apart topic veel beter. Krijgt elk onderwerp de aandacht die het verdient, en kun je misschien ook wel gewoon een leuk topic erover krijgen.
Wat de overzichtelijkheid betreft: wat is er overzichtelijker dan voor elk onderwerp een apart topic? Als ik wil zoeken of iemand toevallig al gepost heeft welk liedje zit in reclame X.. dan kan ik dus dat hele topic door gaan spitten . Gewoon allemaal netjes z'n eigen topic geven.. duidelijker kan het gewoon niet.
Toch vind ik enige mate van centralisatie wel wenselijk, om dingen bij elkaar te houden. De GTA3-reeks vind ik daar een goed voorbeeld van, dat heb ik liever bij elkaar dan 12 topics waarin 3 dezelfde problemen staan en her en der wat screenshots en meningen verspreid.
Tis een kwestie van de balans zoeken en ik dacht dat zo'n lijst erbij zou helpen. Maar het blijkt van niet. Als morgen de uitslag nog steeds even negatief is (en ik verwacht niet anders ) dan issie history
quote:Ik kan niks anders dan het hiermee eens zijn, Tijn
Op dinsdag 12 november 2002 00:24 schreef Tijn het volgende:
Raven en ik hebben ooit afgesproken dat we in elk geval nooit probleem-topics zullen centraliseren. Daar zit je namelijk helemaal niet op te wachten als je echt ergens mee zit. Zoals je zegt, je post het in een soort bodemloze put en het is maar de vraag of iemand het gaat lezen helemaal onderaan op pagina 8.Toch vind ik enige mate van centralisatie wel wenselijk, om dingen bij elkaar te houden. De GTA3-reeks vind ik daar een goed voorbeeld van, dat heb ik liever bij elkaar dan 12 topics waarin 3 dezelfde problemen staan en her en der wat screenshots en meningen verspreid.
Tis een kwestie van de balans zoeken en ik dacht dat zo'n lijst erbij zou helpen. Maar het blijkt van niet. Als morgen de uitslag nog steeds even negatief is (en ik verwacht niet anders
) dan issie history
url http://www.geocities.com/curriculumvitaeonline/ontwerpen1.html
3e plaatje van links (witte)
als jullie willen zet ik deze weer online en add ik daar gewoon alle (of jullie) info in die gewild is, lekker overzichtelijk en simpel
quote:van een spel kun je dat goed doen vind ik, maar van bijv Dig. camera's niet. Er was namelijk laatst weer een topic over een dig. camera, als die in een centraal topic stond was er dus nooit zoveel op gereageerd.
Op dinsdag 12 november 2002 00:24 schreef Tijn het volgende:
Toch vind ik enige mate van centralisatie wel wenselijk, om dingen bij elkaar te houden. De GTA3-reeks vind ik daar een goed voorbeeld van, dat heb ik liever bij elkaar dan 12 topics waarin 3 dezelfde problemen staan en her en der wat screenshots en meningen verspreid.
Heeft er iemand zitten kloten? Vanochtend stond de uitslag nog op 99% nee
quote:Hmmm... geen reacties
Op woensdag 13 november 2002 00:48 schreef Tijn het volgende:
WTF! Waar komen opeens al die positieve reacties vandaanHeeft er iemand zitten kloten?
Vanochtend stond de uitslag nog op 99% nee
Nou ja, gebasseerd op mn eigen gevoelens, de ideeën van Raven hierover, meningen van enkele users en de uitslag die er in het begin stond denk ik toch het centrale topics-topic weg te doen. Ik snap echter nog steeds niet wat er in godsnaam opeens met de poll is gebeurd waarom 'ie in hele korte tijd zo is omgeslagen, maar ik ga er vanuit dat het een geintje is van iemand ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |