Ha, dat scheelt wel!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, ongekookt. Dan doe ik het altijd fout. Ik weeg na het koken.
In dat geval ga ik het niet opkrijgen denk ik.
Iemand een tip om op een gezonde manier op de 1550 voor vandaag te komen?
Paar stukkies fruit nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, ongekookt. Dan doe ik het altijd fout. Ik weeg na het koken.
In dat geval ga ik het niet opkrijgen denk ik.
Iemand een tip om op een gezonde manier op de 1550 voor vandaag te komen?
Ik heb nu zin in hamburgers. Hij eet dus hamburger vanavondquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
lekker met wat bacon (nog meer vlees!) en augurk en gebakken ui, (en kaas ja!)
ja graag, maar niet bij de hand. Zit op werk en ben pas rond etenstijd thuis. Als ik dan nog een boterham pindakaas naar binnen ga werken krijg ik mijn bord niet meer leeg (en heb ik dus 'ruzie' met mijn dochter als zij wel haar bord leeg moet etenquote:
Ik maak morgen kipburgers.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:08 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in hamburgers. Hij eet dus hamburger vanavond
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ha, dat scheelt wel!
Ik vind vooral je lunch en T daarna erg licht, lijkt me dat je dan wel enorme honger hebt voor het avondeten? Dus misschien nog ergens wat kwark en fruit tussendoor? Of idd een boterham met iets?
Ik ga eens kijken of ik toch iets lan regelen in het bedrijfsrestaurant. of anders op weg naar huis even bij de winkel langs om wat te halen.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
[..]
Ik ga eens kijken of ik toch iets lan regelen in het bedrijfsrestaurant. of anders op weg naar huis even bij de winkel langs om wat te halen.
Dank jullie
waardoor ik dus eigenlijk steeds als ik rijst at (minimaal 1 keer per week) niet in de buurt kwam van mijn doel. En dat is ook weer niet goed. Nooit echt honger overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Wel weer fijn zo'n meevaller toch, telde je blijkbaar altijd teveel calorieen
quote:
Ja, laatste tijd hier ook vaakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg dit momenteel..
Meestal is het dan het laatste en werkt eten alleen averechts..
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Words to live by.
*Tik hem aan gcjoel!
Jij begrijpt mij! *wordt emotioneel*quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Words to live by.
*Tik hem aan gcjoel!
Kunnen we toch trouwen en het feest op 27-6 gewoon houdenquote:
Pindakaasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Words to live by.
*Tik hem aan gcjoel!
Maar die pindakaas haters komen dan ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kunnen we toch trouwen en het feest op 27-6 gewoon houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |